piatok 13. júna 2014

Night mandess /20.časť/MAtie//

20.časť príbehu :)

Tak neuveriťeľne mi chýbali.  On. Jeho nádherné plné pery, ktoré naozaj dobre bozkávali. Jeho vôňa, ktorú by som rozoznala desiatky kilometrov od neho. Jeho vlasy, ktoré ma tak krásne šivorili , keď ma bozkaval na krku.  Jeho telo. Jeho spôsob obímania. Je to ako obímanie  plýšového medveďa v realnej veľkosti. Bože môj. Som neskutočne štastná , že som tu. Že som naspať s NÍM. Je to naozaj  neopísatelný pociť.
"Neskutočne si mi chýbala"- povedal Liam , keď otrhol jeho pery od tých mojich.
" Aj ty mňe, tak strašne moc"- povedala som a zase som prerušila medzeru medzi našimi perami.  Po otrhnuti som sa ma vrhla do náručia. Iba sme sedeli  a obímali sme sa. Bolo to úžasne. Po 7 mesiacoch ho konečne cítim pri sebe. Tak neskotočne som to chcela. On bol a je tou prvou vecou na ktorú myslím, keď idem spať alebo sa zobúdzam.
" Prečo si prišla? Nie , že by som sa ťa nechcel, chcem, viac ako čokoľvek, ale čo škola?"- opýtal sa.
" No vieš, otec ma vyhodil."- povedala som a Liam sa odthol.
"Ako vyhodil? Všetko mi to vysvetli"- povedal.
" Dobre, takže sme s partiu išli von. Prišla som tuším o 8 večer domov a otec bol v obývačke. Prišla som k nemu. Opýtala som sa ho , že čo mu zase je. On nato povedal že :"Prídeš domov o 8 večer. Si cítiť samým alkoholom, cigaretami. Určite bol aj taký rýchly nezávisli sex" . Liam on doslova vrieskal. Potom začal citovať tvoje smsky. Tak som sa opýtala , že či sa mi hrbal v mobile a on nato povedal, že je to moj otec a že mal nato právo a že ako je možne že vychoval zo mňa kurvu , ktorá dá prvému angličanovi.  Otec povedal aby som si zobrala všetký veci  vypadla z toho domu. No, tak som sa pobalila. Pri dverách som povedala, že  teraz ma stratil úplne a odišla som. Cestou som sa rozlúčila s babami. Stihla som nočný let do Anglicka. Svoje posledné peniaze som utratila za letenky. No a tak som tu"- dokončila so svoj monolog.
" Prečo si neišla ku mňe? Prečo si mi nezavolala a nepovedala, že si v Anglicku??"- opýtal sa ma. 
" Liam, ja neviem. Asi som sa bála, že to nebude ako predtým . Že to bude iné, že budeš iný. Že máš inú. Ja ti neviem povedať presný dôvod prečo som ti nazavolala, proste som sa bála"- povedala som a Liam ma pobozkal.
" Ty vždy budeš tá jediná"- povedal a pobozkal ma znovu. Odtiahli sme sa na niekoho zakašlanie. Otočila som hlavu a tam bola El.  Zdvihla som sa  a zamierila som k nej. Objala som ju. Dobre, doslova som sa na nu vrhla Privítali sme sa. Chalani prišli hneď nato. Sadli sem si do obývačky.Sadla som s k Liamovi. Bol opretý a tak som si nohy dala cez tie jeho.
" No čo , pojdeš na tú prehliadku?"- opýtala sa ma EL.
" Už som bola pri návrhárovi , aby odmeral veľkosti. Takže hej, idem"- povedala som.
" Super, neviem sa dočkať"- povedala.
 "Dúfam, že na nej už vracať nebudeš"- povedal Louis a spolu s EL sa zasmiali. Ja som na neho dala vražedný pohlad a nikto iný  chlanou nechápal.
" No to bolo tak, že som išiel za El. Povedali mi, že išla za nejakou novou na wcko. Tak som tam išiel. Našiel som tam El ako sa rozpráva cez kabínku s Miou. Mia totižto vracala. No tak a ja som ju pozdravil. Ona nato niečo v zmysle "Preboha, to je Louis Tomlinson"  a ja som sa otočil na El. Ona mi len povedala, že je directionerka no a ja nato , že nejaká tichá. No a niečo tam padlo, že nebuduce to bude lepšie no a povedal, že žiadne nabudúce nebude. El povedala, že ešte jedna otočka  a že potom ju zavezie domov a ona nato povedala, že nie domov ale do baru"-povedal Louis. S chalanmi sme sa potom ešte rozprávali. Bolo už asi pol 9 , keď sa pozrela na hodiny. Zdvihla som sa.
"No ja už pôjdem"- povedala som ale Liam ma naspať stihol k sebe.
" nechoď, spi tu."- povedal. 
"Nie, dnes nie. Idem domov, možno zajtra"- povedala som a zasmiala som sa.
"Určite sa chceš previezť vo svojom novom aute, takže zajtra tu určite budeš spať. Ak nie tak ťa nepustím."- povedal Liam a všetci sme sa zasmiali.  Nasadla som do auta a odišla som. Zaparkovala som auto. Pozdravila som dedka a babku..Sadla som si k nim, pozerli telku. 
"Dedko?"- opýtala som sa.
" Áno"- odpovedal. Moja zvedavosť bola silnejšia ako ja. Musela som sa opýtať, čo všetko vlastní... 
" Čo všetko vlastníte??"- opýtala som sa. ny sa iba zasmiali  a ja som zase nechápala. 
" No je tu jeden hotel a reštourácia"- poveda dedko. No šak jasné, iba hotel a reštourácia. Navyše babka vlastný takú malú modelingovu agentúru. Šak normálka, nie?? A teraz vážne. To si zo mňa roia srandu??Hotel, reštourácia a modeligová agentúra??
" Zajtra ťa tam môžem zobrať pozrieť , keď budeš chcieť"- povedal dedko a ja som pokývala hlavou, že určite. Zazvonil mi mobil. Liam. Postavila som sa.
" Idem"- povedala som sa a otočila som sa.
"Zajtra o 10  ideme"- povedal dedko a ja som mu povedala, že nech ma nezabudne.Zasmial sa. Zdvihla som hovor.
"No láska, dúfam, že keď sa zobudíš hneď prídeš"- povedal mi Liam a ja som sa usmiala.
" No ja nemôžem, po ceste ma zastavil taký sexi mladý policajt a ja som sa s ním dohodla..."
"To si robíš srandu, však"- povedal Liam s hnevom v hlase. Ja som sa zasmiala.
" Idem s dedkom pozrieť jeho hotel  a reštouráciu. Slúbil mi , že mi ich pôjde ukázať"- povedala som ,ale stále som sa smiala.
" A potom?"- opýtal sa.
"Neviem, prečo"- opýtala som sa naoplátku ja.
" Skočily by sme na nákupy"- povedal.
 "no vieš Liam, ja nemám žiadne peniaze, lebo som prakticky utiekla z domu"
" Ale hlavá vec je, že sa vozíš v maseratti. Samozrejme, že to pôjde s mojej kreditky"
" Nie, Liam to určite nie. Ale pojdeme, niečo vymyslím. Takže dozajtra ahoj."- povedala som . Cmukla som pusou na znak , že posielam pusu a zložila som.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára