nedeľa 26. januára 2014

I need your love / 8.kapitola "Ďakujem"






"Mag mne sa tam nechce naozaj ísť... A nie nezmením svoj názor aj keď je to za 2 dni a už predošlé dni som ti hovorila nie. Naozaj tam nepôjdem." Hovorila som Mag,  ktorá sa ma snaží presvedčiť aby som šla na Harryho party, ktorá sa koná u neho doma. Nemám na ten byt dobré spomienky.
Posledné dni je to divné, ale upokojujúce. Harry ma úplne ignoruje,  čomu som vďačná, ale znepokojuje ma to. Myslím že niečo chystá  a to zrovna na tej party,  preto tam nechcem ísť. Vôbec. Možno je to len môj pociť, ale aj tak. Máme skúškové obdobie a ja sa musím poriadne učiť. Sedeli sme na obede za stolom, ktorý bol v rohu, takže som mala možnosť vidieť všetkých. Nohy som mala vyložené na stoličke. Medzi prstami som držala hranolku ktorú som dokola máčala v kečupe. Jace sa už zotavuje z toho útoku. Som rada. Neznášala som ten pocit, že Jace bol zbitý Harrym a to len kvôli mne a môjmu vtedy pre mňa dokonalému plánu. No.. Nevyšlo. Teda vyšlo, Harryho som nahnevala, ale nečakala som túto reakciu. Čakala som, že bude robiť to čo robí teraz. Ignorovať ma. Po škole pôjdem za Jacom. Konečne je doma. 
"Hej, hej.. Jamie.. Počúvaš?" 
"Hej hej jasné."
"Tak čo som povedala pošledné?"
"Citujem: Tak čo som povedala posledné?" 
Obe sme sa zasmiali a ja som si znova poriadne sadla s nohami spod stôl. 
"Harry ťa pozoruje." Čo? poobzerala som sa po jedálni. Harry sedel na druhej strane jedálne s nedotknutou táckou. Keď spozoroval, že sa na neho pozerám, pozrel na jedlo a následne sa rozprával s kamarátmi. 
"Nepozeral. Pozeral na ten plagát nad nami." rýchlo som to zvrtla. Nad našimi hlavami visel plagát kde stálo, že za 3 týždne sa koná party v Joshovom dome. Ak ten dom na plagáte je jeho tak wow. Bol na oslavu pokca štvrťročného skúšania. Učitelia, ani riaditeľka ani nikto potrebný nechodil do jedálne takže nikomu nevadilo, že to tu visí. 
"Pôjdeš tam??" Spýtavo na mňa pozrela Mag.
"Hej, hej. Ale len ak pôjdeš aj ty." 
"Myslíš, že ja nepôjdem? Konečne sa dostanem bližšie k Joshovi. Juj" Ako pozerám, Maggie je  z Josha hotová. Denne môžem vidieť tie pohľady ktoré po ňom hádze Mag a iné. Keby aj ja tak môžem na niekoho pozerať alebo on na mňa. Vlastne niekto tu aj je, ale po tom čo si dovolil keď ma spoznal.. nie! Och Jamie, myslíš na Harryho. Najväčšieho sukničkára zo školy.
"Poď. Máme dejepis." Prebrala ma z myslenia Mag keď stála predo mnou  s mojimi učebniciami v ruke. Náš stôl bol najďalej od dverí, zato Harryho stôl s kamarátmi bol hneď vedľa nich. Rozkráčali sme sa ku dverám.
"Hej hej, baby!" Rozkričal sa Josh keď sme boli takmer pri ich stole. Pretočila som očami, zatial čo z neho Mag umierala. Harry pozeral do taniera, kým nás Josh doviedol k ich stolu s rukami okolo našich ramien. 
"Videl som, že pozeráte na môj plagát, tak čo. prídete?" prehlásil Josh a ja som začínala viac a viac zovierať učebnuce. "A dúfam, že vás uvidím v piatok u Harryho." Pohľadom ostával na Mag. Už teraz som videla v jeho očiach chtíč a ako ju vyzliekal pohľadom.
"No vlastne ja ísť chcem, ale nie sama a..." nestihla dopovedať, pretože ju Josh prerušil. 
"Veď zober tu Jamie." pozrel na mňa s späť na ňu. 
""Ak by si ju nechal dohovoriť dozvedel by si sa, že tam nejdem, idiot." Pretočila som znova očami a prudko otvorila dvere jedálne, ktoré boli hneď vedľa mňa. Dvere sa rozvalili a ja som mala voľný priestor prejsť. Schmatla som Mag za ruku a ťahala ju preč. Keď už sme vchádzali do budovi kde as nachádzali učebne, jash, Harry a jeho kamaráti šli za nami. Až teraz som si uvedomila, že Josh a Harry majú tiež dejepis. Hurá, I'm happy...Fuck!
-------
"Smith a Styles jedna dvojica..." Keď tieto slová povedal profesor stuhla som. Vyberal dvojice, ktoré budú najbližšie robiť na hodinách spolu. Mag sa asi splnil sen, keďže ju profesor dal k Joshovi. 
"Tak, presaďte sa." Mag odišla z lavice a na jej miesto si sadol Harry. Popravde, celý čas čo ma v škole a celkovo ignoruje je tichý a uťiahnutý. Asi som mu ublížila tým čo som povedala. Och nie! Jamie spamätaj sa!
"Moja prvá téma na dnešnú hodinu- Váš pohľad na 2. svetovú vojnu.Prečo začala. Bolo podľa vás to čo robil Hitler nesprávne alebo si myslíte opak, čo chcel dosiahnuť?" 
"Myslím, že chcel dosiahnuť, že nie je len malá myš v kúte ale chcel sa ukázať a predvieť čo vie." povedala som a pri tom bola otočená k Harrymu. 
"To nevyvracujem ale nerobil dobre to čo robil normálnym ľudom. Ubližoval im." Harryho bolestné oči na mňa pozreli. Jeho zelené sa vpíjali do mojich hnedých očí.
 Obaja sme napísali svoju verziu a nakoniec ju napísali na jeden papier ako spoločnú myšlienku. Na konci hodiny som to odovzdala, kým Harry stál vedľa mňa. Mag sa na mňa vykašlala, keďže sa dala do reči s Joshom a s ním aj odišla z učebne. nevidela som ju ani na chodbe.
"Prosím príď piatok ku mne... Sľubujem, že nebudem nič skúšať... Len príď." Prečo myslím, že má prave tretiu ruku, ktorú schováva za chrbtom a má na nej prekrížené prsty?
"Fajn.." 
"Ďakujem." Ani som si neuvedomila jeho rýchlosť,ale schytala som na líce sladký bozk, ktorý bol pre mňa za každých okolností sladký a zlatý a potom som ho videla len odchádzať po chodbe. Súhlasila som s vlastnou smrťou. Nevadí. Pôjdem tam len kvôli Mag. Bojím sa ju tam poslať samú ak tam bude Josh.

..ďalšia, ďalšia, ďalšia.. 
Komentujte, hodnoďte ;)
Myslíte, že Harry splní sľub Jamie a nebude nič skúšať?? :)
-Minime 

6 komentárov:

  1. Dúfam, že nebude skúšať nič ale ...aj si myslím ,že ju bude chcieť dostať do postele ...ešte ma aj s Mag dohodu ...
    Strašne sa teším na novú časť :3. Mohol by nejako príjemné prekvapiť Jace , keď pôjde za ním :)
    Je to skvelé :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Adel :)
      Pokúsim sa pridať čo najskôr novú :)
      -Minime

      Odstrániť
    2. nz ;)
      už sa teším na novú :)
      ....ADEL

      Odstrániť
  2. Myslim, ze to alespon z casti nedodrzi...ale i tak doufam, za ji necha napokoji ;-) ...jinak...je ti uzasny a uz se tesim na dalsi cast ;-) :-) Kate

    OdpovedaťOdstrániť