streda 29. januára 2014

Memories never wipe/16.časť /Matie/

16.časť príbehu 

" Takže, chcem vám predstaviť Amandu Cowell, moja priateľka"- povedal....

K nám všetci prišli.Sadli sme si ku stolu. Znova a všetci pustili do jedenia.Okrem mňa. Vôbec som nebola hladná, skôr nervózna a trochu som sa bála, čo si o mňe myslia jeho rodičia. 
"Páči sa ti dodgers?"- opýtal sa ma Liamov otec. Pozrela som sa neho nechápavým pohladom.
" Čiapka"- povedal , keď videl môj pohlad.
" Aha, áno...môj oblúbený klub"- povedala som a usmiala som sa.
" Takže pozeráš baseball?"-opýtal sa ma.
" Milujem ho a taktiež ho trochu hrám"- povedala som a usmiala som sa. Liamovi zabehlo.
" Hráš?"-opýtal sa ma  a videla som mu v očiach slzy z toho ako sa dusil. Musela som sa zamiasť.
" Áno, hrám softball za Anglicko"- povedala som a usmiala som sa.
" Ale šak som ani raz ťa nevidel chodiť na tréning"- povedal a pozrel sa na mňa.
" No to preto, že sa liečim. Mala som totiž natiahnutý a presilený sval. Povedala som si , že by som si mala odpočinúť a tak tréner  mi povedal, že sa môžem vrátiť kedy chcem"- povedala som a niekto otvoril dvere. Vybehlo malá dievčatko, ktoré bolo hneď na Liamových kolách a obímali sa.
" Amanda, najmladšia členka našej rodiny - Charlie"povedala Liamová mama. Charlie pribehla ku mňe a objala ma. Musela som sa zasmiať.  Bola taká zlatá. Mohla mať tak 4-5 rokov. 
"No ahoj"- povedala som a posadila som si ju na kolená.  Neskôr som išla s nou do jej izby a hrala sa s nou.Celý deň ubehol rýchlo a Charlie už musela ísť do postele. Chcela , aby som jej išla dať dobrú noc a ja som súhlasila. Išiel so mnou aj Liam. Ľahla si do postele a Liam jej dal pusu na čelo Zopakovala som to isté.
" Mám ťa rada"- pošepkala mi a ja som sa musela usmiať. Hneď som si ju oblúbila. Nikdy som nechápala ako ľudia, nemôžu mať rady deti alebo ich týrať. Nechápem tomu a ani tomu chápať nikdy nebudem. Prišla som do obývačky. Uvidela som tam Nicol. Ihned pribehla ku mňe. Objala ma.
"Liam to už vie?"- opýtala sa ma potichu. Len som zavrtela hlavou. Sadla som si vedľa Liama. Chytil ma okolo pliec. Bola som už docela unavená. Hlavu som si položila na jeho plece. 
" Si unavená?"- opýtal sa ma Liam.
"Asi hej"- povedala som a Liam sa postavil. Chytil ma za ruku. Po ceste sme Liamovým rodičom poželali dobrú noc. Liam ma ťahal na poschodie a potom na konci chodby otvoril dvere. Jeho izba. Vošla som a Liam zavrel dvere. V jednom rohu mal manželskú posteľ. Na druhej strane izby mal dvere do kúpelky. Vedľa nich stála skrina a oproti dvere mal stôl. Prešiel ku skriny. Vytiahol odtial kratase a tričko. Prišiel ku mne a podal mi ho.
" Na spanie"- opresnil. " Ale jako keby si chcela môžeš spať iba v podprsenke a nohavičkách"- povedal a  usmial sa. Ja tiež a potom som si lahla . Liam sa presunul nado mňa a začalo sa bozkávanie. Neskôr sa pripojili aj naše jazyky. Vojna jazykov. Liam mi dal ruky pod tričko a ja som vedela kam to smeruje. Odtiahla som sa a zobrala som si veci , ktoré mi Liam podal. 
"Idem do sprchy"- povedala som a Liam ukázal na dvere. Potom zo zavrčaním si lahol spať nato miesto , kde sme sa bozkávali a tvár si zaryl do vankúša.
"Nevrč, potom pokračujeme"- povedala som a vošla som do kúpelky. Vyzliekla som sa a vošla som pod horúcu sprchu. Dosprchovala som sa , umyla si zuby. Mokré vlasy som si nechala spustené aby sa mi lahsie uschly. Otvorila som dvere a zamierila som do postele. Liam sa na mňa ani nepozrel. Spí alebo to iba hrá. 
Lahla som si a Liam ma chytil okolo pása. Som tak štastná. Zaspala som. Ráno som sa zobudila ale Liam nebol v posteli.  Sadla som si a Liam . Otvorili sa dvere a stál v nich Liam. Mal tácku na ktorej boli ranajky. Položil ju na posteľ a naklonil sa ku mne. 
"Dobré ráno"- povedal a dal  mi pusu. Pribehla Charlie a sadla si ku mňe. Pozrela som sa na tácku, ale nemala som to robiť.  Ihneď som vybehla do kúpelky a ihneď som záchodu darovala môj žalúdok.  Prišla ku mňe Nicol.
"Pane bože"- jediné načo sa zmohla.  Vedela som čo myslí, ale ja nemôžem byť tehotná. Proste nemôžem, ale asi som v tom. Bolo už lepšie dak som si umyla zuby a išla naspať do postele. Liam bol ustarostený.
" Čo sa stalo?"- opýtal sa .
" Aj moja maminka vracala , keď ma mala v blušku"- povedala Charlie a ja som sa pozrela na Nicol a potom na Liama. 
"Môj bože "- povedal Liam a pristúpil ku mňe.
" Ty si tehotná, však"- opýtal sa  a ja som začala plakať. Liam ma schoval do svojho náručia......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára