pondelok 7. júla 2014

Night mandess/24.časť/Matie//

24.časť príbehu 

"Liam , súhlasila som , ale to neznamená , že sa k sebe nastahujem hneď. Ja sa musím porozprávať zo starými rodičmi, potrebujem teraz myslieť na škúšky, č ak ich nespravím?? Budem musieť opakovať ročník..pane bože, dúfam, že mama sa s tým riaditelom porozpráva a čo keď, riaditeľ mi nedovolí, byť mesiac bez ško..." -Pery. Cítila som pery na mojich a ihneď som rozpoznala koho sú. Liamove. Ako sa sem tak rýchlo dostal?? Bol predsa na opačnej strane obývačky.
" Zase si stresovala"- povedal a zasmial sa
 " Neviem síce o akých skúškach si hovorila, ale som si istý, že ich napíšeš na výbornu "- povedal mi Harry.
"Ďakujem Harry"
" Pozry sa Mia, zajtra sa porozprávaš zo starými rodičmi,ako Harry povedal, tie skúšky spravíš, s riaditeľom to bude dobré, uvidíš"- povedal a znova pritlačil svoje pery na moje. Teplo , ktoré vyžarovalo  s neho.
Liamovi zazvonil mobil. Zdvihol ho.
"Budem musieť ísť"- povedal Liam.  " Paul, mi volal. Chce sa stretnúť"- povedal a dal mi pusu na čelo.Odišiel.
" Idem na terasu"- povedalavsom a vstala som. Na terase som si sadla na drevenu sedačku, ktorá ladila k drevenej výbave terasy.
" Môžem si prisadnúť?"- opýtal sa ma Harry a ja so sa posunula.
" Harry? Môžem sa ťa niečo opýtať?"- opýtala som sa a Harry prikývol.
" Nebude vám vadiť, ak budeme s Liamom spolu bývať? "- opýtala som sa ho a Harryho tá otázka zaskočila.
"Ako ti to napadlo?"
" Ja neviem, ste tu spolu, bývate tu ako 5 bratia. A ja nechcem , aby ste si mysleli, že prišla nejaka baba, ktorá Liama ´očarovala´ a chce sa nou bývať. Ja nechcem , aby ste si mysleli, že vás tu Liam necháva"- povedala som a Harry si ma otočila k sebe.
" Ako ťa to mohlo napadnúť? My sme radi, že si tu. Pozry každý chalan zo skupiny, ťa má rád, ako sestru, ako najlepšiu kamarátku. Keď si bola reč, nedalo sa na Liama pozerať. Bolo to ako keby tu bolo telo, ale duša niekde inde.Doslova telo bez duše. Potom ako si sa mu ukázala vtedy, v tej reštike mal v očiach tú iskru akú má, keď ste spolu. Mne to určite vadiť nebude a podľa mňa ani chalanom. Už sa tým netráp"- povedal Harry a objal ma .  Objatie som mu opätovala.
" Liam odišiel z domu a vy si tu už hrkútate?"- opýtal sa nás Louis, ktorý bol vo dverách aj s chalanmi. Ako to dopovedal, tak sme sa všetci zasmiali.
" Nie, Mia si  myslí, že nás tu Liam necháva samych. Že aby sme si nemysleli, že prišla nejaká baba a Liam nás hneď necháva samých a chce sa nou odsťahovať"- povedal Harry a chalani si prisadli.
" Ach Mia, ty si niekedy vážne sprostá"- povedal Louis.
"Neviem ako si to mohla myslieť? Mia, nestráp sa s tým. Sme štastní za vás"- povedal Zayn.
"A keď ťa to trápi, tak môžeme kúpiť väčšiu spoločnú vilu"- povedal Niall a začal sa smiať. Chalani tiež.
" Ja nechápem čo je tu smiešne. Nie je to zlý nápad."- povedala som a vstala som.
" To bol vtip Mia"- povedal Niall.
" Ale dobrý vtip. To je dobrý nápad.Samozrejme, ak budete s tým súhlasiť. Môže to byť obrovská vila, kde bude mať každý svoj priestor. Pre seba a svoju rodinu alebo zatial priatelky. Ale zase je na vás, či by ste chceli do toho investovať"- povedala som a odišla som do kuchyne. Zobrala som si banán a sadla som si k telke. Prišli už aj chalani . Po pár minutách prišiel Liam.Sadol si ku mňe.
"Čo pozeráte?"- opýtal sa nás a dal mi pusu.
" Netuším "- povedala som sa zasmiali sme sa.
" Keď tak nad tým premýšľam, to by nebol taký zlý nápad. Niall musím ťa pochváliť"- povedal Harry.
" Ja som teraz nad tým tiež premýšlaľ a aspoň sa mi bude mať kto starať o deti"- povedal Louis a ja som sa zasmiala.
"Takže?"- opýtala som sa.
"Nechať si to újsť?? Keď tam budeš ty, tak tam bude teda kopec zábavy"- povedal Niall a ja som sa musela usmiať.
 " Ja nemám k tomu čo dodať. Samozrejme, že áno"- povedal Zayn a ja som sa usmiala.
"Môžete mi povedať a čo sa tu jedná?"- opýtal sa Liam.
" No vieš, boli sme vonku na terase a to je jedno. Proste Niall zavtipkoval, že šak by sme mohli bývať všetci spolu. Že si kúpime väčšiu vilu a budeme tam spolu. No a Mia nato povedala, že to nie je zlý nápad. No a teraz.."
" Teraz ste na tým rozmýšlali  a dospeli ste k nároru, že to bude úžasne"- dokončil Liam.
" Teda pokial budeš chcieť aj ty Liam"- povedal Zayn....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára