piatok 25. júla 2014

Night mandess /27.časť /Matie//

27.časť :)


Ako som prišla k starým rodičom, išla som hneď na záhradu, pretože bolo teplo a ja som vedela , že budú vonku. Na záhrade ,však bola iba babka.
„No ahoj , maturantka naša“- povedala a vzala ma do náručia.  Vybozkávala ma.
„Ako dlho ste o tom vedeli??“- opýtala som sa. Babka dala ten svoj nechápavý pohlaď , ale ja som dobre vedela , že o tej vile vie.
„ Babka, dobre viem , že o tej vile vieš. Takže?“ Ľahla som si na lehátko.
„Dobre, odkedy sa chalani dohodli s Liamom.  Liam bol potom za nami“- povedala. O môj bože . Zlatí.
„Dobre, a kde je dedko??“- opýtala som sa.
„Potrebovali ho v hoteli“- povedala .
„Dobre, idem teda za ním pozrieť“-povedala.
Nech auto pre mňa nechodí. Prídem trošku neskôr
Xoxo J
Poslala som Liamovi smsku a sadla som si za volant. Vyštartovala som k hoteli môjho dedka.
Stalo sa niečo??
Liam mi odpísal a ja som sa usmiala.
Nie, len dedko nebol doma. JE v hoteli , tak idem za ním <3
Liam už len potom odpísal okej a ja som bola už pri hoteli. Zaparkovala som v podzemnej garáži na VIP mieste. Išla som dedkovi do kancelárie, ktoré je ako strešný apartmán. Zaklopala som a vstúpila som. Dedko sedel za stolom a počítačom a niečo pozeral na pc.
„Pracovitý“- povedala som a dedko sa zasmial. Išla som k nemu a pozdravila som ho a objala.
„Ako maturity??“- opýtal sa dedko. Ja som sa zasmiala.
„Dve 2 a ostatné jednotky“- povedala som
„Dobre, takže ten môj darček si zaslúžiš“- povedal.
„Aký?“- opýtala som sa.
„ Môj hotel a reštauráciu“- povedal dedko a mne sa vytratil úsmev z pier.

„Kde si bola tak dlho??“- opýtal sa ma Liam, keď som prišla k nim.
„Kde máš veci? Ty si to bývanie rozmyslela?“- opýtal sa ma Liam a bol zmätený. Videla som , že sa mu lesknú oči. Pribehli chalani a videli ma bez kufrov. Hneď pochopili.
„Tak mi tú vilu teda predáme“- povedal Zayn a otočil sa.
„Chalani vám už načisto šibe?? Nič nepredávame, samozrejme, že tu budeme bývať. Len som išla k dedkovi a od dedka som išla rovno sem, preto teraz nemám veci. Zajtra si ich donesiem“- povedala som a všetci chalani sa konečne usmiali.
„Už som sa zľakol“- povedal Liam. Schmatol ma do svojho náručia, chytil ma za zadok a vyšvihol si ma hore. Pobozkala som ho.
„Máš úžasné pery, už som ti to hovorila?“- povedala som mu, on sa iba zasmial.
„Nevieš si predstaviť ako sme sa zľakli“- povedal Harry a išiel si sadnúť do obývačky. Išla som za nim a usadila som sa na gauči. Liam s ostatnými chalani si tiež sadli.
„ Už nám povieš kde si bola tak dlho?“- opýtal sa ma Niall.
„Hej, musela som presvedčovať svojho dedka“- povedala som.
„A čo presvedčila si ho?“- opýtal sa tentokrát Louis.
„Nie, stále si stojí za svojim“- povedala som.
„A prečo si ho presvedčovala??“- opýtal sa ma Liam.
„Lebo mi chce dať ako darček k maturite svoj hotel a reštauráciu“- povedala som a chalani zapískali. 
„Tak to by som v tvojich rokoch , chcel aj ja taký darček „- povedal Harry. Chalani sa zasmiali.
„To je nie vtipné. Ja nemám nato roky viesť hotel, reštauráciu. Mám len maturitu, nemám schopnosti viesť nejaký podnik“- povedala som. Už som zase chytala panický záchvat. Liam so mnou zatriasol a pobozkal ma na líce.
„ Upokoj sa , zlatko“- povedal mi a usmial sa na mňa.
„Ďakujem“- povedala som a úsmev som mu opätovala.
„Neboj sa, budeš dobrá. Tak povedz , že keď teda chce, tak nech to na teba napíše, ale pokiaľ neskončíš školu ,tak ho bude viesť dedko a ty sa budeš zatiaľ priučovať“- povedal Louis. Konečne ten múdry Louis. Takého mám rada, ale popravde mám šialeného Louisa radšej.
„To je úžasný nápad Louis“- povedala som a prešla som k Louisovi a dala som mu pusu na líce.
„Idem domov, idem sa zbaliť a po ceste sa zastavím u dedka a poviem mu ten návrh“- povedala som.
„Nečakajte ma, len mi niekto dajte kľúče“- povedala som a Liam mi hodil kľúče.
„Ďakujem, láska“- povedala som a utekala som k autu. Sadla som s k volantu a môj tachometer prevyšoval 120Km/hod. Autom som zaparkovala pred dom a utekala som k domu do svojej izby. Vytiahla som si tašku cez plece a hodila som si do nej veci na zajtra. Babku som pozdravila, že idem k Liamovi. Sadla som do auta a išla som k dedkovi. Zaklopala som mu a vošla som do vnútra.
Sadla som si pred dedka a začala som hovoriť.
„Ak chceš na mňa prepísať hotel a reštauráciu –môžeš, ale pod podmienkou , že budeš mať stále plné právo a pokiaľ nevyštudujem  vysokú , budeš tu riaditeľom ty, a ja sa  budem len zatiaľ priúčať.“- povedala som s dedkovi to pripadalo ako dobrý nápad. Keď som odchádzala s hotela bolo 10 hodín. Myslela som, že chalani budú spať, ale mýlila som sa. Boli na terase, lepšie povedané boli na terase a grilovali.
„Idem potichu a vy sa tu kúpete“- povedala som a sadla som si na lehátko. Po ceste som Liamovi dala pusu.
„Ideš do vody?“- opýtal sa ma Liam.                
„ Nie, dnes už nie“-povedala som a ľahla som si. Oči sa mi zatvorili a pomaličky som sa uložila na spánok.... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára