pondelok 23. júna 2014

INTRO + trailer----- Dangerous guns - NEW STORY /Matie/


Takže ahojte, tu je sľubovaný noví príbeh s Liamom....
Adresa k trailer ---- > https://www.youtube.com/watch?v=mO_ljCOXMd4

A kúsok z príbehu :

"Ty si bezcitný, podlý hajzel, ktorý si všetko vydobije. Ak nie po dobrom, tak po zlom. Ale chceš to mať za každú cenu"- vrieskala som na neho a on sa len zasmial. Toho chlapa som z duše nenávidela. Jeho oči boli také čierne.          "A ty si zase  vypočítava, rozmaznaná ocinková malá kurva "- povedal a v tom momente sa moja päsť stretla s jeho tvárou. Úsmev mu zmizol. Schmatol ma a ja som sa pozerala do jeho hrude. Bol odo mňa o 2 hlavy vyšší a omnoho silnejší. Schmatol ma za vlasy, tak silno, že som myslela , že mi ich všetký vytrhal.                                                  "Tak a teraz ma dobre počúvaj ty malá suka. Toto už nikdy v živote neurob, lebo ťa nájdu na dne Temži,poznáš ma nato dosť dobre, takže vieš, že neblafujem "- povedal a hodil ma na zem ako nejakú handru , prišiel k svojej motorke a odišiel. Tak za toto mi Liam Payne zaplatíš. Nevieš si predstaviť aká viem byť, keď ma niekto nasere. A ty si to teraz posral až moc.... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára