utorok 29. októbra 2013

Memories never wipe /Matie/


Harry:" Vieš,.....niečo som  o sebe zistiľ "
"Ano, pokračuj "
"Vieš, moja mama, nie je moja mama." - na chvílu sa domlčal  , ale po chvíli znova začal, " Mama povedala,že už predo mnou neie udržať.... Mi povedala, že mala jednu kamarátku, ktorej som sa narodil, ale n9emala prostriedky nato aby ma mohla vychovávať , ale mama teda Anne jej povedala že si ma vezme... Anne mala vtedy už 17 a povedala že to s mnou zvládne.Moja pravá mama  ma chodievala navštevovať, ale neskor zomrela.Bola znovu tehotná, ale neprežila to"
Pripomenulo mi to moju mamu  a tak pri tej spomienke mi spadla slza.  Harry prišiel ku mne bližšie a objal ma.
 "Pomôžeš , mi nájsť moju sestru alebo brata??"- opýtal sa ma.
"Prečo si nešiel za chalanmi??"- pozrela som sa na neho.
"Neviem, nechcem aby to vedeli, aspoň pokial niekoho nenájdem, ale keď sa ti nebude..."Prerušili ho otvárajúce  dvere na saune. Zľakla som sa. Bol to Liam.
"Harry??"- opýtal sa Harryho a pozeral sa na nás. Harry ma stalé držal okolo pliec.
"Nie je to tak, ako to vyzerá"- povedal a ruku si dal hore.
Liam si prisadol.
"Tak, ako to teda je ??"- nakoniec sa opýtal. Harry chcel začať, ale prerušila som ho.
"Spomenula som si na mamu a Harry sa m snažil upokojiť." - vysvetlovala som mu to , ale hral sa na urazeného. Prisadla som si k nemu a pobozkala som ho na líce. Liam sa kútikom oka na mňa pozrel a pousmial sa. Ráno som sa zobudila nad tieň nd sebou. Bola to vysoká osoba s kučervými vlasmi. Harry.
"Prepáč, že ťa budím  ale ideš so mnou??"
"Koľko je hodín??"
"9, ale chalani ešte spia"
"Okej"-nejako som sa vytrepala z postele ." Daj mi minútku... choď zatial za Margaritu a povedz jej, nech mi spraví čokoládu... zoberiem si ju zo sebou"
"Túto?"- opýtal sa Harry a ukázal mi kelímok s čokoládu.
"Hej, tak choď za Joyvim nech pripraví auto"- povedala som udivene.
"Amanda, choď sa obliezť, namalovať a učesať... o všetko som sa už postaral"
"Budeme veľa chodiť, alebo..."
"Prečo??"-opýtal sa Harry.
"No šak či si mám dať topánočky alebo tenisky..."
"Tenisky"_ rázne odpovedal Harry.
Išla som do šatníka.Obliekla som i kraťase, tilko. Namaľovala som sa a na halu som si natiahla čiapku. Obula som si modré conversi. o vreciek som si dala mobil, klúče a kreditku. Harry na mňa čakal dole. Objala som ho a išli sme. S Harrym sm v aute sedeli  zadu. Joyi nás vyložil pred starov nemocnicou Harry mieril k novorodeckemu oddeleniu. Joyvimu som povedala ž nás nemuí čakať.  Harry sa zastavil pri pultíku a vysvetlil setričke čo potreboval. Potreboval najst nejaké záznamy  o sebe a o jeho praej matke. Pospala nás do nejakej tmavej chodby, kam skoro nikto nechodí. Boli tam dvere a  tých dverách by mala byť pani, ktorá nám povie bližšie k tomu. Eše pred dverami mi zazvonil mobil. Bol to Liam. Pýtal sa ž kde sme. Povedala som mu, že som musela ísť do nemocnice po nejaké papiere a Harry povedal , že pôjde so mnou. Vošli sme do dverí a tam nás čakala jedna pani.
" Môžem vedieť vaše meno??"-opýtala sa Harryho.
"Samozrejme, Harry Edward Styles"- povedal. Nevedela som jeho stredné meno.
"Pekné meno"- povedala om mu a on sa usmial.Z papierov nás spravila kopiu. Vyšli sme sa išli sme na ranajky.
"To bolo rýchle"
"Hej, ale to sme len na začiatku"- odpovedal mi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára