štvrtok 14. augusta 2014

Dangerous guns - 10.časť /Matie/

10.časť 


Motorku postavil pri menšej fontánke pred vchodom do nášho veľkého domu.
„Ďakujem“- povedala som mu , keď som sa postavila z motorky a dal mi dolu prilbu. Liam sa postavil a chytil ma za zápästie. Otočil si ma čelom k sebe a oprel sa o motorku. Pritiahol si ma bližšie k sebe a ja som mohla cítiť jeho vôňu.
„Nemám rád , keď Harry si s tebou flirtuje“- povedal mi Liam a pozeral sa mi do očí. Zapozerala som sa do jeho hnedých, prekrásnych očí. Mala som pocit, ako by som sa v nich roztápala. Podlomili sa mi kolená a keby ma Liam nedržal okolo pása, bola by som na zemi. Ten chlapec ma dostal, podmanil si ma, otočil si ma okolo prsta.
„Prečo? Má ti to byť jedno“- povedala som a zapozerala som sa do zeme. Liam mi nadvihol bradu a pocítila som jeho pery na tých mojich. Spodnú peru mi sal medzi jeho perami. Naše jazyky boli dokonalo synchronizované. Po chvíli sme sa museli odtiahnuť pre nedostatok kyslíka.
„Veríš na lásku na prvý pohľad?“- opýtal sa ma a ja som len rýchlo prikývla.
„Spoznal som jedno dievča“ povedal Liam sa zapozeral sa na mňa. „ Poznám ho len krátko, je úžasná, ambiciózna, dokonalá. Pri pohľade na ňu strácam reč, dych. Ja asi som sa do nej zamiloval. Lenže je tu jeden problém“- povedal a pozrel sa do zemi a opäť na mňa.
„Ja totižto neviem či jej to mám povedať a ak áno, tak neviem ako“- priznal sa mi a ja som sa aj popri tej bolesti, čo som cítila vnútri srdca musela na neho usmiať.
„Určite by si jej to mal povedať. Možno, možno aj to dievča je do teba zbláznené, len čaká kedy spravíš prvý krok. Dievčatá nerobia prvý krok, to si zapamätaj. A ako jej to povedať? Choď za ňou a rob to, čo ti káže srdce a nie mozog“- povedala som a usmiala som sa na neho a trošku som sa odtiahla.
„Takže mám prísť za ňou a povedať jej všetko?“- opýtal sa ma a ja som len prikývla. Začalo pršať a ja som sa vymotala s Liamovho objatia a prechádzala som k domu.
„Milujem ťa“- povedal Liam , keď som bola na prvom schode. Otočila som sa a on bol pri mne.
„Milujem ťa odkedy som sa stretol. Milujem vôňu tvojich vlasov, ktoré vždy voňajú po vanilke. Milujem , keď môžem sa na teba dívať. Prídeš mi tak strašne dokonalá“- povedal a priblížil sa k mne. Stála som tam obarená jeho slovami a nedokázala som sa pohnúť. Bola som ako prikovaná. Pozerala som sa na neho, neschopná povedať čokoľvek.
„Prosím ťa , povedz niečo“- povedal mi , ale ja som nemala slov. Nevedela som čo povedať, možno aj preto som nič nehovorila. Možno som bola v šoku.
„Ja... ehm...“- koktala som.   „Neviem čo povedať, ja...som zaskočená, nemyslela som si , že myslíš mňa.“ – povedala som. Liamovi zosmutnela tvár a odsunul sa odo mňa. Otočil sa mi chrbtom a šiel k motorke. Nasadol na ňu a pozrel sa na mňa. Pribehla som k nemu .
„Kam ideš?“  „Domov, alebo za chalanmi ...ja potrebujem sa upokojiť ..“- Liam furt hovoril, ale ja som ho chytila za límec trička a zovrela som ho v dlaniach.
„Drž už hubu, Payne“- povedala som a prisala som sa mu na pery . Liam bol prekvapený, ale začal spolupracovať. Po hodnej chvíli sme sa odtiahli a nalapali trošku vzduchu.
„To som vážne nečakal“- povedal  a usmial sa.
„Si sama doma?“- opýtal sa ma Liam a ja som len jednoducho pomrvila ramenami a usmiala som sa . Zobrala som ho za ruku a ťahala do vnútra. Otvorila som dvere a vyzula som sa z mokrých topánok. Liam spravil to isté a ja som ho znova ťahala ďalej do vnútra. Prišla som do kuchyne a zazrela som Alberta.
„Albert, nevidel si môjho otca??“- opýtala som sa.
„Samozrejme Arriana, tvoj otec ti nechal odkaz na zvyčajnom mieste vo svojej pracovni“- povedal mi aj som sa usmiala.
„Ďakujem Albert, ste úžasný“- povedala som mu a prešla som s Liamom popri ňom a dala som mi letmú pusu na líce. Prešli sme do Cristianovej pracovne a pozrela som sa na stôl. Bol tam zložený papier a ja som ho otvorila.
Ahoj Arriana,
Prepáč, že som ti to nepovedal osobne , ale  musím na rýchlo odcestovať. Dúfam, že sa na mňa nehneváš.  Prísť by som mal asi v pondelok.  Povedz Liamovi, že nech dáva na teba pozor, že mu to zaplatím.  Máš v dome sbs-károv, dvaja pri bráne a ďalší sa pohybujú po pozemku.  Ak by ťa otravovali, okamžite mi daj vedieť.
Posielam veľa bozkov, milujem ťa 
Pozerala som sa na  Liama a zasmiala som sa.
„Máš ma strážiť, že dostaneš zaplatené“- povedala som a prišla som k Liamovi. Obmotala som si ruky okolo jeho krku a pobozkala som ho.
„Celý víkend máme pre seba“- povedala som a Liam nechápal.
„Cristiano odcestoval, prísť by mal až v pondelok a keďže je teraz.. „ 
  „Už chápem“- povedal a prisal na moje pery.
„Čo budeme robiť“- opýtal sa a ja som ho už ťahala ho do mojej izby. Pred dverami som ho pobozkala a potom som otvorila dvere a vošla dnu. Liam za nami zavrel dvere a zamkol. Prišiel k oknu z balkónom a zastrel. Do vnútra prenikalo iba malé množstvo svetla ja som si sadla na posteľ. Liam prešiel ku mne pomalým krokom a ja som sa usmiala. Ľahla som si vyššie na posteľ a Liam sa nahol nado mňa. Prisal sa mi na pery .Rukou prešiel pod moje tielko a prechádza vyššie a vyššie po mojom brušku. Museli sem sa odtiahnuť , lebo mi dával dolu tričko. Usmiala som sa a  opäť sa mu chamtivo prisala na pery. Tentokrát som mu ja dala dolu tričko.  Rukami som prešla k zapínaniu jeho jeansov. Odopla som mu ich a stiahla som mu ich. Týčil sa nado mnou iba v boxerkách  a ja som sa musela usmiať. Bola som pod ním iba v podprsenke. Liam zanechal ruky na mojom chrbte a snažil sa mi odopnúť, ale nešlo mu to. Zasmiala som sa a pozrela som sa na Liama. Rukami som prešla na jeho líca a pobozkala som ho.
„Odopína sa v predu „povedala som a znova som sa zasmiala . Pozrela som sa na môj hrudník.
„Nemohla si mi to povedať skôr?“- opýtal sa ma a usmial sa. Rukami prišiel k mojom prsiam a ja som sa nad jeho činom, neviem prečo , musela zasmiať. Položil mi ruky na prsia a nechal ich tam.
„Mám v rukách celý môj svet“- povedal a ja som sa zamračila. Liam sa zasmial a odopal mi podprsenku a hodil ju k ostatnému oblečeniu. Dal mi dolu nohavičky a ja jemu boxerky. Liam do mňa jemno vstúpil a izbu naplnil môj hlasný vzlyk. Liam prisal jeho pery na tie moje a jazykom prešiel po mojej spodnej pere. Vstup som mu povolila a hrali sme sa z našimi jazykmi. Liam začal prirážať a ja som v podbruško cítila neopísateľnú slasť.  Podbruško sa mi zaplavovalo  pocitom, ktorý som cítila, vtedy v aute. Naše nahé telá sa okolo seba obtierali a po celej izbe sa ozývali naše vzlyky, mená. Bola to neopísateľná slasť. Po celom mojom tele prešiel elektrizujúci náboj. Liam pár rázy ešte po mojom orgazme prirazil. Nemohol sa viac držať na rukách a tak sa zvalil dychtivo vedľa mňa. Po celom tele sme mali kropaje potu. Hlavu som si položila na jeho rameno a on si posunul ešte bližšie k sebe. Prehodil cez nás prikrývku a ja som zavrela oči. Užívala som si tento moment, lebo som sa bála, že čoskoro skončí. Hlboko som sa nadýchla a vdychovala som jeho vôňu. Posadila som sa a nohy mi spadli na studenú zem.  Postavila som sa prešla som k dverám , ktoré vedú do kúpelky.  Prešla som prahom a zavrela som dvere.  Vošla som do môjho veľkého sprchového kútu a nastavila som si teplotu vody. Stála som pod tečúcim prúdom horúcej vody. Kvapky som si nechala stekať  po tele. Pocítila som niekoho ruky na mojich bokoch. Otočila som sa a čelila som Liamovi. Usmial sa na mňa a schmatol sprchový gél na poličke. Do ruky si vytlačil sprchový gél a pošúchal si ruku, potom ňou prešiel na moje bruško a ja som sa zachvela. Po celom tele mi prebehli zimomriavky a Liam si to všimol. Zasmial sa a pokračoval smerom hore. Rukami prešiel na moje prsia a začal ich masírovať. Musela som nahlas vydýchnuť a Liam presunul ruky na chrbát. Chytila som ho za šiju a pritiahla som si ho bližšie. Pobozkala som ho a už som necítila teplý prúd vody  na mojom tele. Odtiahla som sa a Liam sa usmial. Vyšiel von a ja som tam ostala stáť.  Vyšla som rýchlim krokom z kúpelky do svojej izby. Liam bol pri mojej posteli. Otočila som ho a sotila som ho na posteľ. Spadol do roztiahnutej postele  a ja som si na neho obkročmo sadla. Keďže sme boli stále nahí, cítila som po sebou jeho narastajúci erekciu. Usmiala som sa ,pobozkala som ho a postavila som sa. Prešla som ku svojmu šatníku a natiahla som sa pre nohavičky. Natiahla som si ich a prezrela som si podprsenky a jednu , bielo-čipkovanú som si zapla. Pozrela som sa na Liama, ale ten neležal, tak ako som ho nechala , ale na boku a cez seba mál prehodenú prikrývka.  
„Je ti zima??“- opýtala som sa a ľahla som si vedľa neho.
„Nie, to nie. Lenže si ma tu tak nechala , no a akosi kamoško nevie spadnúť dolu“- povedal Liam a ja som sa musela zasmiať.
„Nesmej sa, som chlap“- povedal a nahmatal si guču pod prikrývkou. Usmiala som sa a na seba som si iba dala big size tričko. Bolo mi tak pod zadok.
„Ide si spraviť niečo jesť, chceš?“- opýtala som sa Liama a ten len zľahka prikývol. Vyšla som na chodbu a namierila som si to do kuchyne. Postavila som sa pred chladničku a hľadala som niečo, čo by som zjedla. Nakoniec ma napadlo, že by som mohla spraviť palacinky.  Postavila som sa k varnému ostrovčeku a do nádoby som začala hádzať všetký prísady do palaciniek. Liam mi zľahka fúkol na krk a ja som reflexívne potiahla rukou do tej strany, na ktorú ma ofúkol. Lenže v ruke som mala sáčok z múkov a polovičku múky som vysypala Liamovi na tvár. Stál tam z bielou tvárou a ja som sa musela zasmiať.  Smiala som sa až moc a Liam zkamenej. Konečne otvoril oči a pozrel sa na mňa a videl, že sa na ňom strašne smejem a tak zobral vajíčko do ruky.
„To nespravíš“- povedala som a už som cítila niečo slzke roztekajúce sa po mojom tričku. Liam sa začal smiať a ja som sa usmiala. Zobrala som nádobu v ktorej som mala veci na palacinky a vyliala som to Liamovi na hlavu. Smiala som sa ako sprostá a Liam zobral múky  a vajíčko a vysypal mi to na vlasy. Začala sa potravinová vojna. Hádzali sme všetký potraviny , ktoré sme našli ,po sebe. Smiali sme a blby sme. Bolo nám úžasne. Liam ma zrazu schmatol za boky a drsne na pritiahol k sebe. Ruky som si obmotala okolo jeho krku  prisal sa na moje pery. Boli úžasné aj napriek tomu, že boli od hocičoho. Bolo to ako v siedmom nebi.
„Čo sa tot u stalo?“- opýtal sa tretí hlas v kuchyny. Okamžite sme sa s Liamom od seba odtiahli a videla som Alberta stáť vo dverách.
„No...ja... .ehm...nám sa stala taká menšia nehoda“- povedala som a usmiala som sa na neho. Prišil bližšie k nám .
„Takže nehoda?“- opýtal sa ma a ja som len prikývla.
„Ja to upracem“
„Netreba, tiež sme boli mladí, no nie?“- povedal Albert. „Navyše, načo platíme upratovačky?“-povedal a ja som sa usmiala.
„Chodťe do sprchy“-povedal Albert a ja som chytila Liama za ruku a ťahala som ho naspäť do mojej izby. Ako som prišla, hneď som zatočila do sprchy. Stiahla som si tričko a spodné prádlo.
„Neskočíme do bazéna?“- opýtal sa ma Liam.

„Môžeme, len sa opláchnem“- povedala som a vykročila som do sprchového kútu. Liam sa tiež vyzliekol a pridal sa ku mňe...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára