piatok 3. januára 2014

Night Mandess /5.časť/Matie/

5.časť

 Zavolala som na taxík a ako som si sadala do taxíku, pozrela som na hotel. Liam stál v okne a niečo ťukal do mobilu.  Nastúpila som a taxikárovi som dala adresu na ktorú ma má odviezť. Prišla mi smska. Neznáme číslo. Bolo v nej napísané : To sa skôr prirav TY!!  Hneď som vedela od koho je. Ako vie moje číslo??  Bola som až tak opitá, že sa vôbec nepamätám, či som mu dávala číslo. Ako si sa dostal k môjmu číslu?? -  musela som mu to napísať.Cesta od Liama k babke trvala taxíkom asi pol hodku.
 "Ako bolo?" opýtala sa ma babka, hned ako som prišla.
"No, musím povedať že bola úžasná " - odpovedala som a v mysli sa mi premietli veci, čo som robila s Liamom.
"To muselo byť úžasné, najprv dámska jazda do klubu, potom celú noc hore, rozprávanie sa o chalanoch a babských veciach" - odpovedala a naraz som sa cítila previnilo. Zvonil mi mobil.
"No vidíš, pomeň čerta... Už mi volá.."- odpovedala som a išla som do mojej izby a tam som to zdvihla.
"Prosím?"- ozvala som sa .
"Už si doma , zlatko?" - povedal.
"Áno už som, prepáč, ale budem musieť zavolať El, že už som doma... takže"- odpovedala som .
"neverím vlastným ušiam, ty posielaš Liama Payne do čerta??" - povedal a zasmial sa.
 "Už to ak bude"
" Ale veď, ty si chcela vedieť odkial mám tvoje číslo..."
" Liam, nevydieral"-sykla som do telefonu.
"Ale, chýbaš mi "- povedal smutným hlasom.
" Liam, poznáme sa deň.."
"Ja viem, ale .... chýba mi tvoje telo..."
"Ja vážne musím zavolať El"- povedala som.
" Fájn... ale ja sa dnes ešte ozvem." - povedal a položil.
S Liamom to bude bez citov. Iba sex. Čisto iba sex. Žiadne city.Vytočila som El.
"No mojenko, aká bola noc??"- opýtala sa ma hneď ako to zdvihla.
"Ani sa nepýtaj"
"Bolo niečo??"- pýtala sa a horela nedočkavosťou.
"Hej"- odpovedala som potichu. El hneď chcela vedieť čo najviac, tak som jej to musela povedať.Všetko čo sa stalo. Od hodenia ma o dvere až po jeho vniknutie do mňa na posteli. Volali sme spolu asi hodinu. Zapla som notebook a baby na mňa už čakali. Zrejme spolu volali.
"Včera sme dostali tvoju fotku s Liamom...To nám musíš vysvetliť.To strašne vyzeralo, ako keby ste ležali "- hovorili.
" No, my sme ležali"- povedala som a usmiala som sa.
" Čo kde, kedy ako, čo ste robili?? "- boli nedočkavé, ako malé mačiatka, ktorým držíte misku s granulkami.
" No včera, v hoteli a ...."- stále som sa usmievala.
"A?"- opýtala sa ma Jessica.
" Dobre, poviem vám to ale musíte mi slúbiť, že to nikomu nepoviete."- hneď mi to slúbily.
"Takže, včera večer som sa s Liamom vyspala." povedala som a babám hneď padla sánka.Neverili , ale uverili.Zazvonil mi mobil. Liam.Odmietla som ho.
"Kto to bol"- opýtala sa ma znovu Jessica.
"Ale nikto.."- znova zazvol.nil mobil.
" Zdvihni"- povedala Marry.
Poslúchla som ich.
" Čo nezdvíhaš??" opýtal sa ma.
" No prepáč, že nemám tvoje číslo a to , že neznáme nezdvíham... Čo keby si bol nejaký úchyl??Pardón, ty si"- ako som dohovorila som, zasmiala som sa.
"Ty si si určite hneď uložila moje číslo, veď som Liam Payne a ty si paynerka."- povedal. AKo zistil, to že som Paynerka.
" Volám s babami a ako o všetko o mňe vieš??"- pýtala som sa a baby na mňa len pozerali.
"No vieš, kontakty"- zasmial sa mi do telefónu.
" Ty si si ma preklepol?"- opýtala som sa ho potichu.
" Musel som, musím predsa vedieť s kým spávam , nie?? Prídeš dnes??"
Do izby pribehla babka.
"Ideš dne večer preč??  ALebo zase budeš spať u El?"- opýtala sa ma a mne zaskočilo.
"Asi iba von, keby to otec vedel..."
"Otec, sa to nedozvie...len sa zabav, ale za chvílku budeme musieť ísť na skúšku"- povedala a odišla.
"Tak čo prídeš?_ opýtal sa ma Liam.
" No vieš, neviem či ma babka pustí..."povedala som a Liam sa zasmial.
"Ja som ju počul, takže kedy prídem pre teba??"-zaskočil ma.
"Ja neviem či dnes pôjdem..." odpovedala som a pozrela som sa na baby. Len mi naznačovali , aby som neváhala a určite išla.Kývala som hlavou.
"Ked nepôjdeš ty , tak prídem ja"- hovoril.
"Fájn, o 17 do 19 máme s El skúšku , tak okolo pol deviatej"- spýtala som sa ho.
"Okej,  tak prídem pre teba o 8"-povedal.
"Ty ma nepočúvaš?Hovorím o pol deviatej, to nestihnem prísť ,ísť do sprchy, urobiť si vlasy , namalovať sa a ešte si aj vybrať čo si dám na seba"
"Fájn, tak o pol deviatej , ale neviem čo ti to pomôže, keď potom pôjdeme ku mne a ..."
"Liam, už si nadržaný , však??"- povedala som sa baby sa zarehotali.
 " Už len keď na teba myslím"- povedal.
" Ták o pol deiatej, ahoj"- položila som.
"O moj bože, ty si s ním vážne spala" povedala Jessica.
" Veď som vám hovorila"- volali sme spolu ešte asi pol hodku  a potom so si išla dať s babkou a dedkom obed.....CElý deň sme si s Liamom vypisovali... Čo to do neho vošlo??

1 komentár: