streda 2. júla 2014

Dangerous guns /2.časť/Matie//

2.časť príbehu 

"Kto si?"- opýtala som sa ho, keď bolo po všetkom.Toho feťáka nechaj ísť,ale zbil ho. Popravde-zaslúžil tie rany.
"Ja som ťa zachránil pred znásilnením a ty namiesto poďakovania sa ma opýtaš kto som??" -zasmial sa. Mal hlboký hlas,hnedé vlasy vyčesané dohora. Oblečenie mal ako z nejakého Gangu. Čierne jeansy, biele tielko-miestami zašpinené, rozthané. Na sebe mal ešte koženú bundu,tipovala som ho tak na motorkára.  Prišiel bližšie ku mne,dotkol sa môjho chrbta a potlačil ma na najbližšiu lavičku. Sadol si na operadlo a mňe podal ruku, aby som si mohla sadnúť k nemu.
" Prepáč, ďakujem ti"- povedala som a on sa znovu zasmial.
" Nemáš začo, ale nabudúce si dávaj pozor, maličká"- povedala a usmial sa na mňa. Maličká?? Nie som až tak moc maličká. Mám 165 cm,dobre som maličká. Ale chodím na podpätkoch , čo ma robí vyššou.
"Maličká?"
" No oproti mne si maličká"- povedala a postavil sa. Musela som sa postaviť aj ja k nemu.Vážne bol vysoký, s opätkami som mu ledva dočiahla po bradu. Je to obor, som si tým celkom istá. Odopla som si kabát a sadla som si späť na operadlo. Dala som si dolu topánky a položila som si ich pod seba. Znova si prisadol ku mňe.
"Už mi povieš kto si?"- opýtala som sa ho a pozrela som sa na neho. Do jeho tváre prenikali svetlá mesačného svitu. Bol dokonalý. Výrazne lícne kosti, dlhé mihalnice, nádherné hnedé oči, dokonalé plné pery,ktoré som mala chuť hneď ochutnať. Moja túžba po jeho perách sa zväčšila, keď si po nich prešiel jazykom. Prešiel mnou neopísateľný pocit túžby po ňom, ale musela som ho zahnať.
" Som Liam Payne"
"Arriana Saratore"- povedala som a Liam okamžite otočil na mňa hlavu.
" Sarratore?? Ty si dcéra Cristiana Fidelia Sarratoreho?"- opýtal sa ma. Tak zrejme poznal môjho krstného. Áno, krstného. Som jeho krstná dcéra, ale to viem iba ja, krstný a pár ludí v Cristianovej rezidencii. Nemôžem povedať, že som jeho krstná dcéra, znie to divne, ale ani ja neviem ,kto v skutočnosti bol môj pravý otec. Nemôžeme mi to povedať, lebo mi ma potom nemohol chrániť. Nechápem a neviem prečo.
"Asi si počul už o mojom otcovi"- povedala som a vedela som , že to je zlé.
"Nemali by ste tu byť a už nie predovšetkým my dvaja spolu"-povedal Liam a postavil sa.
"Stalo sa niečo?? "- opýtala som sa a postavila som sa.
"Ty si dcéra Cristiana Fidelia Sarratoreho,vieš čo by sa stalo, keby ma tu teraz videli s tebou??"- povedal a ruku si vložil do vlasov. Zaťahal si po nich, potom prešiel na zátylok. Bol vystrašený??
" Tak prečo si ma potom zachránil?? Mohol si ma tam nechať. Nejako by som si pomohla. A keď už si ma videl, mohol si odísť, ale nie. Teraz sa bojíš o svoj život, super, že záchranca"- povedala som a Liam prešiel ku mňe rýchlim krokom. Schytil ma za vlasy a ťahal za ne.
"Ver mi, keby že viem kto si, nechám ťa tomu chlapíkovi, nech sa uspokojí"- povedal a už som cítila ako trhol z rukou. Otočila som sa uvidela som Liama na zemi ako ho bijú Cristianový ľudia. Dobehla som k nim .
"  Carlos,pustite ho"- povedala som a trhala som Carlosa. Nič, ani sa nemohol.
" On mi zachránil život"- povedala som a  Carlos sa otočil.
"Veď sme videli, že ťa držal za hlavu"-povedal.
"Ja viem, áno. Ale nebolo to tak ako to vyzeralo. On...ma......učil.Áno, učil ma. Vieš, bol to taký feťák a ja som išla z baru a on ma chcel znásiľniť on mi pomohol. No a potom som ho poprosila, že či by mi neukázal pár úderov. A tak ma držal preto, aby som...."-prerušil ma.
" Dobre to stačí, chlapy"- povedal a gorily ho nechali.
"Poď Arriana, ideme domov"- povedal Carlos.
" Hneď, len mi daj chvílku"- povedala a pozrela som na Liama, ktorý ležal na zemi a vypľúval sliny zmiešané s krvou. Malo by mi to byť jedno, ale nebolo. Prečo mi to nebolo jedno?? Gorily odišli do auta a ja som sa zohla k Liamovi.
"Prečo si klamala? Prečo si ma zachránila?"- opýtal sa ma a ja som sa usmiala.
" Prečo si ma zachránil? Prečo si nedovolil ,aby ma znásiľnil?? "- opýtala som sa potom som sa k nemu zohla ešte viacej a zanechala som mu bozk na líci a odišla som od neho. Nasadla som do auta. Auto sa pohlo a ja som sa obzrela na strácajúce sa Liamove telo.......

Takže,2 časť príbehu je dopísaná. Chcela by som vás poprosiť,aby ste zanechali nejaký komentík alebo zahlasovali za túto časť.  Koment nemusi byť žiadne lítanie, stači nejaký malinky-aj ten vždy poteší....
Časť je taktiež aj na wattpade:)
 Hope U like it  :)
-/Matie/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára