pondelok 30. júna 2014

Night mandess /22.časť/Matie//

22.časť príbehu 

" Vieš ako som sa bál, že sa ti niečo stalo?"- povedal mi Liam, hneď ako som vošla do ich vili. Prečo sa o mňa bál? Nechápem.
" Prečo?"- opýtala som sa ho a on sa trochu zasmial.
" Prečo?? Prečo? Lebo si povedala, že už ideš a ty si hodinu neprišla. Bál som sa , že sa ti niečo stalo"- povedal Liam a ja som sa musela zasmiať. Bol strašne zlatí. Objala som ho a pobozkala som ho. Liam navrhol aby sme išli na nákupy. Išli sme. Liam chcel šoférovať moje auto, tak som mu to dovolila. Sadla som si na miesto spolujazdca.Auto zaparkoval  podzemnej garáži nákupneho centra Harrods.  Nakopovali sme asi tak dve hodky , ked som Liamovi navrhla, aby sme sa išli najesť. Sadli sme si do burger kingu.
" Ešteže som si dnes dala čižmičky"- povedala som, ked sme si objednali .Liam sa zasmial.
" Liam , budeme sa musieť porozprávať"- povedala som vážne . Liam sa na mňa iba pozrel.
"Stalo sa niečo? Spravil som niečo"- opýtal sa ma a ja som sa usmiala.Posunula som sa bližšie k nemu. Liam si položil ruku na moje stehno.
" Nie,nič. Len ja neviem ako to je a ako to bude teraz medzi nami"- povedala som.
"Ako medzi nami ?"- opýtal sa ma.
" No medzi nami. Ja som obýčajná baba  podstate a ty si spevákom , tej najznámejšie chlapčenskej skupiny o svete. Chceš skrývať nás vztah alebo už žiadny nebude??"- povedala som  .
" Čo?? Vážne si myslíš, že nechcem , aby bol medzi nami bol vztah? Milujem ťa ,Mia a to nezmeni ani fakt, že som v 1D. Ja sa nechcem už skovávať. Bál som sa , ale už mi to je jedno. Chcem byť štastný, štastný s tebou.Takže, nie nechcem to skrývať, samozrejme pokial chceš to isté aj ty"- povedal Liam. Či to chcem? Samozrejme , že to chcem. Nič nechcem viacej, ako byť s ním. Aby všetci vedeli, že je môj. Viem že to bude tažké, ale som odhodlaná to postúpiť kvôli nemu. Milujem ho.
" Liam, milujem ťa.Chcem byť s tebou"- povedala som a Liam sa naklonil a pobozkal ma.
"Som si istý, že teraz je to už na celom svete zverejnené. "- povedal Liam a ja som sa zasmiala. Išli sme potom ešte pozerať po obchodoch.Ale tentokrát si so mnou Liam preplietol prsty.  V jednom obchode sme narazili na tenisky pre Liama a topánky na podpatku pre mňa. Rovnake. Liam trval na tom , aby sme si ich kúpily.
"Prečo ich nechceš?"-opýtal sa ma Liam.
" Lebo je tam veľký opätok, a ja sa bojím, že v tom budem chodiť ako debil"-povedala som a Liam sa zasmial. Milujem jeho smiech.
" Prosím, veľmi pekne prosím, no ták zlatko"- povedal. On mi povedal zlatko?? ALebo som zle počula?
" Ty si mi povedal zlatko?"- opýtala som sa ho. Prikývol a pritiahol si ma bližšie. Pobozkal ma.
"Ale  veď, chodíš na opätkoch"-poznamenal Liam.
" Áno, ja viem. Ale tie nie sú také vysoké ako tieto"- povedala som.
 "Aj tak by si sa raz musela na ne naučiť"- povedal.Mal pravdu. Zase ju mal.
" Tak fájn"- povedala som a Liam ma znova pobozkal. Pri pokladni mi zazvonil mobil. Zdvihla som  išla som preč s obchodu.Liama počkám pred obchodom.
" Áno babka?"- ohlásila som sa.
 "Počuj , môžeš prísť domov? Niekto ťa tu čaká"- povedala babka.
"Kto?"- opýtala som sa.
"To je teraz jedno, len prosím ťa prídi čo najskor"- povedala  zložila. Prišiel Liam.
"Co sa stalo?"- opýtal sa Liam.
"Musím ísť domov, že ma tam niekto čaká"- povedala som Liamovi. Liamovi som povedala, aby išiel so mnou.
Zaparkoval auto a moje veci mi pomohol zobrať. Svoje si nechaj v kufri. Otovorila som dvere.
" Tašky daj  na kreslo"- povedala som a ukázala som na kreslo. Chytila som Liama za ruku a tahala som ho do obývačky.Prišla som do obývačky. Pane bože.
" Mama?"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára