streda 23. októbra 2013

Memories never wipe /Matie/


Liam:" Mne je to jedno, ale potom ti poviem že som to hovoril.."
Ja:"Netuším o čom to hovoríš ..."
Liam :"Šak uvidíš..."
Pribehli fanynky a začali si vypytovať podpis. Nekôr prišli aj novinári. 
"Liam, je to tvoja frajerka?? Alebo ako to  máme chápať??"
Liam: "Nie , sme len dobrí kamaríti"
"Podľa vás, je uplne normálne , keď sa dobrí priteľia držia za ruku??"
Liam:"  PRečo si myslíte, že to nie je normálne??"
Liama otázky , ktoré sa týkali mňa hnevali.
"Liam, upokoj sa, nesprav žiadnu hlúposť"- pošepkala som mu to.Samozrejme , že som sa pri tom musela dať na špičky.
"Bavíte sa ňou , len preto že Simon s vami nahráva CD-čko alebo k nej niečo cítite??"
Toto Liama , že uplne nasralo.
" Prečo vy novinári  nemôžete  jednoducho pochopiť, že aj my  môžeme mať niekoho radi?? Možno vás to prekvapí, ale áno mám ju rád. Cítim k nej viacej ako len priateľstvo"
Liam ma schmatol za ruku a išli sme preč. Novinári tam len tak stáli  fannky tiež. Za tie mesiace  patrili k najoblúbenejším skupinám Anglicka. Nedaleko pláže bol park. Liam si sadol na lavičku a mňa si posadil na kolená.
"To si myslel vážne?? To čo si im povedal??"-opýtala som sa potichu.
"Áno"-prikývol- "Už vtedy, ako si prvý raz vystupila z auta, si sa mi zápačila. Mala si v sebe niejaké čaro.A potom , ako sa s tebou začala baviť sestra, chcel som ti byť nablízku.  A vtedy, pri tých skrinkách som ťa chcel pobozkať, blo to sice druhý deň ale strašne som chcel. Len  v tom zazvonilo. Musel som íť do triedy.A potom , tvoja podpora v X-factore... dokonca aj chalani povedali, že si nás vedela nabudiť, zotrias z nás nervozitu..." Odmčal sa.
"Ty veríš, na lásku na prvý pohľad??"- prerušil ticho čo bolo medzi nami.
"Vtedy , ko som s Nicol na teba čakala pri derách školi sa zjavil neuverteľne pekný chalan. Neviem čím to bolo, ale nejako ma ohúril "- pozerala som sa  na  Liama a tvári mal sklamnie. 
"Lenže , ten chalan sa k nám priblížil a až potom som zistila že si to ty.Pri tých skrinkách, som nevedela čo mám čakať. ALe keď, bolo zjavné že ma chceš pobozkať tak vtej chvili som si to uvedomila.... Som do teba bezvýhradne  a neodolateľne zamilovaná"
Liamovi to stačilo a pobozkal ma. Bola som štastná. 
"A keď ide o ten X-factor tak to bolo preto, že vám dôverujem a verím že raz budeme  vystupovať v tých najväčším arénach svete,ako je aj Madison Square Garden"
Liam:" Až keď, budeme vystupovať v Madison  Square Garden tak až potom si poviem že sme slávny a naozaj sme to niekam dotiahli"
Pobozkala som ho.
Liam :" Chceš so mnou chodiť??"
"Liam, kebyže nechcem s tebou chodiť, tak ti tu asi nevylieval srdce.."
Liam:" Tak...??"
Pobozkala som ho.
"To mi ako odpoveď, celkom stačilo"- povedala začali sme sa bzkávať, V tej chvíli nám bolo jedno či nieko pozeré alebo nie. Žili sme len pre seba.Liamovi zazvonil mobil a my sme sa zase museli vrátiť do reality.Liamoi volal Simon.
"Musíme ísť. Simon sa che s nami stretnúť, má pre ná nejake dôležité spravy"
Ja:" Ale šak, chalnai išli za rodinov nie??"
Liam:"Povedali, že sa im neoplatí ísť domov , ako len tak na otočku... Tak zostali v hotlei celý deň"
Ja:" Aha, no pekne si ma oklamal..."
Štuchla som do neho... Prišlis em do štúdia, všetci čakali ib na nás. Liam si sadol a ja vedľa neho.
Louis" To sa dalo čakať , že vy dvaja budeme spolu"
S Liamom sme sa na neho pozreli vražedním pohladom.
Simon:" Mám pre vás  správy... Jedna lepšie  tá druhú, ešte lepšia....Ktorú chcete počuť ako prvú??"
Všetci sa zhodli v tom že tú lešiu...
Simon:" Tá lepšia spraáva je...."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára