štvrtok 2. januára 2014

I need your love / 6.kapitola-"Toto si chcela vidieť?! "


Dnes bude double update pre vás. :)






,,NIE!Dosť! Prestaň...Harry!!"slzy opúšťali moje oči a kotúlalisa dolu llícami ,,Prosím." pri mojom poslednom slove sa mi zlomil hlas a ja som hovorila šeptom. Nedokázala som už kričať pri pohlade na Jaca, ktorý ležal na zemi v kŕčoch vďaka Harrymu. Kopal do neho. Keď som sa chcela rozbehnúť za Harrym aby som ho zastavila, niečie ruky sa omotali okolo mojich ramiem, čo spôsobilo, že som sa nevedela hýbať. Cítila som sa ako vezeň, ktorý sa snažil utiecť ale chytili ho. 
Harryho svali boli napnuté, už len keď som videla jeho profil, vedela som, že je nahnevaný a poriadne. 
,,Toto si chcela vidieť??!!! Ako ho dobijem? Prečo si mu skočila na med?" Harry kričal smerom na mňa. Jeho oči boli červené, zreničky mal rozšírené od hnevu. Pohadzoval okolo seba rukami. Zlakla som sa keď sa rýchlo dostal ku mne. Jeho ruka sa zdvihla a ja som len zavrela oči v očakávaní facky alebo aj niečoho iného,ale jediné čo som cítila bolo odhrnutie mojich roztrapatených vlasov z tváre a jemné pohladenie po líci. Moje oči sa rozšírili v šoku,čo Harry spravil. Rukou si prešiel cez vlasy a vracal sa k Jaceovi.
Harry do neho znovu kopol, no teraz bolo počuť prasknutie. Jace v bolesti vykríkol a ja som už teraz vedela,že mu zlomil rebro. Musím niečo spraviť. Inak hi zabije. S takou traumou nemôžem žiť, vidieť na vlastné oči ako niekto niekoho zabije.
Harryho noha sa znovu napínala a pohla sa za neho, aby bolesť z kopnutia bolela ešte viac.
,,Nespala som s ním!!" vykríkla som v snahe zastaviť Harryho a jeho nohu, aj sa mi to podarilo. S veľkými očami na mňa pozrel v prekvapení. ,,Jace..Jace je len kamarát. Nič viac." šeptom som dodala, keďže som už strácala hlas. ,,Prosím, nechaj ho. Všetkému na vine som ja. To bozkávanie a všetko..." Jeho oči boli stále plné hnevu,ale svali sa mu postupne uvolňovali. Ruka mu prebehla cez vlasy, čím ich odstránil z jeho očí. 
,,Pusti ju." povedal nakoniec Harry chlapovi čo ma držal. Hneď ako ma pustil sa moja tvár otočila k nemu v zámienke zistiť kto to je. Nepoznala som ho. Avšak jeho telo bolo svalnaté a tým pôsobil naozaj veľko.Bol o hlavu vyšší, čím bolo isté, že som nemala absolútnu šancu vymaniť sa z jeho zobretia.Otočila som sa späť a rozutekala sa k Jaceovi. Ležal na zemi v nehybnom stave. Sklonila som sa k nemu a ruku umiestnila na jeho líce, aby hlavu nepoložil opäť na zem.
„Jace!Jace! Počúvaj ma.. Nesmieš zaspať. Musíš ma stále vnímať.“ Nevedela som, čo sa dialo predtým ako som ich tu našla, čo znamenalo, že tiež nie je vylúčené, že nebude mať len zlomené rebro ale, že môžem mať otras mozgu. Bojím sa.  Ani som si neuvedomila, že Harry s tým chlapíkom odišli, len som videla odchádzajúceho Range Rovera z parkoviska.Samozrejme, to som si mohla myslieť. Je jasné, že nechce mať problémi.  Určite však má nejaké kontakty, čo by mu pomohli.
Moja ruka sa ocitla v mojej kabelke pri snahe nájisť tam mobil. Jace ťažko dýchal.
„Prosím, záchranka.“
„Dobrý, potrebujem sanitku! Kamarát má pravdepodobne zlomené rebro a možno otras mozgu.“
„Ste si tým istá?“
„Rebrom áno, otras neviem. Prosím prídte!“

„Dajte nám adresu.“
„Ulička vedľa kina Moan.“
„Za chvílu tam je záchranka.“
Mobil som hodila na zem a znova sa venovala Jacovi. Nestarala som sa či sa rozbije alebo padne do mláky, teraz bol dôležitý Jace.
Zvuk sirény mi naznačil, že sanitka je blízko. Ani nie o minútu ku nám bežali muži v oranžovom oblečení.
„Kyslík!.... Slečna ustúpte.“ Povedal mi jeden zo záchranárov a ja som ustúpila o pár krokov dozadu. Ruku som mala na ústach keď som na ramenách pocítila ženské ruky.
- - - - - - - - - - - - - - 
„Jamie, povieš mi čo sa stalo?“ Oslovila ma policajtka ke´d som si sadla na stoličku v oddelenej čakárni, boli sme tu sami.
„Ja.. uhm.. Išli sme spolu do kina, no tesne predtým mu ostalo zle. Povedal, že sa ide trochu nadýchať a ja mám ísť kúpiť lístky,“ slzy sa začali kotúlať po mojich lícach, „ Film mal každú chvílu začať a on tam ešte nebol, tak som ho išla hladať. Keď som vyšla von započula som krik z tej uličky, no a keď som tam prišla, Jace ležal na zemi a zvíjal sa, pri čom sa držal za rebrá. Ležal hneď vedľa vystúpeného kanálu, tak asi ako mu bolo zle tak padol a rebrom na ten kanál.... To je všetko..“ Donemoty som si utierala slzy z líc, no stále boli mokré. „Môžem ho vidieť?“
„Ďakujem, zlatíčko.. Samozrejme, choď za ním a potom sa s ním porozprávam, zatial si napíšem čo si mi povedala.“ 
Nebola som dobrý klamár ale toto mi celkom vyšlo. Musím sa dohodnúť z Jacom. Vstúpila som do izby 315 kde ležal Jace. Pohľad mi spočinul na jeho uvolnenom nahom tele, ktoré mal prikryté nemocničnou plachtou.

„Jace.“ Pristúpila som k nemu predtým ako sa jeho hlava otočila ku mne a pozerali sme si do očí. „Prepáč.“
„To nevadí Jamie. Prežil som aj horšie. Čo si im povedala, čo sa stalo?“ jeho príjemný úsmev mu obliehal tvár.
„Ja... Povedala som, že sme išli do kina, ale ostalo ti zle tak si sa šiel prejsť. No a ke´d si sa dlho nevracal, tam som ťa šla hľadať a počula som výkrik z uličky. A tam som ťa našla ležať vedľa vystúpeného kanálu a tam si si zlomil to rebro.. Naozaj ma to mrzí.“ Nechcela som pred ním plakať, no po mojom líci sa skotúlala slza, ktorú mi Jace utrel predtým ako sa mohla dostať k brade a hneď na to padnúť na zem.
„Hovoril som ti, Jamie. Je to v poriadku.“ Usmial sa.
Dvere sa otvorili a v nich stála policajtka, ktorá ma pred chvílou vypočúvala.
„Jamie? Necháš nás osamote však? Bola si tu celú noc, cho´d sa domov vyspať. Maš vybavené, že nemusíš ísť dnes do školy.“
„ďakujem.. Dovidenia. Ahoj Jace.“
„Dovidenia.“
„Ahoj Jamie.“ Usmial sa na mňa znovu Jace a hneď po tom žmurkol. Správa sa akoby si len pichol špendlík do prsta a pri tom ho Harry dobil. 

Chcem sa ospravedlniť,  že časť nebola ani pred silvestrom ani na silvestra, ale diali sa okolo mňa veci, ktoré som musela riešiť a všetko... No môžete sa tešiť pretože vás čaká double update. Teraz pridávam túto, no a keďže zajtra idem do BA tak si na cestu vezmem tablet a do poznámok si napíšem ďalšiu a poobede alebo na večer ju tu máte ;)

-Minime

6 komentárov:

  1. Ten Harry je taký debil ! -_-
    normálne by som ho v tejto časti zabila !!!
    Chudák Jace ...
    Na Jamienom mieste by som Harryho ignorovala ani by som sa na neho nepozrela !!!
    Mohli by sa dať Jamie s Jaceom dokopy ale bez následkov !!
    Harry by si zaslúžil trpieť keby ju videl s ním !
    Ja nwm. ... Som veľmi kritická na Harryho ale zaslúži si to !!! -_-
    Skvelá časť :3
    Mrzí ma ten Jace ...stále sa opakujem ale je to tak ...
    ....ADEL

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ADEL :3 Vždy ma potešíš tvojimi komentmi :) ^_^
      Bude to zaujímavé v ďalšej časti ti poviem :D a asi ma za ňu dorazíš keď si ju prečítaš :DD
      -Minime

      Odstrániť
  2. Nz :*
    Len to nie ...dúfam , že sa nedá s Harrym do kopy lebo ptm zabijem aj ju ! ... :D
    Tiež dúfam , že to nemá nič spoločné s Jaceom lebo ak to ma byť ešte horšie tak to fakt netuším ...
    Kruci ide byť ta párty -_- dúfam , že si to jej kamoška Mag ( ak sa nemýlim) rozmyslela a nepomôže Harrymu ju dostať do postele ....
    Nechápem ako ma to mohlo napadnúť , že Harry niekoho znásilňuje ... Ale teraz by som uz vôbec nebola prekvapená ... Uz radšej nebudem Harrolda podceňovať -_- keď je schopný spraviť toto kks ...
    Teším sa na ďalšiu :3 ;)
    Kedy cca bude ? :3
    ...ADEL

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nie nie :D nedajú sa dokopy :D
    Jace v ďalšej kapitole bude spomenutý len okrajovo :)
    Nemýliš, je to jej kamarátka :) a nechaj sa prekvapiť ;)
    Každého napadá niečo iné ;D teraz sa to začne zamotavať a Harry bude raz taký a raz taký ;)
    Ďalšia je napísaná, len dosť málo ľudí videlo túto tak čakám :/
    Ach, zdieľam,posielam ale stále je čitateľov menej a menej a ja už neviem kde zdieľať :/
    -Minime

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeeee..to je uzasny, jak pises! Jen doufam, ze Hazza nebude az takovy hajzl, jak se jevi ted ...jinak pridej dalsi, je to bozi ;-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť