utorok 29. júla 2014

Night mandess - 30.časť -/Matie/

30.časť

 Sadol som si a El ku mne.
" Ja... neviem čo nato povedať"- povedal som a vážne som nemal čo nato povedať. Prečo si to myslí?
" Ja vlastne ani neviem prečo ti to hovorím. Len si ju stráž, ona je..."
"Dokonalá"- prerušil som El. El sa na mňa usmiala.
"Myslela som, že Sophiu u teba nemôže nikto nahradiť"
"Ja som chcel Sophiu požiadať o ruku"- povedal som a El na mňa pozrela.
"Čože si chcel?? Prečo si ju..."
"Chcel som ju požiadať o ruku, lenže v ten deň, na tom móle som zbadal Miu a vedel som, že ona je tá pravá. Povedal som si, že ju musím mať, musí byť moja. O pár dní som si bol celkom istý jednou vecou a to tou, že ju milujem. Bol som idiot, že som jej to nepovedal. A vtedy, keď povedala ,že odchádza, bol som s toho na dne a nevedel som, čo robiť. Lenže potom som si spomenul, že vždy chela ísť do Paríža s človekom, ktorý ju miluje a berie ju takú aká je. Boli sme na Eifellovke tam som sa rozhodol, že je poviem, že ju milujem. Už som je to išiel hovoriť, keď jej zavolal otec. Hovorila s ním, až do hotela a potom sa ma opýtala, čo som chcel , ale nedokázal som jej to povedať. nedokázal som jej povedať, že ju milujem. Povedal som je to , až keď bolo neskoro.Odišla...."
"A ty si tu potom niekoľko mesiacov, chodil ako telo bez duše"- povedal El za mňa. Pozrel som sa na ňu a ona sa usmiala sa.
" Váž si ju  a dávaj si na ňu pozor"- povedala El a ja som sa postavil a odišiel som k Mii do izby. Mia už ležala na našej posteli a sladko si odfukovala. Milujem ju, tak strašne moc a preto by som mal urobiť jednu vec. Mal by si ju konečne zoznámiť z mojími rodičmi. Ja jej už poznám, i keď z jej otcom to práve nabolo najružovejšie, ale som si celkom istý, že si ju moji rodičia obľúbia.Sadol so m si k nej. Je nádherná,keď spí. Ruku som jej položil na líce a hladkal som ju a palcom som prešiel k jej perám. Ako som po nich prešiel,Mia sa otočila na druhú stranu. Postavil som sa a išiel som do sprchy. Potom som si ľahol k nej a pobozkal som ju na líce. El mala pravdu,je jedinečná. Jediná, ktorá ma dostala. Myslel som si, že Sophia po Danielle je tá pravá, ale mýlil som sa. Moje pocity, keď som s ňou sú neopísateľne.Mám miliony motýľov v bruchu, keď sa jej čo i len dotknem . Vždy, keď si myslím,že je to tá pravá, sa niečo pokazí.už som s toho unavený. Mia sa pohla  a hlavu si položila na moju hruď. Ruky som obmotal okolo nej a zaspal som..
*Pohlad Mia*
Zobudila som sa na hlasný tón môjho mobilu. Panebože, ľudia ja som po opici. Pozrem na mobil a je 11 hodín. Volá mi El.
"Ahoj lásenka,počuj ja som už v agentúre a chcem sa ťa opýtať, že či by si nechcela nafotiť kolekciu plaviek so mnou"
"Ja El, neviem čo nato povedať. Ja som ešte nefotila"
"No vlastne nato povedať nič, lebo ja som ťa už zapísala. Takže o hodinu prídem pre teba"- povedala El a položila. Super, panebože, ja som ešte nikdy nefotila kolekciu a už vôbec nie plaviek. Dúfam,že tentokrát sa nepovracám. Zdvihla som sa a strašne sa mi zatočila hlava a rozbolela ma. Opica, tak strašná vec. Schodmi som zišla dolu do kuchyne. Boli tam všetci.Ako som prišla Liam mi podal pohár vody a pobozkal ma. Všetci mi zaželali dobré ránko.
"Už v živote nebudem piť s Miu"- prehlásila Perrie.
"No prepáč, kto bol plný života a začal piť Cosmopolitan. "- povedala som a prisadla som si k nej.
"Neviem kto tu hneď začal piť Margaritu"- povedala Perrie.
"Koho bol nápad prejsť z miešaných nápojov na tvrdý alkohol"
"No neviem, kto povedal čašníkovi aby doniesol tequilly"- povedal Perrie ale to som sa už musela zasmiať. Perrie tiež, ale dlho nám smiech nevydržal , lebo nás rozboleli hlavy. Chalani sa nám začali smiať.
"Moc by som sa Liam nesmial. Neviem z koho účtu sme pili"- povedala Perrie a Liamovi stuhol úsmev. Zayn pískol a Liamovi sa zasmial.
"No Zayn,neviem zo koho budeme piť nabuducí týždeň"- povedala som a postavila som sa. Perrie sme si dali high 5 a chcela som odísť s kuchyne.
"Kam ideš?"- opýtal sa ma Liam.
"Prezliecť sa, lebo o 20 minút tu bude El a musíme ísť"- povedala som.
"Áno a kam??"- opýtal sa ma Louis.
"Ideme fotiť novú kolekciu plaviek"- to som už kričala zo schodov. Otvorila som dvere našej izby a potom som prešla ku šatníku. Čo by som si tam mala zobrať na seba??
"Fotiť kolekciu plaviek?"- opýtal sa ma známy hlas a ja som prešla k nemu.
"Áno, no nie je to úžasné?"- opýtala som sa potešene
" Nie, to teda  ie. Ty sa budeš fotiť iba v plavkách a potom po celom meste,keď nie celosvetovo budú tvoje fotky v obchodoch"-povedal Liam nahnevane.
"Liam o čo ti ide??"- opýtala som sa ho a odtiahla som sa.
" O nič, len sa nechcem o tvoje telo s niekym deliť"- povedal Liam a pritiahol si ma bližšie.
"Takže tebe vadí, keď sa tam budem fotiť?? " povedala som a Liam prikývol. Zasmiala som sa.
"Lenže to nič nemení na tom , že som tvoja a ty si iba môj. Ty neveríš, že ťa milujem??"- opýtala som sa ho.
"Verím, ale čo keď, ťa tam ten fotograf.."-
"Ach Liam, si smiešny. Ide tam aj El. Pozry, teraz mi pomôž niečo vybrať"- povedala som a prešla som k šatníku a hrabala som sa v nom. Liam mi podal čiernu volánikovú sukňu.
"Liam, ona je krátka"- povedala som a on sa usmial.
" Pozry, daj si ju. Vyniknú ti v nej tvoje dlhé nohy" -podal mi ju a ja som si ju obliekla.
"Ešte podprsenku a tričko"- povedala som a  posadila som sa do kresla. Nechala som Liama nech niečo hladá.Liam mi nakoniec podal moju bielu čipkovú podrpsenku a nato som si dala modrú košelu. Do tašky som si nahádzala potrebné veci. Sadla som si na posteľ a Liam si sadol vedľa mňa.
"Už sa neviem dočkať, kedy to s teba strhnem"- povedal mi Liam a ja som sa zasmiala.Liam sa na mňa prevalil a začal ma bozkávať. Topánky.
"Liam , ja nemám topánky vybraté"- povedala som mu a on sa s nechuťou odtiahol.Liam sa postavil a podal mi ruku, ktorú som prijala a išli sme naspať do šatníka, ale tentokrát sme pozerali na topánky.Podam mi čierne na opätku ako inak -_-... Už mám dúfam všetko. Otvorila som dvere a pred nimi stála El.
"Už som vám išla klopať, aby som vás nerušila"- povedala a zasmiala sa. Topánky som si zobrala do ruku, rovnako aj kabelku. Išli sme dolu. El dala pusu Louisovi a kráčala k dverám. Liam ma schmatol a pritlačil si ma k sebe.
"Dovoľ  mi to s teba večer strchnúť"
"Ak mi to nerozthneš, môžeš"- pošepkala som mu a on sa nadýchol.
"Nerád ťa púštam"- povedal mi potichu.
"No nie sup zlatí"- povedala Perrie , ktorá sa na nám pozerala.
"Pozry je tu Louis, choď za ním a opýtaj sa ho ako to zvláda"- povedala som, obula som sa odišla som...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára