sobota 11. januára 2014

Memories never wipe /15.časť/Matie/

15.časť príbehu 

Mne zamrzol úmev na perách. Ochrana!!! Ako sme nato obaja mohli zabudnúť?? Preboha.
"Halo Amanda, si tam ?"- opýtala sa ma
" Áno, som"- povedala som.
" Je ti niečo?"- opýtala sa s pochybnosťami.
"Áno, teda nie, neviem...."- sama som nevedela čo robiť, ako sa cítiť.
" Vy ste nepoužili kondóm, však??"- opýtala sa ma a už som počula v jej hlase obavy.
" Nie, nato som ani nemyslela...." -povedala som a po chrbte mi prebehol mráz.
" Ale to ešte nič neznamená, nemusíš byť hneď tehotná"- povedala a ja som trocha pousmiala.
" Mám mu to povedať"- opýtala som sa a čakala som kým mi odpovie.
"  Je to len a len na tebe, nemôžem ti povedať aby si mu to nepovedala a ani to aby si mu to povedala"- odpovedala a ja som v sebe cítila hnev. Dovolali sme spolu, keď som počula kroky na chodbe, ktoré sa blížia k mojej izbe. Dvere sa otvorili a nich stál  Liam. Prišiel ku mne a ja som si ľahla.
"Stalo sa niečo?"- prerušil ticho , ktoré bolo medzi nami a ja som len zakrútila hlavou. Sadla som si na Liama a pobozkala som ho.
"Všetko je v najlepšom poriadku "- povedala som . Otočil sa tak, že som bola pod ním a ležali sme.  Bozkávali sme sa hodnú chvílu , bolo by to ešte dlhšie , ale vyrušili nás otvárajúce sa dvere. Samozrejme Harry.
" Nechcem vás rušiť, ale..."- začal, ale Liam ho prerušil zo slovami "ale rušíš" . Harry hodil na Liama nahnevaný face.
" Za pol hodku príde auto ..." - povedal. Liam sa zdvihol a išiel do sprchy. Ja som si to namierila do šatníka.  A kam ideme?? Harry bol za mnou, takže som sa ho to mohla opýtať.
"Máme ísť nahrávať" - odpovedal.
"  Aha, fajn, tak to ma tam potrebovať nebudete"- povedala som sa usmiala som sa. Bola som na ceste zo šatníku , ale Harry ma chytil za zápästie a pritiahol si ma späť.
" Nie, potrebujeme.... Navyše , ťa chce Simon vidieť" - povedal a ja som sa len znova usmiala.
" Stalo sa niečo ?"- opýtal sa.
" Nie, nič len..."  povedala som a ihneď som si položila ruku na ústa. Viem, že keď som to už raz povedala Harry mi nedá pokoj.
" Len čo?"- opýtal sa ma ako som predpokladala.
" Harry, sľúb mi , že nič nespravím, keď ti to poviem a nebudeš kričať"- povedala som a už som videla hnev v Harryho očiach. Vydýchol vzduch, ktorý mal v pľúcach a kývol hlavou. Sadla som si na schodík, ktorý som tam mala a Harry si prisadol.
"Takže" - povedala som a Harry mi kývol , aby som už začala.
" Včera večer, ako sme išli s Liamom hore, išli sme do mojej izby a tam sme sa spolu vyspali... ale neuvedomila som si , že sme nepoužili kondóm. Došli mi to až pred 10 minútami, keď som volala s Nikol" - povedala som a Harryho som prekvapila.Poriadne sa nadýchol a otvoril ústa.Bála som sa toho, čo mi povie.
" No, to..to ..to"- jediné načo sa zmohol.
"Harry, prosím ťa niečo mi povedz "- poprosila som ho.
" Prepáč, práve som sa dozvedel, že moja sestra sa vyspala s mojím najlepším priateľom a nepoužili ochranu"- skoro kričal.
" Ticho, prosím. Nechcem ,aby to niekto vedel "- povedala som.
" Fájn, takže pojdeme k doktorovi ?"- opýtal sa ma a ja som stuhla.
" Nie, určite nebudem tehotná....uvidím, možno neskôr "- povedala som  a išla som do šuflíkov , kde som mala spodné prádlo.
"Harry, chcem sa pezliecť" - povedala som a Harry odišiel. Dala som si čisté nohavičky a podprsenku. Prišiel Liam a ja som stále bola  spodnom prádle. Prišiel bližšie a objal.
"Rozmýšľal som, dnes idem domov pozrieť rodičov. Poď so mnou"- povedal som.
" Liam, ja neviem"- povedala som
" No ták, predstavím ťa našim, mňa už Simon pozná"- povedal a spravil psie oči.
"To si budem zobrať na seba niečo elegantné potom"- povedala som a zasmiali sme sa.
" Nemusíš"- povedal Liam a odišiel.Čo si mám zobrať na seba?? Nakoniec som to vyriešila bielymi kratasmi s vysoký pásom,čierne tilko.Zobrala som si džínsovú polovičnú bundu. Prešla som do miestnosti s čiapkami. Mám si zobrať Snapback alebo obyčajnú čiapku. Vybrala som si snap. Dala som si čierne conversi. Nejaké auto zatrúbilo a ja som ihneď musela vyletieť do izby. Zobrala som si po ceste do izby kabelku do ktorej som v izbe nahádzala mobil, klúče, cigarety a nejaké  samozrejme tie šminky.
"Amanda"- počula som kričať Harryho zdola.  Zobrala som si ešte okuliare,ktoré som si dala na hlavu. Zišla som dole a tam už všetci čakali.
" No, vhodné"- opýtala som sa Liama.
" Samozrejme"- pobozkali sme sa a chalani nás od seba odtiahli.
"Musíme ísť"- povedal Louis a išli sme do auta. Chalani nahrávali novú pesničku.Sadla som si k pultiku s veľa tlačítkami a radšej som sa ničoho nechytala. Celý čas ako nahrávali ,som bola zo Simonom, ktorý strážil moju zvedavosť. Strašne som chcela stlačiť nejaké tlačítko, ale nemohla som.  Skončili, ale zajtra poobede o tretej sa ešte musia stretnúť to dokončiť.
"Ideme ?"- opýtal sa ma Liam a Simon na nás pozrel.
" Ideme k Liamovi"- povedala som a objala som jeho a ostatných chalanov zo skupiny. Pred Liamovím domom som zastála a bála som.
"Čo ak sa im nebudem páčiť?"- opýtala som sa  a Liam sa zasmial.
"Neboj, si dokonalá, určite budeš"- povedal a vstúpili sme do domu. Liam ma držal za ruku. Prišli sme na nádherný otvorený dvor. Bol nádherný. Všetci sedeli za stolom.
"Ahoj"- pozdravil ich Liam a všetci sa na nás pozreli a prišli bližšie.
"Dobrý deň"- povedala som a usmiala som sa.
" Takže, chem vám predstaviť Amandu Cowell, moja priateľka"- povedal....


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára