streda 30. júla 2014

Dangerous guns -9.časť /Matie/

9.časť 

"Dobre Zayn, choď.Ideme cvičiť"- povedal Liam a vyzliekol so tričko. Pozrela sa na neho a nemohla som sa od neho odtiahnuť dokiaľ sa na mňa nepozrel a nežmurkol.
"No ták Liam,uvoľni sa"- povedal mi Zayn a ja som sa zasmiala. Dala som si z pleca dole ruksak a položila som si ho na lavičku , kde mal Liam veci. Dala som si dolu bundu.
"Idem , lebo tu sa niečo chystá"- povedal Zayn a pozrel sa na Liama. Ten uhol pohľadom a Zayn odišiel. Dala som si dolu tielko a aj jeansy. Zostala som tam iba v podprsenke a nohavičkách.Prešla som k ruksaku a dala som si na seba kraťase a športovú podprsenku. Liam stál v strede miestnosti a ja som potom za ním prišla.
"Okej tak začneme. Vždy pred cvičením si sprav rozcvičku a po cvičení si sprav strečing"- povedal a ja som prikývla. "Na začiatok iba opakuj po mňe"-povedal mi a ja som sa zasmiala.
"Ale zase sa  nemusíš správať   akoby som nikdy necvičila"- povedala som a zasmiala som sa a začala som sa rozvičovať od hlavy.
"Fajn"- povedal Liam a rozvičil sa tiež. Po rozvičke sme prešli k boxovacím vakom. Liam mi zobral ruky a obviazal ich páskou. Potom mi podal červené rukavice a ja som si ich navliekla.  postavil ma pred boxovací mech.
"Udri"- povedal a ja som sa na neho pozrela.
"Liam...ja... no ja to neviem"- povedala som sa usmiala som sa a Liam sa usmial sa mňa.
"Pozry, rob ti či hovorím. Proste udri do toho mecha  čo najsilnejšie. Predstav si miesta mecha niekoho koho by si neskutočne moc chcela udrieť, zmlátiť...Namiesto toho mecha by bol človek,ktorého z duše nenávidíš"- povedal a ja som udrela. Miestnosťou sa ozval zvuk reťaze na ktorej bol zavesený mech. Udrela som znovu , znovu až dokedy som sa celkom neunavila.  Prestala som udierať a popadla som trocha dychu. Oprela som sa o mech do ktorého som pred niekoľkými minútami udierala. Liam prišiel bližšie ku mňe a dal mi ruku na chrbát. Mala som ho mokrý od potu a cítila som ako mi stekal pot po tváre  a ja som sa narovnala a prešla som k ruksaku a vytiahla som si z neho  uterák a utrela som sa. Sadla som si na žinenky,ktoré boli po celej miestnosti. Liam si prisadol.
"No to...bolo dobré na začiatočníka. Koho si si predstavila na miesto toho mecha?"- opýtal sa ma a ja som sa usmiala. Koho som si predstavila namiesto toho mecha? Damiana Emillia Cerulla. Človeka, ktorý zabil môjho otca. Toho, človeka z duše nenávidím. Aký mal dôvod zabiť môjho otca? Som zvedavá, čo by robil on na mojom mieste.
"Teba"- povedala som a postavila som sa. Prešla som znova k mechu.
"Nie, nejdeš už udierať do mecha" -povedal a ukázal sa dvere , ktorí boli na opačnej strane haly. "Ideme posilovať"- povedal Liam a išiel k dverám .Išla som k nemu a Liam zastal pri dverách. Otvoril ich a nechal   ma aby som prešla. Ako som okolo neho prechádzal strhol ma za ruku.
"Ako si myslela, že si si tam predstavovala mňa?"- opýtal sa ma a ja som sa zasmiala.
"Čo ja viem?Nemala som si tam koho predstaviť"- povedala som a Liam sa na mňa škaredo pozrel.
"Fajn, neprestavovala som si tam nikoho. na nikoho konkrétneho som nemyslela"-povedala som a vytrhla som si ruky z Liamovho zovretia. Liam mi ukázal stroj na ktorom budem posilovať ruky. Začínam na 5 kg a každých 5 minút sa to bude zvyšovať, pokiaľ budem vládať. Liam išiel na daľší stroj ,ktorý bol hneď vedľa. Skončila som na 25 kg.
"Na niekoho kto neposiloval ,je to dobré"- povedal a sadol si na žinenku za mňa.
"Ďakujem"- povedala som a Liam si ľahol. Odsunula som sa chcela som si ľahnúť vedľa Liama, ale naoniec to skončilo tak , že som hlavu mala položenú na jeho ramene a  len tak sme ležali.  Pozerali sem do stropu. Potom sem si dali ešte pár brušákov a Liam si dal kliky.
"Môžeš ísť do sprchy. Počkám ťa a potom pôjdem ja"- povedal mi a ja som prikývla. Ukázal mi sprchu a ja som sa tam potom zamkla.Vošla som pod teplú sprchu a kvapôčky vody som nechala dopadať na moju pokožku.Ako som vyliezla zo sprchy mokré vlasy som si dala  do drdola a obliekla som sa.Vyšla som a Liam sedel na lavičke a niečo robil s mobilom. Ako ma uvidel mobil skoval a išiel za mnou. Usmial sa na mňa.
"Počkaj ma"
"Neboj, nemá ma kto odviesť"- povedala som a posadila som sa na miesto , kde pred chvíľkou sedel Liam. Zrazu sa otvorili dvere a dnu vošli chalani.
"Kde máš Liamka?"- opýtal sa ma Harry a prisadol si ku mňe.
"Šiel do sprchy"- povedala som a pozrela som sa na neho.
"Takže ste neboli spolu v sprche? No ja by som s tebou šiel ihneď"- povedal a ja som sa zasmiala.
"Otázka je , že či by som JA išla s tebou"- povedala som a chalani sa zasmiali.
"S Harryho si nič nerob,on skúša sladké reči a čaká, že to zaberie"- povedal mi Louis a ja som svoj pohľad pretočila na neho.
" A zaberajú?"- opýtala som sa Louisa.
"No väčšinou vždy,teda vždy až na teba"- odpovedal Harry a ja som sa zasmiala. Po nejakom čase zo sprchy vyšiel Liam.
"Čo tu vy robíte?"-opýtal sa Liam , keď si všimol chalanov. Liam mal iba uterák obmotaný okolo pása.Prešiel k nám.
"Vypadnite"-zasyčal a ja som sa okamžite na neho pozrela.
"Liam, nebuď hneď nasratý,nikto ti ju nechce prebrať"- povedal Niall .Liamovi sa napla sánka a ja som vedela, že pokial chalani neodídu, tak bude zle.
"Mali by ste už vážne ísť"- povedala som a postavila som sa. Chalani nejako z hlasnými stonmi osputili miestnosť a Liam sa trochu uvoľnil.
"Liam, deje sa niečo? Sú to tvoji kamoši, čo vyvádzaš?"- opýtala som sa ho. Liam sa postavil predo mňa aj som sa pozrela hore na jeho tvár.
"Hej sú, ale keď ťa vidím ako sa s nimi smeješ.. čo ja viem...Proste, oni sa s tebou spriatelili hneď .."
"A ty nie?? "
"Hej...aj ja...ale...prosím ťa nechajme to tak. Prosím"-Liam pozrel na mňa s tým jeho ustarosteným pohľadom "Dobre, ak sľúbiš , že sa už tak chovať nebudeš"- povedala som a Liamovi sa trochu pohli pery do úsmevu.
"Platí"- povedal a ja som si zbalila veci do ruksaku pokiaľ sa Liam obliekla. Vyšli sme z haly.
"Ideme na obed? Pozývam"- opýtal sa ma Liam a ja som prikývla. Nasadli sme na motorku, nasadili sme si prilby a ja som si ruky znova obmotala okolo Liamovho pása. Motorku nakopol a už sme boli na ceste do nejakej reštourácie,kde budeme obedovať.Nevedela som kam ma to vezie, ale jedným som si bola istá. Pokiaľ som s ním , tak mi nič zlé nehrozí. Liamova motorka zastala a ja som z nej zliezla. Liam tiež a dal si dolu prilbu a potom dal prilbu dolu mňe. Poďakovala som mu a Liam vykročil. Išla som za ním, otvoril dvere a počkal kým prejdem. Prešla som a znova som išla po boku Liama. Liam si sadol do jedného zo zadných boxov a ja som si sadla oproti nemu. Liam sa usmial a podal mi jedálny lístok. Vyberala som si ,ale nevedela som dojsť na chuť , čo by sm si dala.Prišla servírka a mrkla na Liama,ten sa usmial a ja som v sebe pocítila niečo , čo som nikdy v živote necítila. Bola to žiarlivosť. Liam sa na mňa pozrela u usmial sa. Úsmev som mu neopätovala a znova som sa pozrela na jedálny lístok.
" Tak, ja si dám hovädzí steak zo sviečkovej  a " pozrela som sa na neho .
"Ja si dám ten kurací steak a ako dezert by som si dala ananásový sorbet"- povedala som a zaklapla som lístok.
"Dáte si niečo na pitie"- povedala a jej úsvem bol taký dotieravý, že som sa pozrela radšej z okna a pozerala som na cestu, kde prechádzali autá, motorky.
"Ja si dám koktail Sex on the beach"- povedala som a pozrela som sa na Liama. Liam sa doširoka usmial.
"Ja si teda Tequila Sunrise"- povedal a  usmial sa na ňu. bože, je mi nejako zle. Odišla a ja som sa stále pozerala von oknom.
"Je ti niečo"- opýtal sa ma a sadol si bližšie k oknu aby bol oproti mňe.
"Začala pršať"- povedala som a pozrela som sa na neho.
"No ták,povieš mi čo ti je?"
"Ale nič mi nie je. Trocha mi zostalo zle"- Áno, zostalo mi zle ako som videla ten jej podarený úsmev,ktorý podľa mňa skúša na všetkých. Takže, vlastne som Liamovi ani neklamala , keď som mu povedala, že mi zostalo zle.
"Tak fajn"- povedal a poobzeral sa. Servírka nám doniesla naše koktaily a povedala, že jedlá tu budu čoskoro.  Zobrala som si svoj koktail bližšie k sebe a ruky som si nechala na stole.Pocítila som niečiu ruku na mojej. Pozrela som sa na Liama a ten sa pozrela na mňa cez jeho úžasné mihálnice.  Usmial sa a ja som sa neovládla a usmiala som sa tiež. Liamov úsmev sa zväčšil a pustil moju ruku. Postavil sa a prešiel k mojej strane boxu. Sadol si vedľa mňa.
"Je ti zle?"- opýtal sa ma  s jeho hravým úsmevom a ja som prikývla a usmiala som sa. Rukou mi prešiel na čelo.
"No asi budeš chorá a chorí ľudia, patria do postele"- povedal a usmial sa.
"Ale ja sa tam celý deň sama budem nudiť"- povedala som a pozrela som sa do jeho hnedých oči.
"Kto povedal, že tam budeš sama?"- opýtal sa ma ja som sa zasmiala .
"Dobre, tak to beriem. nájdeš mi niekoho"- povedala som  a začala som sa obzerať po reštourácii. Liam sa na mňa nahneval, čo dosvedčovali vrásky na jeho čelo. Ja som sa zasmiala.
"Héj, niekoho ti nájdem."- povedal a poobzeral sa po reštourácii. "Ten"- povedal a ukázal na jedného dedka, ktorý sedel v boxe sám. Mohol mať tak cez 60-70 rokov.
"Presne si to trafil, to je môj typ"- povedala som a hlavu som si podoprela rukou a zasnívane som na toho dedka pozerala.
"Prestaň"- povedal mi Liam sa ja som sa zasmiala. Pozrela som sa na Liama Jeho hlava sa približovala k tej mojej. Videla som jeho pery ako sa približujú k tým mojím.  Jeho pery sa obtreli a tie moje....
"Vaše jedlá"-prišla servírka a na stôl položila naše jedlá.
"Super, ďakujeme"- povedal Liam.
"Potrebujete ešte niečo?"- opýtala sa Liama a všimla som si že, mala väčší výstrih ako prvý raz. Pretočila som očami.
"Nie to je všetko"- povedal Liam a servírka odišla. Liam sa na mňa otočila jeho pery zaútočili na tie moje Nečakala som to , ale bozky som mu oplácala. Jeho pery boli jemné a tak nádherne naše pery do seba zapadali.  Po hodnej chvíli sme sa museli odtiahnúť kvôli nedostatku kyslíka.
"Mali by sme sa najesť"-nestihla som ani dopovedať a jeho pery boli znova na tých mojich.
"Teraz sa môžeme najesť"- povedal Liam a odtiahol sa. Zobral do ruky svoje príbory a ja svoje a jedli sme. Dojedli sme a ja som mal ešte sorbet. Zobrala som si lyžičku a nabrala som si . Dávala som si ju k ústam a mojou rukou niečo trhlo a ja som sa pozrela na Liama. Už mal lyžičku v ústach pochutnával si na mojom sorbete.
"je to dobré"- povedal a zobral mi misku zo sorbetom.
"To je môj dezert"- povedala som a Liam sa usmial.
"Dám ti ho, keď mi dáš iný dezert"- povedal a prehliadol si ma.
"Áno?  A aký by si chcel"- povedala som a zľahka som sa predklonila, aby mal dokonalý výhľad na môj dekolt. Videla som ako sa Liamovi rozšírili zreničky. Dych sa mu zrýchlil a ja som sa usmiala. Liam znova priložil jeho pery na moje.
"Chcem ťa"- povedal mi Liam a ja som sa na neho pozrela. Usmiala som sa.
"Liam, možno doma“- povedala som a usmiala som sa. Liam sa postavil.
„Kam ideš?“- opýtala som sa ho a Liam sa otočil na mňa.
„Kam idem?? Skôr kam ideme , nie?“- odpovedal a ja som sa musela na som zasmiať.
„Ešte nemám dojedený svoj dezert“- povedala som a Liam si prisadol.
„Počuj, doma ti dám iný dezert, ale už musíme ísť, lebo ešte chvílku a prasknem“- povedal Liam a pozrel sa do svojho lona. Zasmiala som sa skoro na celú reštouráciu.
„Nesmej sa, som taký nadržaný ako veverička“- povedal Liam a pozrel sa na mňa tým jeho ustarosteným pohľadom.
„Liam , teraz nie. Možno večer ale cez deň určite nie“- povedala som a nabrala som si na lyžičku sorbet a lyžičku som si dala do úst. Robila som to čo najviac erotickejšie, aby som ešte viacej Liama vyprokovala.
„Nerob, lebo prisahám, že ťa zavediem na záchody a tam  z teba vyšukám dušu“- povedal mi Liam a ja som sa musela zasmiať.
„Ale koho tu nestretneme“- ozval sa známi hlas a ja som sa pozrela poza Liamov chrbát. Boli tam chalani.
„No my sme už na odchode“- povedal Liam a pozrel sa na mňa. Postavil sa.
„Vážne? Mne sa domov nejako nechce ísť domov“- povedala som a zasmiala som sa. Harry si hneď prisadol ku mňe a ostaný chalani si sadli oproti nám.  
„Dlho sem sa nevideli kráska“- povedal mi Harry a ja som ho hravo buchla do ramena. Liam si to všimol.
„Harry, vypadni od nej“- povedal Liam a zobral Harry za rameno a posunul ho bližšie k okraju boxu a Liam sa nasral  medzi nás.
„Prestaň, sľúbil si , že sa tak chovať nebudeš“- pošepkala som Liamovi do ucha.
„Ale keď...“   „Nie, prestať bo večer nič nebude“- povedala som mu tiež potichu a usmiala som sa.
„Prestaň ma mučiť“- povedal nahlas a ja som zasmiala. Chalani sa zasmiali .
„Môžem ochutnať?“- opýtal sa Niall a ja som sa iba usmiala a posunula som mu pohár zo sorbetom. Nabral si ho na lyžičku a ochutnal.
„Dokonalé“- povedal a usmiala som sa.
„Ak chceš, môžeš to zjesť, dostala som chuť na niečo iné“- povedala som a očkom a nenápadne som sa pozrela na Liama a žmurkla som na neho.
„Liam mal by si zaplatiť, nie?“- opýtala som sa ho. Liam iba prikývol a postavil sa. Odišiel k baru .
„čo si s ním porobila?“- opýtal sa ma Louis a ja som sa na neho nechápavo pozrela.
„Liam  bol strašne nadržaný“- povedal a ja som sa usmiala. Liam prišiel a podal mi ruku.
„Idem“- povedala som a postavila som sa.Liam sa s chalani rozlúčil a potom sa postavil Harry.
„To ma ani neobímeš?“- opýtal sa ma a ja som usmiala. Kývla som Liamovi, že nech pokračuje a potom som pozrela na Harryho. Prešla som k nemu a objala som ho. Potom sa postavil každý z nich a každého som objala.
„Neverili by ste, čo babské reči vedia spraviť s chalanským vtákom“- povedala som a usmiala som sa. Usmiala som sa pri dverách na chalanov a odišla som k miestu , kde Liam mal zaparkovanú motorku. Už ma tam čakal z prilbou v ruke. Nasadila som si ju a posadila som sa na motroku.

„Môžeme ísť?“- opýtal sa ma Liam a ja som si naznak súhlasu obmotala ruky okolo jeho pásu..... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára