štvrtok 17. júla 2014

Night Mandess/25.časť/MAtie//

25.časť príbehu 

"Ako riaditeľ vám chcem oznámiť, že ako trieda 4.B našej strednej školy , ste úspešne spravili maturitné skúšky "- povedal riaditeľ a zaznel potlesk žiakov, rodičov, profesorov a ostatných, ktorý tu boli. Stále neverím, že som spravila maturitné skúšky. Mama s otcom hovorila a tak nejako medzi nami urobila poriadok. Otec sa mi ospravednil zato ako sa choval a ja zase aká som bola na neho. Samozrejme, že nechýbal ani plač. Otec , mama a ja sme plakali. Povedala som im, že chcem žiť v Anglicku s Liamom. Otec nebol natešený, ale povolil, lebo pochopil , že ja a Liam musíme byť spolu. Ak ide  o Liama, bola by som rada, keby tu bol so mnou a mohol mi pogratulovať, že som spravila skúšky. Čo sa stalo doma, medzi mnou a rodičmi Liam vie.  Volali sme spolu.
 Maturita-maturitou to všetko skončilo. Koniec posledného školského roka na strednej.
" Vedel som, že tie skúšky spravíš"- ozval sa za mnou znám hlas a ja s neváhala a skočila mu do náruči. Rozonel sa jeho hlasný smiech a mne sa podlomili kolená.Bola by som na zemi, keby ma Liam neobímal okolo pása. Baby zapištali a už boli s pri nás.
" Liam toto je Jessica a Mary. Baby toto  je Liam Payne.." uvidela som niekoho kto sa nám blíži a hneď som ich spoznala.
" A Louis, Harry, Zayn, Niall a El"- dokončila. Predstavila som ich všetkých.
" Tak o 5 na oslave. Samozrejme, že ste všetci pozvaný"- povedala Jessica a odišla. Povedala to dokonca po anglicky, čo bolo dosť dobré na ňu.
"Mia, musím ti niečo povedať"- povedal Mary a na tvári mala  svoj vážny výraz.
" Mia, spravili sme maturitu"- zahučala sa ja som sa začala smiať.  Liam mi položil ruky na pás.
" Mám pre teba prekvapenie, ale až keď prídeme spať domov"- povedal Liam. Domov. Tak krásne to od neho vyznelo. Chalani vedia nejaké tie slovíčka po slovensky a tak trochu už rozumejú. Otec sa konečne zoznámil s Liamom a chalanmi, čoho som sa bála, ale všetko to dopadlo lepšie ako som očakávala.
" Je pekný. Hodíte sa k sebe, otec to neprizná , ale tiež sa mu páči"- povedala mi mama  kuchyni, keď sme mali menšiu oslavu. Vlastne tam bola mama, otec,krstná a chalani. Prišli sme von s jedlom a sadli sme s k ostatným. Sadla som si vedľa Liama.
" Krstný by bol na teba hrdý "- povedala mi krstná a dala mi pusu na líce.Iba som sa usmiala , ale oči sa mi začali plniťslzami. Zdvihla som sa zo stoličky a išla som do svojej izby. Sadla som si na posteľ a po chvíli prišiel Liam.
" Čo myslela tým, že tvoj krstný bude na teba hrdý?? "- opýtal sa ma a už som nechala svoje slzy voľne padať. Sadol si vedľa mňa a  zobral ma do náručia.
"Pred 2 rokmi mi zomrel krstný. Bol ako moj otec. Čím je dlhšie mŕtvy, tým viacej každému chýba.  Vieš, po ňom mi  srdci ostala veľká diera, ktorú nikto nikdy nezaplní.Zomrel  dôležitý človek v mojom živote.Človek , ktorý mal byť na mojej svadbe ako svedok. Odmalička som to tak plánovala"-povedala som a Liam ma pevnejšie stisol..
" Vždy  tu budem pre teba a ty to vieš"- povedal.
Pred pol 5 sme sa vybrali z domu. Oslava sa uskutočnuje v školskej telocvični. Na oslave sme boli asi tak do pol 4 rána. Zo všetkými som sa na konci rozlúčila. Samozrejme najviac s babami. Poobede o 5 som mala odchádzať naspať do Anglicka.   Zobudila som sa na budík , ktorý som mala na 2.Zišla som dole a tam sedeli chalani. Liam a otec nikde. To riti.
"Oň ho zabije"- pomyslela som si a v tom do obývačky prišiel Liam aj s otcom a obaja sa na niečom smiali .Liam prišiel ku mne.
"Ako si sa vyspala??"- opýtal sa ma .
"Celkom dobre"- povedala som a Liam mi dal jemnú pusu.
"Asi by sme už mali ísť na letisko"- povedal Harry o pol 4.

*********************************************************************************

"Konečne naspať"- povedala som ako lietadlo pristálo.
"A to nevieš ešte to najlepšie"- povedal Louis a Liam ho kopol.
" Prepáč"- povedal.Zasmiala som sa , ale dobre som vedela , že Liam niečo na mňa skúša
Čo Liam skúša??
Napísala som rýchlu smsku Harrymu.
Prepáč, to má byť prekvapenie. A už mi nepíš, nepoviem ti to. A ani chalani . ;)
 Zazrela som na Harryho , ktorý sa iba uškrnul.No dobre, asi by som to mala nechať tak. Veď uvidím.Sadli sem si do auta. Vedľa mňa sedel Liam. Pozerala som von oknom, no cestu som nepoznala.
" Kam ideme?? To nie je cesta ani ku starkým a ani k chalanom"- povedala som. Liam sa naklonil a pobozkal ma.
" Kto povedal , že ideme ku chalanom, alebo ku starkým?"- povedal a vrátil sa na svoje miesto.
Dobre, toto je divné. Niečo skúša. Auto zastalo. Vystúpila som na nádvorí nejakej vili. Vystúpila som a Liam hneď spojil naše ruky. Chalani otvorili dvere a ja som vstúpila.
"Dobre, povie mi už niekto o čo tu ide?"- opýtala som sa a chalani sa na seba usmievali.
" No, veď si chcela spoločnú vačšiu vilu. Tak ju máš"- povedal Liam a rozhodil rukami......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára