sobota 19. októbra 2013

Memories never wipe /Matie/


Ja:" Mama, ona zomrela kvôli mňe..." - dopovedala som to a klesla som na zem....Simon sa zohol ku mňe.
Simon" Nie, to nie je pravda.... Dobre vieš , že mama sa obetovala,aby si sa mohla narodiť. Vedela, aké sú tm riziká. Nechcem viacej o tom počuť." 
Stále sm plakala Simon sedel na zemi a  ja som ležala v jeho náručí....
Mobil. Zvonil  mi mobil.Bolo ráno a ja som sa ocitla v posteli.Musela som zaspať v Simonovom šatníku.Zodvihla som mobil. Volala Nicol, že kde som. Zaspala som. No super. Prišla som do školy a Nicol som poveda , že  prečo som meškala......
Po niekolkých mesiacoch :
Liam sa prihlásil do X-factoru. Prišiel ako sólista, ale odišiel ako skupina. AKo je to možné?? Liama totižto dali do skupiny s Harrym, Zaynom, Niallom a  Louisom. Strašne sa k sebe hodili,ako skupina. Liam bol s nich ten múdri, Harry bol ten flirtujúci,Niall bol ten zábavný. Zayn bol ten tvrdohlavý a Louis, ten bol líder.Liam ma s nimi ani nemusel zoznámiť , bo všetci súťažiaci s X-factu boli u mna doma, teda v Simonovej vile, tak som sa s nimi zoznámila sama.S Liamom sme sa spritelili viacej, ako som čakala. Nie  se frajeri, ale zase sme viacej  ako len obyčajný priatelia.Chalani skončili v X-fctore ako tretí, ale Simon si povedal že kúsi to čo nikdy neskúil. V X-factore mali taký úspech, že si Simon povedal , že s nimi spraví zmluvu a vydajú CD-čko.Boli s toho hotový.  
"Vôbec , nemáš na nás čas.... kedy pôjdeme von??"- volala s Liamom, ktorý bol v štúdiu.
"Aha, super.... Tak ahoj"- povedala ironicky a položila telefon.
Ja:" TAk čo??"
Nicol:" Že zajtra majú deň voľna, nato aby išli navštíviť rodinu...takže zajtra..."
           "Am, nehnevaj sa ale musím ísť, lebo idem von s Johhnym..."
 Išla som ju odpreadiť k dverom. Zajtra ho znova uvidím. Konečne. Prišiel Simon a ako inak , povedal mi čo všetko dnes spolu s chalanmi robil. Ráno som sa zobudila o nejakej 10. O 12 sme sa  Liamom mali stretnúť v Hyde parku. Obliekla som si Batmanový svetrík, kraťase a jasné, že topánky na podpätku. Išla som za ním. Uvidela som ho , ako sedí na lavičke  
Ja:"Kde je Nicol..?"
Liam:"Išla s Johhnym... Jasné, keď ja mám voľno tak ona nemá a zase naopak....ja sa nato.."
Ja:" Hej , upokoj sa... a čo teraz??"
Liam sa postavil a objal ma.
Liam:" Čo by sme mal robiť??? Pôjdeme iba my...."
Vybrali sme sa. S Liamom, sme išli na pláž.
Ja:" To si dobre vymyslel..."
Liam:" Nabuduce, ťa upozorním  aby si si nedala ihličky.."
Ja: "Aký vzdelaný.."
Liam ma schmatol a zatočil sa so mnou. Bola som doslova v siednom nebi. Myslela som že nás nikdo nevyruší.Ale to sa hneď zmenilo. Na pláž hneď prišli fanynky... 
Liam:" Poď, rýchlo..."
Ja: "A bosá??"
Liam:" Chceš, aby sme sa rozoberali po celom Anglicku??"
Ja:" Ja už sa aj tak rozoberám.... Ak o tom nevieš som Simonova krstná dcerá..."
Liam:" Fajn"
Liam zastal. 
Liam:" Mne je to jedno, ale potom ti poviem že som to hovoril.."

Ak ste si časť prečítali, tak prosím dajte Like, lebo potom neviem koľkí to čítajú a koľkí nie :))


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára