nedeľa 5. januára 2014

Night mandess /6.časť/Matie/

6.časť príbehu 

Pripadalo mi to neuveriteľné. Doteraz, keď sme s babami v škole rozprávali o ff (fan fiction) , tak mi to prišlo divné, že sa niekde stretnú akože náhoda. Ale teraz je to moja skutočnosť.Vážne mi nešlo do hlavy, ako sa  chalani mohli na prvý pohlad zamilovať do obyčajnej  ešte k tomu slovenskej directionerky a teraz sa mi to stalo. Nie, vlastne nestalo. Liam nie je do mňa zamilovaný, ja som iba jeho dievča na noc. Nič iné medzi nami nie je. A určite ani nebude. Po skúške som sa ponáhlala , aby som to stihla. K babke som prišla o pol 8. Išla som do sprchy a ozmývala som sa. Vlasy som si dala do uteráka a išla som ku kozmetickému stolu, ktorý bol volakedy babkin. Spravila som si peknú linku na oči, dala špirálu, mejkap a krvavo-červený rúž. Išla som do skrine.Dala som si na seba čierne šaty, čierne topánky, požičala som i od baby čiernu malú tašku. Zazvonil mi mobil . Zdvihla som.
 "Som tu"- povedal Liam.
" Za minutu som dole"- povedala som a poožila som.
Obula som lodičky, do tašky som si hodila mobil, vreckovky a dalšie potrebné veci. Zišla som dole  pri dverách ma čakali starí rodičia.
" Idem, už je tu El"- povedala som a postavila som sa pred nich.
" To nie je Eleanorine auto"- povedal dedko a mne až zle zostalo.
" Je to nejaký chlapec, však??"- opýtala sa babka a ja som iba prikývla.
" Ach, pamatám si ako včera, keď som za tebou utekala a vymýšlala som si hocijaké výhovorky, len aby m pustili von"- povedala babka a dali si pusu. Bolo to zlaté. Babka otvorila dvere :" Uži si to "- povedala a ja som ich objala. Utekala som za ním. Liam bol opretý a kapotu auta. Ako som sa blížili otvori dvere a ja som sa obzrela za babkou :" Neboj sa , otec sa nič nedozvie"- ešte mi stihla zakričať. Nastúpila som. Liam prebehol na svoju stranu auta, naštartoval a stratili sme sa v tme. Už som videla bar , kam posledný týždeň chodíme s El. ALe Liam ho prešiel.
" Kam ideme?"- opýtala so sa.
" Uvidíš"- povedal a zatočil na pláž. Zaparkoval auto. Pri vystupovaní mi podal ruku. Išli sme na pláž. Bolo to krásne.
"Si mi mohol povedať, že ideme na pláž,obliekla by som sa inak aj obula"- povedala som a topánky som si vzala do ruky.
"To bolo spontánne"- povedal. Nikto okrem nás nebol na pláži. Sadol si a ja k nemu.
"Povedz mi niečo o sebe?"- opýtal sa ma ja som zostala zaskočená.
" Čo tak zrazu??"- opýtala som sa a pozrela som sa na neho. Liam sa na mňa divno pozrel.
"Fájn, čo by si chcel vedieť??"
" Všetko" - povedal a ja som sa zasmiala.
" Neviem ako začať"- povedala som.
" Kde bývaš? Počul som, ako hovorí , že otec sa to nedozvie"- opýtal sa ma.
" Na Slovensku"
"A to ste sa prestahovali na Slovensko??"-opýtal sa.
" Nie,iba môj otec je angličan. Rodičia sa zoznámili tak,že mama mala sen ísť do Anglicka a ten sa jej aj spnil. Otec chcel, cestovať ale zamilovali sa do seba na prvý pohlad. A teraz je to vlastne prvýkrát čo som od neho daleko na tak dlho.  A nemôžem si to ani nejako užiť. Nemám tu baby s ktorými by som mohla ísť na nákupy, do baru... Ešte že som sa spoznala s  El, lebo umrela by som tu nudou."
 "A ja?  Mňa si nespoznala?- opýtal sa.
" Áno, aj teba"- povedala som.
" Kde si všetko bola ? Na akých miestach?"- opýtal sa ma.
" No už 2 krát som v Londýne. Raz sme tu boli ako výlet zo školy,bola som už vo Viedni, Mníchove, Berlíne a v Paríži... Ale do Paríža, by som znova chcela ísť s niekým kto ma má skutočne rád. Áno, bola som tam s babami, ale ísť tam s chlapcom, ktorý ma bude mať rád takú aká som, takú šialenú.  Ktoremu by som mohla povedať všetko, bez toho aby som mu niečo tajila, ktorý by ma pochopil,pred ktorým by som sa nemusela skrývať a hanbiť sa. Spolu by sme vyšli  na Eiffelovú vežu. Pozerali by sme sa na nočný Paríž, zozadu by ma objal  a povedal by mi ako veľmi ma miluje "- odmlčala som sa.
" Tvoj sen?"- opýtal sa ma a ja som prikývla.
" To je sen asi každého dievčata"- povedala som.
"A prečo tvoja babka kričala že otec sa nič nedozvie? Vadil, by som mu?"- zaskočila ma čo sa opýtal.
" On hovorí, že na chalanov mám čas. On ma drží strašne na krátko, vieš keď som mala 15  v piatok večer som sedela doma a ostatný chodili na diskoteky. A keď ma vidí s nejakým chalanom, tak to je pohroma. Má názor, že by som mala do 18 sedieť s ním doma, nad knihami-učiť sa. Ale ja sa chcem zabávať. Mám 17  aj na moju prvú diskoteku som musela mu ujsť. On ma stále berie za malé dievčatko ale t dievčatko som už neni"- povedala som.
"Ale on sa bojí o teba"- povedal.
" Ale ako sa mám potom naučiť žiť?"- povedala som a  nevedel ani on odpovedať.Liam sa postavil a podal mi ruku. Postavila som sa. Topánky a kabelku som si nechala na zem.  Zatočil ma.
" Liam je mi blbé, ale ja neviem tancovať"- povedala som a usmiala som sa.
" To vie predsa každý"- povedal.
"Nie ja nie"- povedala som.
"Tak ťa to budem musieť naučiť"- povedal a začali sme spolu tancovať.  Začalo pršať.
 "Aj toto je sen všetkých dievčat? Tancovať na pláži  a popritom prší?"-povedala a zasmial sa.
" To neviem , ale sen každeho dievčata je určite to,  že chce dostať pusu v daždi"- povedala som .
 Liam sa naklonil a pobozkal ma...

1 komentár: