štvrtok 17. júla 2014

Dangerous guns - 5.časť /Matie/

5.časť

"Choď do čínskej štvrťe a potom ti ukážem cestu k tréningovej hale a prosím ťa drž sa pri mňe"- povedal mi Liam a ja som iba prikývla, že rozumiem. Do čísnkej štvrťe Londýna do trvalo asi 30 minút mojim tempom.  Ukázal mi cestu a ja sm zaparkovala pri veľkje budove. Vystúpila som a cupitala som za Liamom dovnútra.
"Je to boxerska aréna. Trénujem tu"- povedal mi Liam popri tom ako sme išli dlhou chodbou. 
"Bože, nabudúce si zoberiem tenisky"- povedala som a vrazila som do Liama , ktorý sa náhle zvrtol. Neudržala som rovnováhu a už som padala na zem a očakávala pád, ale ten neprišiel. Pocítila som pod svojím chrbtom niečie silné ruku.Otvorila som oči a Liam sa skláňal nado mnou.
"Ďakujem"- povedala som a usmiala som sa.
"ˇUž druhý krát som ťa zachránil"- povedal a usmial sa aj on.
"Nemusel si ma chytať, mohla som spadnúť a ty si sa mohol zasmiať"- povedala som s pokusom o vážnu tvár. Ale koniec koncov som to nevydržala a pustila som sa do smiechu,Liam so mnou.
"Hej, ľudia. Pár z nás chcú ešte trénovať"- povedal tretí hlas za Liamovým chrbtom. Liam ma postavil na nohy a ja som sa zapozerala na dotyčného. Mal čierne vlasy,hnedé oči. Vlasy mal vyčesané a jeho vôňu som cítila až sem. Naozaj pekne vonia, ale na Liama nemá. Prečo ho porovnávam s Liamom?? Musím prestať ne neho myslieť. Na sebe mal oblečené čierne jeansy, čierne tielko a na tom mal čiernu kožennú bundu.  Bol nádherný, mal ostrý rysy, mužné ramená, svaly. Na rukách mal tetovanie, ktoré som si všimla vďaka vyhrnutým rukávom. Prezrel si od hlavy až po päty a potom sa pozrel na mňa cez jeho nádherné dlhé mihálnice.
"Nazdar"- povedal Liam a potľapkali si po pleciach.
" Je vás tu ešte veľa?"- opýtal sa ho Liam.
"Nie, už len ja, Harry, Niall, Louis. No vlastne ja už odchádzam"- povedal a vykročil. Zastal pri mňe a otočil sa mňa.
" Som Zayn"- povedal a podal mi ruku.
"Som Arriana " povedala som a prijala som jeho ruku.
"Vieš, Liam nie je moc zdvorilý"- povedal Zayn a ja som sa zasmiala. Liam ma potiahol k nemu a Zayn sa zasmial ešte viacej.
"Ešte sa stretneme  Arriana"- povedal a vykročil k východu.Stáli sme na chodbe a pozerali sme za ním ako odchádza. Mala som dokonalý výhľad na jeho prdelku, ktorá musím povedať, bola dokonalá.
"Zoznámim ťa s chalanmi"- povedal Liam a ja som pohliadla k nemu. Mala som zmätený pohľad. 
"Neboj, sú v pohode "- povedal a ja som znova išla , tentokrát  vedľa neho. Zastala som a Liam sa otočil. Vyzula som sa a zobrala som si lodičky do ruku a znova som kráčala. Liam prišiel ku mňe a zachytila som jeho chichot.
"Nesmej sa, vážne nechcem vyzerať ako nejaká pipka. Vážne, ja nie som taká, možno tak vyzerám, ale nie som. Lodičky nosím iba pre to, aby som bola vyššia a páčia sa mi"- povedala som a zastala som na konci chodby pri dverách.
Liam otvoril dvere a vydela som 3 chalanov, ležiacich v ringu,uprostred haly. Ako počuli dvere sa k nám obzreli. Liam k nim vykročil a ja ako poslušné ockové dievčatko som cupitala za ním. Zastal pri ringu a ony sa postavili. Vyšli z ringu a postavili sa pred nás . Liam sa z každým privítal a ja som len tak stála čakajúc čo sa stane.
"Táto nádherná bytosť je kto?"- opýtal sa ten kučeravý chlapec zo zelenými očami. Bol vysoký, asi tak ako Liam. Prešiel ku mňe a ja som nevedela čo čakať.
" Harry, nechaj ju. Nevidíš ako sa bojí"- povedal ten blondiak a tiež prešiel ku mňe.
"Ja sa nebojím, ja len neviem čo čakať" povedala som a prezrela som si ho ešte viacej. "Pravdupovediac, nevyzeráš ako boxerista"- povedala som  a ostatný sa zasmiali. Ten Henry, či ako sa volá , nemal úsmev na perách .
"Páčiš sa mi"- povedal ten tretí. " Som Louis"- povedal a nastavil mi ruku. Prijala som jeho ruku a potom som v ruku mala druhú ruku, ktorá patrila tomu blondatému chalanovi. Mal nádherné oči. 
"Som Niall"- povedal a zatriasli sme si rukami "  A ten koho si vytrela je..."
"Harry, som Harry"- povedal a podal mi ruku. Prijala som a usmiala som sa ne neho a on mi úsmev opätoval. 
"Dobre , budete ešte tu alebo už idete?? Chceli by sme cvičiť"- povedal Liam.
"Jasné,niekto s nou už chce byť sám"- povedal Louis a otočil sa na Liama.
"Neboj, je celá tvoja"- povedal Niall a s Louisom vykročili.
"Nepodelíš sa s ňou??" - povedal Harry a po celý čas sa pozeral na mňa.
"Nie som twix, aby ste sa o mňa delily"- povedala som a pozrela som na Liama. Mal zaťatú sánku a ja som to videla. je naštvaný,viem to, ale prečo??
"Dobre, tak si ťa zjem iba ja" - povedal a ja som sa pozrela na Liama. Vyzeral, že každú chvílu vybuchne. 
"Prepáč zlatíčko, ale ja už niekoho mám"- povedala som a Harrymu klesla hlava.
"Aspoň som to skúsil"- povedal a odišiel aj on. Prešla som k Liama.
"Liam, už sa uvoľni"  povedala som a vyliezla som do rignu. Ľahla som si doprostred a po niekoľkých sekundách prišiel Liam a ľahol si vedľa mňa.
"Upokoj ma nejako"-povedal Liam a ja som sa oprela o lakeť. 
Nahla som sa pohladkala som Liama po tvári. Pobozkala som ho a potom sa odtiahla. Rukou som mu prešla na brucho a on si ma pritiahol bližšie a pobozkal ma.
"Čo budeme dnes robiť??"- opýtala som sa ho a on sa usmial a zdvihol obočie.
"Nie Liam, dnes už nie"- povedala som a znova som ho pobozkala. Zasmiala som sa a znova som si ľahla.
"Nemyslel som to čo ty"- povedal.
"Tak ako začneme??"- opýtala som sa ho znovu a znova som k nemu pozrela.
"Dnes sme to prišli iba omrknúť, i  keď si vážne bola zlatá keď si tak rýchlo vyberala veci" -povedal a ja som ho udrela do ramena a dala som sa mu chrbtom.
Liam sa zasmial a presunul sa na bok. Neskôr som pocítila jeho pery na mojom ramene. Perami prešiel až na môj krk a mňe naskočila husia koža. 
"Vidíš čo  tebou robím? Len sa ťa dotknem a už ti naskakuje husia koža"- povedal a usmial sa. Z  mojich sa pustil hlasný smiech.
"Nie to nie, len som strašne štiklavá"- povedala som a Liam premiestnil svoje ruky na moje boky a už som ležala na chrbte. Začal ma štikliť a ja som myslela , že sa pocikám. Vážne som to mala na krajíčku , lenže som nevedela zo seba dostať hláska. Neišlo to proste,iba som sa smiala a Liam sa smial na mňe.
"Liam!! Prestaň, ja sa pocikám"- povedala som , ale Liam neprestával.
"Vážne Liam, budeš to utierať"- povedala som a Liam povolil. Vymotala som sa a postavila som sa na nohy. 
"Ďakujem, len prosím ťa ukáž mi vécko"- povedala som a Liam sa zo smiechom postavil.....

Ahojte, chcela som sa vás poprosiť, keď to prečítate aby ste dali "LIKE" alebo okomentovali. Ľudia, neviete si predstaviť ako ma to poteší, ale je to len na vás :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára