streda 2. júla 2014

Nigh mandess / 23.časť/MAtie//

23.časť príbehu :)

Mama sa  postavila  a prišla ku mňe. Usmiala sa na mňa.
" Tak toto je tvoj chlapec? "- opýtala sa ma a ja som nechápala.
" Teší ma , som Petra Blackwood, Miina mama"- povedala a usmiala sa na Liama. 
" Teší ma, som Liam Payne"- povedal a potriasol si ruku s mamou.
"Ja už pojdem"-povedal Liam. Išla som ho odprevadiť. Hodila som mu moje klúčky od auta.
 "Zober si moje auto. Otec jej určite všetko povedal.O moj bože, to je zlé. Zabije ma ešte ja ona, ale nechápem prečo a teba potom bola taká milá, bojím sa ísť opať do t..."- Liam ma umlčal jediným možním spôsobom. Bozkom.
" Mia, ukľudni sa. Všetko bude poriadku. Musíš sa s nou porozprávať, ver mi. Všetko bude v poriadku. Teraz ťa nechápem samu, večer ti zavolám"- povedal Liam a odišiel. Pomaly som išla do obývačky kde bola mama. Usmiavala sa, ked ma videla. 
" Mia, môžeme sa porozprávať?"- opýtala sa  ma a ja som iba prikývla. Išla som s nou do mojej izby. Zavrela som dvere a mama si sadla na postel.
" Prišla som domov a teba tam nebolo. Otec mi všetko povedal. Sadla som na lietadlo a priletela som sem."-povedala a chcela pokračovať , ale ja som ju prerušila.
"Mami, ja nechcem , aby ste si mysleli, že ste vychovali nejakú  štetku so mna, ale stalo sa to.Ja Liama milujem a vy mi nemôžete zakázať sa s ním stretávať. Aj keby ste mi to zakázali, tak nebudem robiť , čo budete chcieť vy ale čo budem chcieť ja. Ja ho vážne milujem a najlepšie na tom  je to , že myslím, že aj on mňa miluje. Čo si v živote môžem viacej želať?? Mama, prosím ťa nenúď ma ísť naspäť na Slovenku"- hovorila som a v očiach som mala slzy.Mama podišla ku viacej ku mňe.
" Mia, ja som ti nechcela nadávať. Si proste mladá, mohla si počkať do 17, ale to je v pohode. Raz to muselo prísť a pokial si ho miluješ,nie je čo riešiť. Ja viem, že ťa otec držal nakráko, ale nikdy by tomu nezábranil. Ja som ťa nechcela odtialto odtiahnuť, lebo viem, že sa tu máš lepšie ako na Slovensku. Tým nechcem povedať, že mi tam nebudeš chýbať a že ťa tam nechcem , ale pokial je ti tu lepšie  tak ti v tom brániť nebudem. A navyše máš už 18. Je to len a len tvoja voľba"- povedala mama. Rozplakala som sa. Objala som ju a bola som v jej náručí. 
" Čo škola, zlatko?"- opýtala sa ma. Preboha. Úplne som na školu zabudla. Za mesiac maturujem .
"Mohla by som sa porozprávať s riaditeľom, že mesiac nebudeš v škole, ale že na skúšky prídeš. Pokúsim s ním niečo dohovoriť. "- povedala mama. 
" To by bolo fajn"- povedala som cez slzy.
"Mám ťa rada, mama"- povedala som. Mama mi dala pusu do vlasov.
" Nezavoláš tvojmu chlapcovi?? Nech príde na večeru"- opýtala sa ma. Prikývla som.Mama odišla.
" Liam?"- opýtala som sa ho, keď mi zdvihol.
"Áno láska, čo sa stalo?"- opýtal sa ma. On mi povedal láska?? Ako krásne to znie. Je to úžasne počuť, a navyše od neho.
" Mama sa pýta, že či neprídeš na večeru"- opýtala som sa. 
" Takže je všetko v poriadku??"-opýtal sa ma a ja som mu odpovedala. Liam povedal, že príde za hodinu. Zišla som dole, do obývačky. Mama mala pri sebe kufor.
"Kam ideš?"- opýtala som sa jej.
" Veľmi ma to mrzí zlatko, ale musím ísť na  Slovensko. Volali mi z práce, že ma tam potrebuju. Máme nejaký problem s jedným  klientom a nevedia ho vyriešiť bezo mňa. Chcela som tu byť, na večeri s tebou a tvojím priateľom"- povedala mama.
"to nevadí, mama. Zaveziem ťa aspoň na letisko"- povedala som a mama súhlasila. O 10 minút prišiel Liam. Išiel so mnou zviesť mamu na letisko. 
"Veľmi m tešilo"- povedal Liam mame a podal jej ruky.
"Mňa viacej"- povedala. Mamu som objala.
" Dávaj si na seba pozor"- povedala mama a pustila ma.
" Mami?? Choď prosím ťa za tým riaditeľom. " povedala som jej a ešte raz som ju objala. Mama nasadla do lietadla. Liam chcel šoférovať, ale ja som mu nedovolila, lebo som ho chcela konečne šoferovať aj ja.
"Prečo mama musela odísť?"- opýtal sa ma  Liam ako sa auto pohlo.
" Volali jej s práce, majú nejaký problém z práce a nevedia ho vyriešiť bez nej"- povedala som mu.
" A čo robí tvoja mama"
" No, ona je právnička"- povedala som.Liam zapískal. 
" Hovorila si jej, že nehce ide za riaditelom. To som nepochopil"- povedal mi Liam.
" No, za  mesiac mám maturitné skúšky. Navrhla mi, že pôjde za mojím riaditelom, že nebudem mesiac v škole,ale že na skúšky  prídem"- povedala som mu.
" Takže zase odídeš odo mňa?"- opýtal sa ma a chytil moju ruku
" Budem musieť. Musím dokončiť strednú.Ale odídem najviac na týždeň."- povedala som. Celú cestu sme a rozprávali o všetkom možnom.Opýtal sa ma čo chcem robiť o škole.Povedala som , mu že chcem ísť na nejakú univerzitu , ale o tom som ešte nerozmýšlaľa.
" A musíš ísť na vysoku?"- opýta sa ma.
" Sranduješ Liam?Samozrejme , že musím. Čo dosiahnem , keď mám iba strednú?"- povedala som mu
" Ja mám iba strednú a pozri kam som to dotiahol"- povedal.
"Lenže Liam, ty si uspel zo svojím talentom. Ty si už teraz zabezpečený na celý život. Ale čo ja? Nechcem byť na krku , starým rodičom. Chcem vyštudovať, nájsť si prácu. Kúpiť si byt, velký podla mojich predstáv. Ja nechcem byť stále odkazaná na starých rodičov v otázke penazí.  Chcem vedieť, aké to je nadrieť sa pre tie prachy"- povedala som a usmiala som sa. 
" Poď bývať ku mňe"- povedal Liam. Čo??
" Čo ?"- opýtala som sa ho. 
" Poď bývať ku mňe. Kúpim byť a budeme bývať spolu"
" Nie , Liam to nemôžem"
" Prečo nie ? Môžeš vybrať, zariadiť byt. Ja ho zaplatím. Bude to úžasné"- povedal.
" Nie, Liam. To nie. Aj keby , tak určite by som nechcela by si ho platil.Sám"
" Prosím?? Bude to tak úžasné. Predstav si to. Pôjdeš do školy a poobede prídeš naspať domov. Domov, kde budem aj ja. Náš spoločný domov"- povedal . Začala som nad tým premýšlať. Prišli sme k Liamovi a ja som vyliezla z auta. Liam sa oprel o moje auto a pritiahol si ma bližšie.
"Tak ako?"- opýtal sa ma.
" Chcem s tebou bývať, ale  keby si sám všetko platil , cítila by som sa divne" -povedala som sa  a Liam sa zasmial.
"Tak keď budeš zarábať, tak potom si to budeme dávať na polku, dohodnuté?"- opýtal sa ma.
" Ja sa bojím Liam" 
" No ták, ja som nesmierne štastný, keď sa môžem o  niekoho starať. Tak mi to prosím nekaz. "- povedal Liam.
" Fajn, uvidíš , že pri mňe za chvílu zbaktrotuješ"- povedala som a  Liam sa zasmial.
"Na tvojom mieste by som sa nesmiala. Každý deň budem chodiť na nákupy. Ešte to oľutuješ"- povedala som , ale musela som sa zasmiať.
 "To aby byt mal veľký šatník, čo?"- opýtal sa a ja som prikývla. So smiechom sme vošli do domu. Chalani ako vždy boli v obývačke a pozerali telku. Ako ma zbadali , prišli ku mne a všetci ma objali. 
" Dlho si tu nebola"- povedal mi Harry.
" No hej, ja viem"- povedala som sa posadila som sa do kresla.
"Musím vám povedať novinu" oznámil Liam a všetci sa na neho pozreli. 
" Mia, súhlasila, že budeme spolu bývať"- povedal a chalani zapískali.. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára