sobota 21. júna 2014

Night mandess/21.časť/MAtie//

21.časť 

Mia, zlatko , zobuď sa"- otorila som oči a nado mnou stál babka.
" Je za 10 minúť 10 hodín, ideš s dedkom?"- opýtala sa ma a ja som vyletela s postele. To si nemôžem nechať újsť.
" Samozrejme, že áno. Dajte mi chvílku, len sa oblečiem"- povedala som a babka sa zasmiala. Odišla a ja som otvorila skrinu.Dala sm si na seba čierne jeasny, biele tričko crazy  mofos. Obula som si hnedé čižmičky. Dala som si na hlavu čiapku a na tričko som  si dala čiernu kožennú bundu.Vyšla som do predsiene , kde ma čakal dedko.
" Ideme tovjím autom alebo?"- opýtal sa ma a na tvári sa mu ukázal úsmev.
" No ja som potom chcela ísť za chalanmi"- povedala som.
" To je v pohode, ja aj tak potom zostanem v hoteli"- poveda dedko a ja som prikývla. Dedko ma navigoval aja som auto zaparkovala na parkovisku. Vyliezli sme z auta  dedko m viedol. Na opačnej strane ulice bola dedková reštourácia. LE CAPRICE.
" Dobré ráno, pán Blackwood"- povedal nám nejaký chlap po príchode dovnútra.
" Aj tebe Thomas, toto je moja vnučka Mia Isabella Blackwood"- povedal a ukázal na mňa. Podala som Thomasovi ruku.
" Teší ma"- povedal  a ja som sa usmiala. Odzdravila osm ho tiež, šak som vychovana nie? Dedko ma previedol po celej reštourácii. Boli sme aj v kuchyni a ja osm mohla ochutať všetký omáčky a jedlá čo tam boli. Bolo to úžasne. Dedko ako riaditeľ je úžasný. Pozná každého pracovníka osobne, čo je naozaj úžasne.  Kaťdým s nich má špecialny , neopakovateľný vztah, čo je neskutočne dobre. Vyšli sme s reštourácie a ja som pozrela na hodiny. Bolo 12 hodín.
" Reštourácia sa nachádza len 2 minúty od  Piccadilly Cirkus, Green park"- povedal dedko ko sme nasadli d auta.
" Je to tam vážne úžasne. Keď by som mala mať nejakú reštouráciu, alebo niečo čo by som vlastila zo zamestnancami, tak by som určite chcela mať taký vztah ako ty s nimi"- povedala som a vyšla som z parkoviska.
" Možno raz to budeš vlastniť. Reštouráciu, hotel, agentúru. Vlastne to by nebol zlý nápad"- povedal dedko a pozrel sa na mňa. Si robí srandu zo mňa. Dedko ma navidoval. Boli sme pred hotelom a dedko povedal, aby som autom zašla pred chod, že sa poslíčkovia  o to auto postarajú. Boli mi to divne, také nepoznené.  Otvorila som dvere. Dala som poslíčkovi klúče.
" Dobrý deň, pán riaditeľ"- povedal druhý z poslíčkou.Dedko ho pozdravil  predstavil aj mňa. Hotel mal názov Grand plaza. Dedko mi ukázal hotel a zaviedol ma do svojej kancelárie. Bola veľka. Sadla som si na gauč, ktorý tam mal.
" Povedz mi niečo  hoteli"- povedala som mu a dedko si sadol za písací drevený stol na veľkú otočnú kožennú stoličku.
" Takže je to vlastne hotel zložený hlavne z apartmánov. Každý apartmán má plne vybavenú kuchynu. Je to najväčší hotel v štvrti Bayswater. V blízkosti je Hyde park,Notthing hill,Kensington palace, alebo nákupné centrum Whiteley.Každý deň sa izby upratuju, djaú sa doviesť raňajky na izbu. Je tu taktiež volný internet. Apartmány sú chránené kamarami. V roku 2009 sme získali cenu za najlepš servisovaných apartmánov v Londýne. Je to 4 * hotel , ktorý sa nachádza na Princes square. Je tu taktiež reštourácia. No a to je asi všetko "- povedal dedko a ja som na neho pozerala s otvorenu pusou. Sú vážne bohatý. Toto je úžasne. Nepoznám takýto pocit. Pocit byť v lepšej spoločnosti.
" No tak to je úžasne"- povedala som .Zazvonil mo mobil. Liam
"Kedy prídeš?"-opýtal sa ma.
" Takže najprv ahoj, a už pojdem"- povedala som a Liam sa zasmial. Položila som.
"Dedko? Aké sú veľkosti izieb a ich výbavy??"- opýtala som sa.
" Vážne ťa tu zaujíma? Nechcela si už ísť?"- opýtal sa.
" Nie, počká. Naozaj to chcem vedieť"- povedala som a vyzula som sa a pohodlnejšie som a usadila na gauči.
 "Tak teda dobre"- povedal a začal hovoriť. Bola o unesená. Mali vážne dobré služby. Bola som tam asi dalšiu hodinu a zazvonil mi mobil Zase Liam.
" Mia?? Kde si ?"- opýtal sa Liam. Mal ustarostený hlas.
"Ja som sa zarozprávala s dedkom. Už idem preč z kancelárie"- povedala som a odkývala som dedkoi.
" Liam, musím ísť lebo idem šoférovať"- povedala som a položila so. Pri odchode som si pri recepcii vypýtala svoje auto. Boli do 5 minút pred hotelom. Sadla som si do neho a vybrala som sa k Liamovi a chalanom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára