piatok 10. januára 2014

Night Mandess/7.časť /Matie/

7.časť príbehu

"Prepáč, neviem , čo to do mňa vošlo..."povedal a odmlčal sa.
"Tak ty nevieš čo to do teba vošlo ,keď si ma pobozkal...a vieš , čo do teba vošlo ,keď si ma minulú noc praštil o dvere??"- povedala som a usmiala som sa.Liam má položil na zem a začali sme sa vášnivo bozkávať. Liam si rozopol opasok, zips, ale ja som ho zastavila. 
"Liam, tu nie"-povedala som a Liam má vzal za ruku a ťahal ma do auta. Zapol motor a odišli sme. Auto zastalo na opustenom mieste. Liam sa naklonil. 
"Tu nás nikto nenájde" -povedala a išli sme na zadné sedačky. Malá som šaty bez ramienok ,takže išli ľahko dalo. Liamovi som dala nohavice dolu a potom som len ucitila jeho chladnú špičku  na mojej pošve. Silno prirazil, vydala som zo seba hlboký vzlyk a Liam sa len usmial.
"ešte ani raz si nezakričala moje meno" n povedal.
"Ešte na to nebola dobrá príležitosť...."povedal a v tej chvíli Liam neuveriteľne zrýchlil.  Dnes sa so mnou nehral ako včera.... 
"Povedz to"- povedal a pridal ešte viac. Už som vážne nevydržala,musela som. Vyšiel zo mňa hlboký sten spojený s Liamovim menom.
"Tak sa mi to páči..."-povedal a pomaly uberal na rýchlosti. Bolo už len otázkou sekúnd ,kedy budem doslova hotová. Liam bol na tom tak isto. Obaja som vzdychli. Sadol si vedľa mňa.
"Si čoraz lepšia"-povedal . 
"No vieš"-povedala som a sadla som si na neho obkročmo.  Do ruky som si zobrala jeho kamaráta a začala som hýbať rukou hore a dole. "Mám dobrého učiteľa"-povedala som  a zliezla som s neho. Obliekla som si nohavičky a upravila som si šaty. 
"No ak si mysliš, že to je všetko ,tak si na omyle"-povedala a zase na oplátku mi dal svoju ruku do mojich nohavieciek. Vtedy mi prsty vzazil na miesto,kde pred chvíľkou bol jeho kamarát. Musím povedať , že má vážne dlhé prsty. 
Liam... Si ten najväčší provokant  akeho poznám"- povedala som a zavrela som Oči.
"Ty si začala"-odpovedal a vybral ruku s mojich nohavičiek. 
"Ideme ku mne domov??" -opýtal sa má.
"Ja nemôžem, babka vie, že som išla s tebou, tak si určite niečo pomyslí... Musím ísť domov... "odmlčala som sa.
"Ale to ku mne domov ešte stihame"-povedal a zapol si zips. 
"Liam, je uz veľa hodín"-povedala som a prešla som na sedačku spolujazdca. Liam bol sklamaný , ale zaviezol ma k babke. Pred domom mi otvoril dvere. Chytil ma za boky a oprel sa o auto a začali sme sa bozkavať. Hodnú chvíľu sme sa bozkávali pred domom.  Dala som mu poslednú vášnivú pusu a stratia som sa vo dverách babkinho domu. V dome bolo ticho a tak som isla do izby. Od dverí som sa uz vyzliekala. V sprche som si nastavila tú najvrelešiu vodu akú moje telo unieslo. Niekto mi rukami stačil pusu v náznaku , aby som bola ticho. Ale ja už som dobre tie ruky poznala.... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára