nedeľa 12. januára 2014

Night mandess/8.časť/Matie/

8.časť príbehu

"Ako si sa sem dostal?" - povedala som a otočila som sa  k nemu. Vypla som vodu a išla som von. Podal mi uterák.

" No vieš, v jedinej miestnosti sa svieti"- povedal.
" No , to chápe, ale ako si sa dostal na poschodie?"-opýtala som sa ho.
" Vyliezol som?? Chcel som ti najprv zavolať, aby si išla na balkon , ale potom som videla ako ideš do sprchy , tak som vyliezol. Zistil som , že máš otvorené dvere na balkone a tak som tu"- povedal a ja som zostala šokovaná.
" Mohlo sa ti niečo stať"- povedala som   a objala som ho.
" No a prečo si tu?"- opýtala som sa a v Liamových očiach som videla nejakú iskru.
" No, ty si nechcela ísť ku mňe, tak ja som prišiel ku tebe"- povedal a len som cítila jeho ruku na mojom stehne. Približovala sa k rozkroku  ja som jemne poskočila. Liam sa usmial a pobozkal ma.  Ruku dal preč a zdihol ma na ruky. Obmotala som si nohy okolo jeho pása.Hodil ma na posteľ. Liam pokračoval tým , čo neurobil v kúpelke.  Jeho prst do mňa vnikol a ja som musela potlačiť vzlyk. Prst sa mi hýbal von, dnu a zrýchloval sa. Neskôr pridal další prst. Bolo to lepšie a ja som už skoro bola hotová a musela som sa prehnúť v chrbáte. Liam sa usmial. Sadol si vedľa mňa. Ja som sa postavila a kľakla som si pred neho.
"Som na rade"- povedala som a sotila som ho, aby si ľahol. Ja som mu rozopala zips a nohavice spolu s boxerkami som mu stiahla. Zobrala som do ruky jeho celú dlžku a začala som pumpovať. Neskôr som si ho dala do pusu  začala som s nou hýbať. Videla som , že čoskoro už bude  a ja som prestala. Počula som vzdychnúť moje meno.Sadla som si na neho. Dala som mu dolu tričko a hodila som ho k oknu. Blížila som sa k jeho ústam , keď som počula kroky a neskôr aj klopanie na dvere.
" Zobe si veci a schovaj sa niekde "- povedala som a zobrala som si uterák, ktorý bol hodení na zemi.  Zabalila som sa do neho  a prišla som bližšie k dverám.
"Schovaj sa"- povedala som a Liam za zavrel v skrini . Musela som sa zasmiať. Otvorila som dvere. Babka.
" Ako bolo?"- prešla okolo mňa  a sadla si na postel.
"Dobre"- odpovedala som jednoslovne.
"Dobre ste si zatancovali?"- opýtala sa ma a zasiala sa.
" No my sme neboli v klube"- povedala som .
" A kde teda"
" No, vymyslel, že pôjdeme na pláž a tak sme sa prechádzali"- povedala som. Bola to pravda , ale nie uplna.
"To muselo byť užasné, doteraz si spomínam , ako som s tvojím dedkom išla po pláži pri mesačnom svite, potom sme s bozkávali a vyprevadil ma domov"- povedala a pozrela sa k oknu. Divno sa zátvarila. Tričko. Samozrejme. Do riri.!!!
"Tričko?"- opýtala sa ma a ja som si musela vymyslieť výhoorku-
" No, on mi ho požičal. Ako sme boli na tej pláži začalo pršať a mňe potom ako sme išli domov zostala zima a on mi ho požičal"- povedala som  vedela som , že vie , že klamem a tá lož nezabere.Iba sa usmiala.
" Dobre zlatíčko, vyspi sa"- povedala a odišla. Zamkla som si dvere. Liam vyšiel a sadol si na posteľ.
" To bol iba o kúsok"- povedal a pobozkal ma.
"Vie, že si tu"- povedala som
"To je teraz jedno"- povedal. Lahla som si a on sa dal nado mňa.  Dnes už po druhé do mňa vošiel a bolo to úžasné. Vzdychala som jeho meno. Nechty sa mi zarývali do posteľnej bielizne, prehýňala som sa  v chrbte. Bolo to dokonalé. Cítila som jeho ruky na mojom chrbte a moje ruky sa klzali po jeho.Spravila som mu pár škrabancov na chrbte a on zase na oplátku mi spravil veľký ale že fest veľký cucflek. Zobudila som sa ráno na jeho hrudi. Bol hore a hladkal ma vo vlasoch. Ako vedel, že som hore , dal mi pusu do vlasov.
"Dobré ránko , krásavica"- povedal a usmial sa. Opätovala som jeho úsmev.Zišla som s postele a išla som do kúpelky. Dala som si na seba župa. Prečesala som si svoje vlasy. Umyla som si zuby a išla som za ním naspäť. Liam si už dával tričko. Posadila som sa na posteľ. Prišiel za mnou.
" Prídeš večer?"- opýtal sa ma.
 Nevim, dám ti vedieť"- povedala som a pobozkala som ho. Liam prešiel k balkonu. Ja som stále sedela , ale Liam zrazu okamžite prišiel za mnou.
"Tvoji starí rodičia, sedia na dvore a raňajkujú "- povedal a ja som sa zasmiala. Išla som do skrine. Dala som si spodné prádlo.  Dala som si teplákové kratase a čierne tilko.
"Sexi" - povedal a ja som ho zobrala za ruku. Cestou som dávala pozor, aby ho nikto nevidel. Prišli sme k dverám a ja som sa pozrela.
" Vzduch čistý"- povedala som .Liam ma pobozkal a počula som ako povedal, že ma miluje. Ale nie som istá. Prečo by to povedal?? Nechala som to tak . Išla som za starými rodičmi.
" Prečo neprišiel, ten chlapec na raňajky?"- opýtal sa dedko a ja som zostala červená ako paprika....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára