pondelok 14. júla 2014

Dangerous guns -4.časť/Matie/

4.časť
Bola  som rada, že Liam spomalil,lebo som sa bála o svoj život. Šoféroval horšie než ja, a to už je čo povedať.
  "Hej , spomaľ. Riadiš horšie ako ja,chlapče"- povedala som apozrela som na neho. Usmial sa.      
     "Chceš povedať, že máš rada rýchlo a zbesilo??"- opýtal sa ma a žmurkol na mňa.
"Teraz vážne neviem načo narážaš"-      povedala som mu a on sa zasmial.                                             
      "Jazda autom, ale môže to byť aj iná jazda"- povedal a uchechtol sa.
 " Áno, mám to rada rýchlo, zbesilo a neplánovane"- povedala som a pozrela som sa na neho. Liam si zakusol do päste chytil sa medzi nohami.
"Ú, dievča  nehovor,lebo niekde zastavím a pretiahnem ťa"-povedala som a on sa mňa pozrel a ja som na neho žmurkla. Začal zrýchlene dýchať a ja som sa musela potichu zasmiať. Stupil na plyn a odbočil. Bol na nejakej poľnej ceste, ktorú som predtým nevidela.                                                         
    "Vyzleč sa, ale rýchlo"- povedal , keď auto zastavilo.                                                                                         
 "Čože?? Ja sa s tebou nevyspím, alebo nie tu a teraz"- povedala som a oprela som si hlavu o okno.      
"A čo ja teraz ? Som nadržaný ako veverička"- povedal a ja som sa musela zasmiať. Vlastne som dostala záchvat smiechu.Potom som si rukou prešla po prsiach, sadla soms i na neho obkročmo a chytila som ho za jeho  vtáka. Začal zrýchlene dýchať a mňe sa páčilo mučiť ho. Vždy sa mi páčilo, keď som bola ja tá čo dráždil.  Chytila som ho za končeky vlasov a potiahla som mu hlavu. Krk mal napätý a ja som ho začala po ňom bozkávať. Na mieste ,kde sa mu krk spája s ramenom som mu spravila obrovský krvavý cucflek. Musel byť aj dosť bolestivý, lebo mu pár stonov ušlo z pier. Videla som slasť v jeho očiach a vedela som, že je tá pravá chvíľa prestať. Pustila som jeho vlasy a presadla som si na sedadlo spolujazdca.                                                                                
   "Si normálna?? Prečo si prestala?? Ešte chvílu a už by som sa skoro urobil"- povedal mi a ja som sa usmiala.                                                                                                                                                             
  "V tom najlepšom treba prestať"- povedala som a naklonil sa nado mňa. Začal ma bozkávať a sedalo sa pomaly zosúvalo dolu. Bozkami mi obdaroval celý krk,ramená, tvár a celú časť mojej odhalenej pokožky. Rukou siahol na prvý gombík, neskôr na druhý a potom odopal všetký a na podbruško ma pobozkal. Stiahol mi dolu kratase a ja som mu ruky zastrčila za lem boxeriek,ktorý som následne potiahla dolu. Pobozkal ma a ja som sa pozrela nižšie a videla som ako jeho kamoš-ktorý rozhodne nie je malý, sa týči v pozore. Liam mi stiahol moje čipkované nohavičky  a pohodil ich vedla svojich boxeriek na zadné sedadlo.  Bozk s Liamom som musela preušiť,lebo som mu dávala dolu tričko a hneď nato mi dal dolu tričko aj on. Bola som pred ním už len v čiernej čipkovej podprsenke, ktorá mi ladila s nohavičkami.                                                                        
 "Si nádherná"- povedal Liam sa ja som sa usmiala.Teraz je dokonalý a taký jemný ku mňe. Ešte niekto nikdy nebol pri mňe taký jemný ako je je teraz on ku mňe. Ani pri mojomprvom sexe, nebol dotyčný ku mňe taký ako je teraz Liam.  Môj prvý sex bol tvrdý a nedbal nato, že som panna,vôbec ho to nezaujímalo. Stalo sa to keď som mala 16 , čiže sú to 2 roky. Dotyčnému som sa iba páčila a chcel sa zvidiťeľniť pred kamošmi, že ma dostal práve on a ja som bola natoľko hlúpa,že som si myslela ,že ma miluje ,ale nie. To ja som sa zamilovala do neho. Liam ma pobozkal na pery a potom opatrne do mňa vstúpil.  Vypustila som hlasný ston a Liam sa na mňa zadíval s obavami. Prikývla som naznak, že som v pohode a môže pokračovať. Mal obrosvký priemer na ktorý nie som zvyknutá. Pomaly zvyšoval tempo a ja som si to začala užívať. Niekoľko krát nám išiel hlasný ston. Nechty som mu zarívala som pokožky na chrbte a bola som si istá, že mu budú na druhý deň vidieť. Takisto aj ten cucflek. Lenže ani ja som nebola výnimka, lebo neskôr aj on mňe spravil cucflek na tom istom mieste ako ja jemu. Sex bol vážne rýchly a zbesilý. Bolo to jemné ale zároveň také tvrdé. Spravila som sa a Liam pár sekúnd po mňe. Opustil moje telo a sedalo šoféra si tiež da dole. Natiahla som sa po nohavičky a obliekla som si ich,to isté som spravila z podprsenku. Liam si tiež natiahol boxerky a rifle.                                                            "Bola si úžasná"- povedal mi Liam a ja som sa zasmiala.    
"Veď ty si tiež nebol na zahodenie"- povedala som a on sa zamračil. Zasmiala som sa a natiahla som kratase a crop top. Tentokrát som si sadla na miesto šoféra a Liam na miesto spolujazdca.         
  " Prečo sme sa vymenili?"   
 " Lebo chcem šoférovať svoje auto"- povedala som a vyšla som na cestu. Cristianov dom bol mimo mesta Londýn, do centra Londýna to trvalo tak hodinu-hodinu a pol. Podľa toho ako rýchlo idete.Dnes nám tá jazda trvala atak možno dve hodiny, kedže sme sa s Liamom zastavili na malú prestávku. Prišli sme do centra londýna aj som zaparkoval blízko Oxford street. Vstúpila som do prvého obchodu a hneď som si všetko vybrala. Tenisky, športovu podprsenku, tričko, leginy .               
"Ideme cvičiť?"   
  Čo ťa prinútilo zmeniť názor?" 
  "Tvoje svaly"-povedala som si že aj ja chcem mať nejaké"- povedala som  a Liam sa zasmial. Zase ten jehho dokonalý úsmev a smiech.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára