nedeľa 27. júla 2014

Dangerous guns -8.časť /Matie/

8.časť

Slnko prenikalo cez závesy a ja som sa zobudila vo svojej veľkej posteli. Holé nohy sa mi dotkli drevennej dlážky v mojej izbe a postavila som sa na nohy a prešla som k závesom. Jedným ťahom som odtiahla závesy a dnu prenikli slnečné lúče. Musela som prižmúriť oči a na chvíľu ma to oslepilo. Prešla som ku menšiemu gauču v mojej izbe a zobrala som si župan, ktorí som si tam večer hodila.Prehodila som si ho cez moje polonahé telo. Predsa som na sebe mala len športovú podprsenku a nohavičky.Otvorila som dvere pomalými krokmi som prešla do jedálne spojenou s kuchyňou. Dúfam, že tam nebude neporiadok. Neporiadok po včerajšku. Po bitke Liama a Josha.Stále neviem čo to do neho vošlo.Sme priatelia odmalička a nič podobné sa mi nestalo. Áno, ochraňoval si ma ako mladšiu sestru , ale nikdy sa nepobil. Prešla som do jedálňe a za stolom som spatrila dve osoby. Jedna mi sedela chrbtom, takže som nevidela , kto to je. Cristiano sedel na svojom obvyklom mieste a to za vrchom stola.
"Dobré ráno"- povedala som ako som bola bližšie pri stole.  Cristiano sa usmial a šla som k nemu. Otočila sa druhá osoba.
"Dobré ránko"- povedal mi Liam a krásne sa na mňa usmial.Je úžasné ho vidieť takto ráno. Cristianovi som dala pusu na líčko a sadla som si na svoje miesto. Liam tiež sedel za vrchom stola , ale na opačnej strane.
"Ako si sa vyspala?"- opýtal sa ma Cristiano.
"Výborné, čo ty ocko?"- povedala som a pozrela som sa na neho.
"Tiež dobre,deti moje idem, mám ešte nejakú prácu"- povedal Cristiano a odišiel.
"Ako si sa vyspal?"- opýtala som sa ho a pozrela som sa na neho.
"Dobre, mal som pekné sny"- povedal a postavil sa.Prešiel ku mňe a oprel sa o stôl.
"No potom ma nemal kto pobozkať"- povedal a ja som sa postavila. Ruky som presunula na jeho hruď a zahladila som sa ho jeho očí.
"A čo ti bráni dať teraz niekomu bozk?"- opýtala som sa a usmiala som sa. Liam sa naklonil a spojil naše pery.Po hodnej chvíle sme sa odtiahli.
"Takéto ráno by som si vedel predstaviť"- povedal Liam a sadol si na stoličku vedľa.Nič som nevravela iba som sa usmiala.Tentokrát prišla Margareta namiesto Alberta.
"Dobré ránko Arriana, to čo vždy?"- opýtala sa ma s  tým najúprimnejším úsmevom.
"Áno, ďakujem"- povedala som jej a ona odišla do kuchyne po raňajky. S Liamom sme len sedeli a ja som jedla.Liam sa pravdepodobne hral s mobilom. Alebo smskoval. Neviem. Dojedla som a postavila som sa.
"Ideme?"- opýtala som sa ho a on sa tiež postavil a mobil si schoval do zadného vrecka nohavíc.Vošla som do svojej izby a Margareta išla práve upratať moju posteľ.
"Nechajte tak Margareta, ja to spravím"- povedala som a usmiala som sa na ňu. Ona prikývla a odišla z mojej izby. Liam si postavil do stredu izby a pozeral na mňa.
"Liam, neopováž sa pozerať"- povedala som a prešla som k šatníku. Otvorila som ho a Liam sa zasmial.
"Už sa predsa videl"- povedal a usmial sa na mňa.
"Fajn"- povedala som a prudkým pohybom som zo seba strhla podprsenku. Nohavičky som jemno posunula dole a ony spadli na zem. Vyliezla som z nich a pozrela som sa na Liama. Pozeral sa na mňa a prisahám , že ani nežmurkol. Usmiala som sa a tým najladnejším pohybom som prešla do šatníka. Zobrala som si čisté nohavičky a dal som čiernu podrpsenku. Dala som si obyčajné tielko k tomu som si dala miestami roztrhané jeansy. Doladila som to  jeansovou polovičnou bundičkou a na nohy som si obula obyčajné čierne conversy. Do menšieho ruksaku som si zbalila veci  na trénovanie. Vybehla som zo šatníka a zavrela som dvere od neho. Šatník vyzerá ako obyčajné dvere od skrine, lenže keď ho otvoríte vojdete do miestnosti.
"Môžeme ísť"- povedala som a prešla som okolo Liama , ktorí sa nepohol z miesta a môžem povedať, že jeho postoj sa nezmenil. Stojí na tom istom mieste, pozerá na miesto kde som sa vyzliekla,akurát nemá otvorenú pusu a žmurká.
"Liam, ideme?"- opýtala som sa ho a on sa konečne obzrel.
"Ja....ehm... no..."- koktol , nevedel čo má povedať a tak som sa zasmiala.
"Veď si povedal,že si ma videl"- povedala som mu a usmiala som sa na neho.
"Áno, ale teraz si bola iná. Taká dokonalejšia "- povedal Liam a prešiel ku mňe.
"Ideme?"- pozrela som sa na neho cez moje mihalnice a on prikývol.Vyšli sme domu a zamierila som do garáže, ale Liam ma chytil za ruku a viedol ma pred dom. Videla som tam motorku a tak som si domyslela.
"Nevedela som , že máš motorku"- povedala som mu a prišla som viacej k motorke.
"Nemala si to ani odkial vedieť "- povedal a sadol si na motorku. "Sadaj"- povedal a pozrel sa na mňa.
"Nie, nie. Ja si nesadnem s tebou na motorku"- povedala som a postavila som sa ďalej od motorky.
"No ták,ešte som nikde nenabúral. Nemáš sa čoho báť, budem opatrný a sľubujem, že pôjdem pomaly"- povedal a podal mi ruku. Načiahla som sa za jeho rukou a pritiahol si ma k sebe. Sadla som si za neho a on mi podal prilbu.
"Pre istotu"- povedala a ja som mala smrť v očiach.Ako uvidel môj pohľad zasmial sa.
"Prosím ťa nesranduj"-povedala som a nasadila som si prilbu.
"Prepáč"- povedal a naštartoval. Vyšli sem z pozemku a Liam uháňal ulicami.Obmotala som si ruky okolo Liamovho brucha a hlavu som si položila na jeho chrbát.  Liam prudko zastavil a ja som si ruky dala preč a a postavila som sa. Rukami som prešla k hlave a chcela som si dať dolu prilbu.
"Ehm, Liam...mohol by si..." pozrel sa na mňa. " zasekla sa mi prilba"- povedala som a Liam sa trocha uškrnul.
"Hej, ono sa to niekedy zasekne"- povedal a prišiel ku mňe a ruky mi položil na obe líca. Potom mi odopol prilbu a ja som si ju chcela dať dole a moje ruky sa stretli s Liamovými.. Liam dal ruky preč a ja som si dala prilbu dolu z hlavy. Liam mi ju zobral a dal si ju na motorku. Prešla som na chodník a počkala som Liama pred vchodom do haly. Liam prišiel ku mňe. Zobral ma za ruky a otvoril dvere. Vošli sme dnu a Liam išiel ďalej po tej známej už známej chodbe. Liam otvoril dvere do miestnosti kde je ring. Dnes tam bolo už viacej ľudi a ja som sa viacej prisunula k Liamovi, ako melí dievčatko otckovi, kde sa bojí.
"Ideme do zadnej haly, tam budeme sami"- povedal  Liam a išli sme popri veľkých boxovacích chlapov, ktorí sa po mňe pozerali. Liam ma stále držal za ruku. Vošli sem do prázdnej miestnosti a ja som si vydýchla. Otvorili sa dvere a aj som sa prudko otočila.
"Hovoril som, že sa ešte uvidíme"- povedal Zayn a ja som sa na neho usmiala....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára