štvrtok 24. júla 2014

Dangerous guns -7.časť /Matie/

7.časť

S únavou som sa hodila do vankúšov na mojej obrovskej posteli. Hlavu som si zaborila do podušiek a nemohla som  prestať myslieť na neho.Myslela som na nás bozk a ako sem si to obaja užívali.Ale Liam je zakázané ovocie.Nemôže sa mi dostať pod kožu.Nemôžem.Nemôžem dopustiť, aby som sa do neho zamilovala. "Ty si sa už zamilovala"- povedalo mi moje svedomie.Nechcela som si to pripustiť, ale musím uznať sex s ním je dokonalý.Nie je to jeden z tých sexov,po ktorom nemáte istotu, že sa s tým dotyčným ráno stretnete, alebo že ho vôbec niekde niekedy stretneme, ale sex s Liamom,to bolo niečo. Bolo to niečo ako dokonalé splynutie dvoch tiel v jedno.Dokonale poznanie toho druhého,predpovedania pohybov toho druhého. Bolo to dokonalé.Z mojich myšlienok ma vyrušilo zaklopanie na dvere.
"Ďalej"- povedala som a opäť som hlavu položila do vankúšov.Dvere sa otvorili a hneď zavreli.Počula som kroky ako sme rujú k mojej posteli , ale hlavu som nezdvihla. Pocítila som tlak na posteli, čo znamenalo, že niekto si sadol na posteľ. Otvorila som oči a pozrela som na miesto, kde údajne má niekdo sedieť. Bola tam čierna mužská postava. Tvár mal odvrátenú, ale hneď sa na mňa pozrel ako som sa ho chytila. Liam.
"Máš peknú izbu"- povedal mi a ja som sa usmiala.Bože, pri ňom sa musím usmievať ako idiot.Čo si musí o mňe myslieť.
"Ďakujem "- povedala som a pozrela som sa inam. "Ukážem ti dom?"- opýtala som sa ho a Liam prikývol. Vyšli sme z mojej izby. Ukazovala som mu celý dom.
"Nebála si sa v takom veľkom dome, keď si bola  malá?"- opýtal sa ma Liam, keď sme prechádzali popri Cristianovej pracovni.
"Ani nie, to by si zvykol. Len keď je Cristian na nejakej pracovnej schôdzke, alebo odcestovaný preč tak som tu s minimom strážcov, ktorí aj tak strážia iba okolie domu a vnútri v dome som sama a bojím sa"- povedala som a usmiala som sa. Pozrela som sa na Liama ,ktorí sa taktiež usmieval. Pozerali sme sa na seba,ale potom som ja uhla pohľadom a pokračovala som ďalej.
"Tak a tadeto sa dostaneš na terasu a zároveň na obrovský dvor"- povedala som a otvorila som presklenné dvere za gaučom v obývačke. Stále si na terase a pozreli sem na dvor. Bol krásne zelený už trocha osvetlený, kedže sa už stmieva. Bol tam bazén s vnútorným osvetlením a ohrevom. Na jednej strane bazéna boli vysadené stromčeky. Na druhom konci dvora sme mali tenisové ihrisko, kde sme si s Cristianom vo voľnom čase zahrali. Liam prešiel k bazénu a namočil si ruku.
"Je teplá"- povedal a ja som sa usmiala.
"Samozrejme, má ohrev vody"- povedala som a prešla som k nemu. Dvor sem mali prekrásny. Boli všade skalky, kvety. Prešli sme ku kurtu.
"Vieš hrať tenis?"- opýtal sa ma a ja som prikývla.
"Hej, keď s otcom máme voľný čas, tak si zahráme,ale v poslednej dobe už nato nejako čas nemáme a pravdu povediac trochu mi to chýba"- povedala som a prešla som na chodník, ktorí nás zaviezol do najkrajšej časti záhrady. Boli tu záhony  ruží. Červené, biele, ružové, oranžové, žlté, zmiešané. Všetké ruže na ktoré ste si pomysleli. Sadla som si na drevenú lavičku v rohu, kde bol výhľad na všetký záhony. Liam si sadol vedľa mňa.
"Je to tu ....úžasné"- povedala a pozrel sa na mňa.
"Hej, je to moje najobľúbenejšie miesto na tomto pozemku "- povedala som sa a usmiala som sa. Liam sa postavil a prešiel k záhonu s krvavo červenými ružami. Kľakol si  a odtrhol ružu. Znova sa postavil a prišiel ku mňe.
"Ruža pre krásnu dámu"- povedal a sadol si.Zobrala som si ružu a zasmiala som sa.Na odchode ma Liam zastavil na chodníčku a chytil ma za boky. Ruky som si obmotala okolo jeho krku a dávala som pozor, aby som ho z tŕňom nepichla. Liamova tvár sa približovala  a ja som horela nedočkavosťou.Tak strašne som ho chcela pobozkať. Chcela som, chýbali mi jeho plné pery, s ktorými to rozhodne vie. Chcela som ich opäť cítiť na mojich.
"Pobozkaj ma"- povedala som si v duchu , keď jeho pery sa jemne obtreli o tie moje. Už by sa naše pery celkom dotkli , lenže to by sa nemohol spustiť zavlažovací systém.
"čas polievania"- povedala som a usmiala som sa.
"Spozoroval som"- povedal a chytil ma za ruku. Preplietli sem si prsty a išli sme smerom k domu. Liam zastavil pri bazéne. Ruky položil na moje boky a silno zatlačil.Stratila som rovnováhu a padla do bazéna. Rýchlo som sa vynorila a  nenávistným pohľadom som sa pozrela na Liama. Ten sa nemohol prestať smiať.
"Aby si aj nadýchol"- povedala som a začala som plávať.
"Niekto sa zase urazil"- prehodil Liam sa ja som na neho pozrela.
"Nie, neurazila som sa . Ja som sa nasrala"- povedala som a potopila som sa. Pod vodou som niečo započula a tak som sa vynorila. Videla som Liamove telo pod vodou a potom ako sa vynára.
"Spokojná?"- opýtal sa ma prešiel ku mňe. Nohy som si obmotala okolo jeho pásu a on mi ruky položil na chrbát. Moje sa približovali k tým jeho a on vôbec nenamietal. Milimeter delil naše pery od seba a ja som rukami prešla na jeho ramené a celou silou som ho ponorila do vody a odplávala som trošku ďalej.
"Prečo?"- opýtal sa ma , keď sa vynoril.
"Prečo si ma hodil do vody?"- opýtala som sa ho a na tvári sa mi ukazoval môj hravý úsmev.Prišiel ku mňe a konečne naše pery spojil v bozku.
"Konečne"- povedal potichu a ja som sa usmiala.
"Chýbali mi"- povedala som nakoniec aj ja a tentokrát som spojila naše pery ja. Bol to bozk žiadostivý,chamtivý, drsný ale pritom tak jemný.
"si dokonalá" .. "Nie, ja nie" povedala som a znva sa naše pery spojili . Bozkávali sme sa až do chvíle, keď sme sa museli odťiahnúť pre nedostatok kyslíka.
"Mali by sem ísť"- povedala som a odrhla som sa od Liama. Prešla som k okraju bazéna a vyzdvihla som sa a postavila som sa na zem. Liam to urobil tak isto a išla som do domu.
"Budeš spať tu alebo ideš domov?"- opýtala som sa ho pred vchodom do obývačky.
"Dnes idem domov. Musím si najprv zbaliť veci a až potom sa nasťahujem. Že vraj, to bude lepšie pri tvojom výcviku"- povedal Liam sa oprel sa od stenu. Zasmiala som sa.
"Povedz rovno , že tu chceš bývať iba preto, že je tu úžasná super kočka"- povedala som a tiež som sa oprela o stenu.
"Zatiaľ som žiadnu nevidel"- povedal a pozrel sa smerom do domu. Buchla som ho ramena.
"To bolelo"-povedala som a otočila som sa. Liam sa ma otočil späť a pritiahol si ma k sebe.
"Sranda"- povedal a pobozkal ma....





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára