utorok 22. júla 2014

Night mandess /26.časť /Matie//


"To nemyslíte vážne"- povedala a zasmiala som sa. To je iba môj sen.
" Je to náš darček pre teba na promócie"- povedal Niall. Išla som k nemu a objala som ho.
" Ale ja som nechcela, aby ste to zaplatili. Ja som tiež chcela prispieť na ten dom"- povedala som sklamane. Prišiel za mnou Liam. Pobozkal ma.
" Ja viem, že si chcela.Ale na zmluve je aj tvoje meno, takže ak sa niečo stane , más plne právo ako ostatný"- povedal.Zamračila som sa.
" Ideme do omrknúť do domu??"- opýtal sa nás Zayn.
" Šak si to videl "- povedala som odmerane. Zayn si povdychol a ja som sa zasmiala.Prišli se do veľkej predsiene, už vtedy som vedela, že to bude nádherný dom. Chalani mi všetko poukazovali. Kuchyna bola taká akú som si predstavovala. Ukázali mi svoje izby a kúpelky, čo bolo úžasne. Každá izba a kúpelka bola výnimočná. Chalani sa išli pozrieť na obrovský dvor , kde máme aj bazén.Liam ma zobral do našej izby a som nemohla uveriť. Vážne to bola naša izba??Bola úžasna a tá posteľ?Bude sa  na nej určite dobre spať. Ale to nie je všetko . Keď som uvidela kúpelku - to bol šok. Veľká, nikdy by som si ju ta dokonalú nepredstavovala.Liam ma zobral do našeho šatníka. Bol veľký.
"No , ale ja nemám až toľko vecí"- povedala som a Liam sa zasmial.
" Neboj, to napravíme"- povedal.Prišli sme ku chalanom.
"Kedy stahujeme??"- opýtala som sa Liam mi podstrčil papiere , ktoré som mala podpísať. Dohodli sme sa, že dekorácie nechajú na mňa.Už sa neviem dočkať , ako pojdeme s Liamom vyberať dekorácie.No teraz budem musieť ísť si k starkým pre veci. Starký o všetkom vedia, Liam im to všetko povedal. Chalani ma vysadili pred starkými a povedali mi, že o 6 príde pre mňa auto, že sa mám pobaliť  pojdeme do domu....
obývačka
Harryho kúpelka
kuchyna

Louisova spálňa
Louisova kúpeľka


Miina a Liamova kúpeľka

Liamova a Miina spálňa

spoločná kúpeľka

Niallova spálňa
Niallova kúpeľka
Miin a Liamov šatník


Harryho izba




Zaynova spálňa

Zaynova kúpelka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára