piatok 3. januára 2014

Memories never wipe /14.časť/Matie/

14.časť



"Chalani, keď sa niečomu čudujete, tak aspoň majte zavretú pusu"- povedala som a usmiala som sa.;Harry prišiel ku mňe. " Môžem sa s tebou porozprávať?"- opýtal sa ma a ťahal ma na terasu.
"Čo sa stalo?? Liam sa išiel prejsť a prídete spolu držiac sa za ruky"- hovoril Harry.
"Bol v správny čas na správnom mieste"- povedala som sa medzitým som si zapálila cigu. Harry na ma čudne pozeral.
" Faj, išla som k Andymu , chcel niečo vysvetliť z biologie a keď som mu to vysvetlila, tak navrhol aby sme išli do klubu. Išli sme cez pláž a tam sa ma spýtal , že či ešte stále myslím na Liama a ja som mu povedala, že áno, ale že budem musieť si ho vymazať z hlavy a on mi dal ruku na stehno, položil si ma a povedal , že mi pomôže. Ja som sa nebranila, ale ako sa jeho ruka blížila..."
"To nehcem počuť..."- harry sa otočil.
" K môjmu rozkroku tak som si uvedomila, že ja nemám Liama v hlave, ale pevne uloženeho v srdci. Postavila som , ale Andy stále ma bozkával. Utekala som preč, ale ma dobehol,sotil ma na zem . Klakol a rozopol si zips. Kričala som a niekto v tom dobehol. Liam. Začali sa biť, potom Liam Andyho zrazil na zem, a začal ho kopať. Vzala som Liama za ruku a tahala som ho rpeč. Najprv nechcel ísť, ale potom išiel. Keď sme boli daleko od Andyho , tak sme si to všetko  povedali. To , že nemôžeme bez seba žiť..."
"Takže, ťa zahránil pred Andym??"- opýtal sa ma Harry , ktorý sa ku ne otočil.
"Áno..."
Išli sme dnu. Harry išiel za Liamom. Niečo mu pošepkal. Potom si ťapli.
" Idem ja spať, dnes bolo toho na mňa veľa"- povedala som a Liam išiel za mnou.
Vtiahla som ho do mojej izby. Zamkla som a išli sme k posteli. Lahli sme si a začali sme sa bozkávať.Dala som Liamovi dole tričko.
 "Naozaj to chceš??"-opýtal sa ma. Iba som prikývla.Liam mi dal dolu tričko. Dala som mu dole nohavice. On mňe aj s nohavičkami. Rozopol mi podprsenku a odhodil ju. Dal si dolu aj boxerky. Bozkávali sme sa.
" Si si istá, ž do naozaj chceš?"znova sa ma opýtal.
Ja som znova prikývka a zavrela som oči. Liam do mňa vošiel a vydala som zo seba hlboký sten. Liam sa na mňa previnilo pozrel. Zavrtela som hlavou na znak, že nech pokračuje.Liam najprv pomay prorážal a postupne zrýchloval. Obaja sme naraz vyvrcholili. Liam si lahol na chrbát a mňa si pritiskol k sebe.  Pobozkala som ho na krk.
"Prepáč, prepáč....ak to bolelo"-povedal.Ja som sa neho pozrela.
" Ja som rada, že to bolo s tebou. Neviem, čo by som robila, keby si nebol na pláži.Mala som štastie, že si tam bol"- povedala som.
" Nie, to ja mám štastia, že si ma odtial odtiahla, lebo by som ho asi zabil "- povedal  a dal mi pusu do vlasov.Hlavu som si položila jeho holú hruď  a zaspala som. Ráno , keď som sa zobudila, bolo asi 10. Liam už nebol v posteli.Dala som si nohavičky a cez seba som si prehodila iba Liamovu košelu. Zišla som dolu a  všetci boli na terase. Ranajkovali. Liam ma nevidela prichádzať. Zkryla som mu oči a dala som mu pusu.
Sadla som si vedľa Zayna.
"Konečne ste spolu a nebudeme musieť pozerať na Liama ako je smutný."- povedal Zayn.
Zapálila som si , najedla som sa a išla som hore do izby. Do sprchy.  Po sprchce som zavolala Nikol.
"Som rada, že voláš. Všetko viem, čo sa včera stalo medzi tebou  Andym"- hneď povedala.
"O tom sa nechcem rozprávať... Ide o mňa a Liama"-povedala som a hneď Nikol začala počúvať.
 "Včera sme sa dali znova dokopy a včera večer sme polu spali..."povedala som.
" Ako myslíš, že spala?"- opýtala sa ma.
"Tak, že sme sa polu vyspali"- odpovedala som.
"O moj bože, ale nikto nie je dokonalejší ako vy dvaja.... a dúfam, že ste použili ochranu"-povedala a zasmiala sa.
Mne zamrzol úmev na perách. Ochrana!!!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára