sobota 26. októbra 2013

Memories never wipe/Matie/







Simon:" Tá lepšia správa je....že ste na vrcholoch amerických hitparád "
To štastie, čo bolo vtedy v miestnosti bolo neskutočné.Chalani sa radovali ako malé decká. 
Louis:"Ako môže byť lepšia správa ako toto??"
Všetci stíchli a začali počúvať.
Simon:" Fanúšičky z ameriky  vás tam chcú. Managment vám vybavuje celosveté turné, lebo je zjavné , že vás chcú, že vás počúvajú.... Chalani , ak prerazíte v Amerike , tak budete ako jedna s veľmi málo, ale vážne malo skupín, ktorím sa podarilo zasvietiť v Amerike.."
Chalani sa neskutočne začali radovať. Bola som štastná, že sú štastný. Budú mať celosvetové turné, to je úžasné.Ešte som nevidela, aby krstný bol tak zaujatí o nejakú skupinu ako o nich.Všetkých som objala a pogratulovala som im. Liam bol posledný. S Liamom sme sa pobozkali a všetci zrazu na nás pozerali. Úplne sme zabudli, že ony nevedia že spolu chodíme.
Zayn:" Prišli sme o niečo??"
Liam:" Nie, o nič "
Simon:" No ták  počkaj chlapče..."
Simon nás oddelil  a my sme sa začali smiať.
Simon:" Povedzte mi to , lebo vy dvaja sa už nikdy neuvidíte "
Liam:" Fajn, chodíme spolu"
imon:" Odkedy??"
Ja:" Čo je to výsuch??"
Liam:" No asi hodinu?? Tesne pred tým , ako si mi zavolal"
Simon:" Fajn, ozaj chalani budete bývať zatial u nás pokial si nič nenájdete alebo pokial budete na turné a tak dalej....  "
Niall:" Nie, Simon to nie"
Simon:" Povedal som .... a navyše my mám veľký dom pre nás dvom, nie??"- otočil sa na mňa.
Ja:" No jasné...aspoň sa nebudem nudiť"
Prišli sme k nám Chalanom Margareta ukázala izby. Simon musel ešte vybavovať veci okolo turné , CD-čka a podobné záležitosti.  Chalanov som nechala nech sa vybalia. Išla som na terasu  a tam som si zapálila. Oprela som sa o zábradlie a poezrala na výhlad, ktorý mám už presne uložený v hlave.
"Nevedel som , že fajčíš"- ozval sa známi hlas za mnou.
"Každý musí mať nejaký zlozvyk"- odpovedala som mu.
Zayn sa takisto oprel o zábradlie a z vrecka si vytiahol kabičku cigariet. Zapálil si aj on.
"Nebodaj aj ty fajčíš??"-opýtala som sa zo smiechom v hlase.
"Hej, nehovorila si predsa , že každý ma nejký zlozvyk??"- pozrel sa na mňa a zasmiali sme sa.
"Tak to sme traja"- povedal som som a znova som sa zahladela na výhlad.
"Traja??"- opýtal sa ma.
"Hej, aj Simon fajčí"-opovedala som mu ale pohladom som neuhla.
"Musím ti povedať, že ste naozaj krásny s Liamom"
"Dakujem "
"Na skúškach nič iné nemal, iba to ako ste spolu volali,SMS-kovali, skypovali. Hovorili sme mu , že nech ti to konečne povie, ale on že nechce skziť vaše priateľstvo."
" Prežívala som to isté "
Počula som , ako sa zatvorili dvere na terase. Prišli chalani.
"No , ako sa vám pačia izby??"- opýtala som sa.
Liam šiel za mnou. Oprel sa o zábradlie a mňa si privinul do svojho náručia. Chalani si sadli.
Harry:" Zvykol by som si tu bývať "
"Lahko sa tu dá stratiť"-opovedala som mu.
"ANi nesranduj "- povedal Niall z obavami v hlase.
"ALe neboj sa Niall, ja tu bývam 16 rokov a ešte som sa tu nestratila..."
Louis:" Nejdeme do bazéna??"
Všetci sme sa pozrei na Louisa.
Zayn:"Sak je zima jako v...."
"Do bazena nie, ale čo takto sauna alebo výrivka??"- opýtala som sa a pozrela som sa na Louisa.
Louis:" Ja to dievča žeriem"
 Liam  si ma ešte viacej pritiahol.
Liam" ona je moja"
Všetci išli do výrivky, len ja s Harrym sme išli do sauny.Lahla som si a Harry tiež. Harry sa zrazu posadil.
"Môžem to veriť??"- opýtal sa ma zrazu.
Posadila som sa.
" Môžeš, lae reo to nepovieš chalanom?"- povedala som udivene.
"Nechcem , ab to vedeli"- povedal.
"Dobre, neboj sa, iem držať tajomstvo"
Harry:" Vieš,....."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára