streda 22. januára 2014

Night mandess /10.časť /Matie/

10.časť príbehu
 Som taká sprostá"- povedala som.....


"Prosím ťa, povedz mi, čo sa stalo?"- povedal a pozrel sa na mňa. Mal neskutočne nádherné, vždy som to vedela. Mali presne takú istú farbu ako tie moje. Ale on ich mal krajšie.Mal tie nevinné oči.V jeho náručí som sa cítila bezpečne, akoby mi nič nehrozilo. Mám mu to povedať alebo nie?? Nevedela som. Ale jednej veci som si bola úplne istá. Som do neho neskutočne moc zamilovaná a vedela som, že už dlhšie to tajiť nemôžem.Proste mi to musím povedať.
" Liam... ja...."- zdvihla som sa z jeho lona a postavila som sa pred neho. Nechápal. " Ja ťa milujem"- povedala som jednoducho a jeho to zaskočilo. Postavila sa a moju tvár vzal do dlaní. Prečo to robí ešte tahším ako to je ??
" To len preto plačeš?"- opýtal sa a pobozkal ma. Len?? On povedal len?? Teraz sa vo mňe krv doslova varila. Mala som pociť, že o chvilu vybuchnem. Ako mohol povedať len??

Liam 

Mala neskutočne sladké a jemné pery i keď  boli slané od jej sĺz.Ako môže plakať  preto, že sa zamilovala?Ako mi zavolala a plakala , mal som v divný pocit. Pocit , ktorý som v živote ešte necítil.Nepoznal som ho, bol pre mňa celkom neznámi. A keď by mi povedala, že jej niekto niečo spravil , tak prisahám, že by som ho asi zabil. A ona mi povie, že plače len preto , že ma miluje?? Počkať, ona ma miluje?? Teraz mi to celé došlo....
" Len?? Liam, ja som sa nemala zamilovať, ale stalo sa...Jediné, čo medzi nami malo byť , tak to mal byť sex. Ale ja som sa zamilovala..."- povedala a prerušila to ticho medzi nami.Milujem ju, ale povedať jej to nemôžem. Prečo?? Chcem pre ňu len to najlepšie a keby fanúšičky niečo o nej vedeli, nedali by jej pokoj.  Už ako som ju videl prejsť po tom móle , povedal som si že ju proste musím mať. Ale iba pre seba. Nechcel som sa s nou deliť s celým svetom, preto jej nemôžem povedať, že ju milujem...
"Preto by som ťa mala dostať z hlavy. Zabudnúť, to bude najlepšie"- povedala a ja som ostal stáť ako obarený. To mi nemôže spraviť. Nie, prosím nie. Podišiel som k nej, kedže popri slovách prešla k oknu. Objal som ju zozadu. Pobozkal som ju na krk.
" Nie, nechcem aby si odo mňa odišla"- povedal som a dúfal som, že sa nebude pýtať na dôvod.
" Prečo? Prečo by som mala zostať, keď ty ku mňe nič necítiš"- povedala chladno. "Milujem ťa už od prvého momentu, už odvtedy, čo si sa objavila na móle. Od vtedy ako si so mnou tancovala a vtedy,tej noci som sa do teba ešte viacej zamiloval. Takže ak toto nie sú city, tak potom nie, nič k tebe necítim"- pomyslel som si to. Chcel som je povedať, ale bál som sa, že to ohladom tých  fanyniek nepochopí. 
" Lebo ťa potrebujem"- povedal som jednoducho.
" Prečo by som ti to mala veriť"- opýtala sa a nevedel som, ako ju presvedčiť.
" Prosím, zostať so mnou"- znova som povedal.
" Ale ja sa si nechcem robiť falošné ilúzie"- povedala. Bol som sklamaný.
" Prosím ťa, ver mi. Ja nemôžem byť bez teba"- povedal som a a pobozkal som ju. Jej pery som chcel stále bozkávať. Celý deň.
" Poď ku mne"- povedal som.
"Ako ku tebe?"- opýtala sa.
" Ku mňe a ku chalanom"- odpovedal som. Do toho domu som žiadnu baby nedovliekol. Naozaj žiadnu. Nebola tam ani Sophia. Nikdy. Zo Sophiou sme boli sme spolu iba pred mediami. V súkromí sme si mohli robiť, čo sme chceli. Ja vlastne ani neviem čo robí a musím povedať, že mi to je aj jedno. 
" Liam ..."
Vedel som, že povie nie a tak som ju chytil za zápästie a ťahal ju dole. Počul som ako sa zachichotala. Miloval som jej smiech, jej úsmev. Miloval som to, ako vždy bola pri mňe nevózna a nevedela čo robiť. Ale potom, keď sa odviazala , tak bola úžasná. Nič iné som s iným dievčatom necítil. Sadla si na miesto spolujazdca a ja na miesto šoféra. Auto naskočilo a išli sme k chalanom. 
"Čo sa stalo medzi tebou a babami??"- povedal som a narušil som ticho , ktoré vládlo v mojom aute.
"Nechcem nato teraz myslieť"- povedala ticho a pozerala sa von oknom. Ruku som si položil na jej stehno. Jedna ruka jej padla k stehnám a ja som ju zobral do rúk. Išli sme asi pol hodku. Auto som odstavil medzi auto chalanov. Otvoril som a rýchlo som išiel jej otvoriť dvere , ale už bola vonku. Prišiel som k nej a jej prsty som si preplietol s jej. Vošli sme dovnútra. Uvedomil som si,že mala na seba iba tielko a kratase ako ráno. Vyzuli sme sa a zamierili sme do obývačky. Pozerali telku nevideli , že sme prišli.
" Ako je Isabelle?Ako si s nou dovolal, prisahám, že v tom momente by si predbehol aj Usaina Bolta"- povedal Louis a všetci sa zasmiali a ja som mal sto chutí ho zabiť. Zasmiala sa aj Is. Musela mať už lepšiu náladu. Odkašlal som si a chalani sa mňa pozreli. Boli prekvapený.Pribehol k nám Louis.Objal sa s Is. Niečo jej pošepkal a ona sa zasmiala. Viem, že to bolo na môj účet. Pozdravila sa aj s chalanmi.  
" Ukážem ti dom?"- opýtal sa Is Harry.... Is prikývla a odišli....

Isabella

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára