štvrtok 15. mája 2014

Night mandess /18.časť /Matie//

18.časť 

"Kedy si prišla??"- opýtal sa ma Harry.
" Vlastne dnes. Prišla som nočným letom. O 1 som už bola v Anglicku.
"Prečo si tu? Teda je úžasné, že si tu, ale prečo  sa tak rozhodla, veď si nechcela prísť "- opýtal sa ma Louis.
" No otec zistil, čo som robila tu v Anglicku s Liamom. Nechala som si doma mobil a on mi ho prehladal. Našiel sms-ky s Liamom. Všetký. No a povedal, že sa mám pobaliť a odísť z toho domu. Tak som sa pobalila. Rozlúčila som sa s babami. Na letisku som volala babke, dedkovi nech prídu pre mňa na letisko. Už sa tam nechcem vrátiť"- povedala som a Harry ma objal.
"Veď už ťa nepustíme"- povedal a zasmiala som sa. Zazvonil mi mobil. Babka.
" Ahoj,čoskoro bude ďaľšia prehliadka. Chceš ísť??"- opýtala sa ma a ja som súhlasila.
" Dobre, ale budeš musieť ísť do censtra Londýna  do MCM models , aby krajčír mohol odmerať tvoje veľkosti."- povedala mi. Zložila som .Sadla som si do kresla.
" Neviete kde je MCM models v centre??"- opýtala som sa.
"Viem, odveziem ťa?"- opýtal sa Harry. Louis navrhol aby sme išli všetci, že skočíme do kaviarne  na nákupy atd. Súhlasili sme . Liam je preč, takže to nebude problém. Určite ho nestretneme.Chalani ma čakali v predsieni, kým ja som bola u krajčíra.  Ako som k nim prišla, už boli postavení a išli sme nakupovať. Nakupovali sme  tých najdrahším obchodoch. Samozrejme ja som nechcela. Nemala som nato. Prakticky teraz nemám peniaze. Ale chalani povedali , že dnešní deň je na nich a ja som musela súhlasiť. Každy sme mali toho veľa. Ja som mala na sebe podpätky  a tak sme sa rozhodli , že si pojdeme sadnúť. Sedeli sme na káve v centre Londýna a bolo nám super. Nepršalo , čo bolo dobre. Dokonca svietilo slnko, čo sa v Londýne nestáva.  Užívala som si tieto slnečné dni v UK.
"No Mia, ako bolo v škole?"- opýtal sa ma Zayn.
 "Celkom dobre, ale nemal to tam kdo oživiť,kedže ste tam neboli"- zasmiali sme sa.Zayn si zapálil.Nemal robiť.
"Zayn daj mi jednu"- povedala som a Zayn sa na mňa zo zdvihnutím obočím pozrel.
"Ja viem fajčiť"- povedala som.
"No to sme počuli"- povedal Harry. Zasmiali sa . Mne do hlavy stúpila červeň. Prečo Liam o tom musel hovoriť?
" Prepáč, ale posledných 7 mesiacoch sme od Liama nič iné nepočuli. Stále hovoril o tebe"- povedal Harry.
 "No to už je jedno"- povedala smom a Zayn mi zapálil.
"Spomínaj čerta, robte akože ho nevidíme"- povedal Niall a všetci sa zasmiali. Ja som nechápala. Až potom som si uvedomila o kom hovorie. Otočila som sa a tam stál Liam so Sophiou. Prečo? Prečo mi to robí. Zbadal ma a ja som sa otočila.
" Neskoro, zbadal nás"- povedal Zayn. Musela som sa zasmiať, i keď mi do smiechu nebolo. Práve som videla muža, ktoreho milujem v náruči  inej. Nič nie je také bolestivé.
" Mia"- povedal tým jeho úžasným hlasom.
"Ahoj Liam, stretla som sa s chalanmi na káve . Pridáš sa zo svojej priateľkou?"- opýtala som sa ho. Louis vedľa mňa sa  zasmila.
"Samozrejme, také pozvanie sa neodmieta"- povedala Sophia.
" Ahoj, ja som Sohia Smith, "- povedala s podala mi ruku.
"Ahoj, ja som Mia Isabella Blackwood, Liamova milenka"- pomyslela som si . Musela som sa  nad tým usmiať.
"Ahoj, ja som Mia Isabella Blackwood"- povedala som.
" Ty si tá novo objavená modelka?? Vnúča  Anne-Marie Blackwood, však?"- opýtala som sa ja som prikývla. Zazvonil mi mobil.Nepozrela som sa na displej.
"Áno"- ozvala som sa.
" Prečo si mi vôbec nedala vedieť , že odchádzaš?? To ti zato nestojím? Mohla si sa aspoň rozlúčiť. Vieš vôbec ako som vyzeral, keď sa to dozvedel? Ráno do školy prišli baby a ja som sa opýtal , že kde si a ony mi povedali, že si odletela do Anglicka"- vrieskal.
 "Upokoj sa Tomáš a nevrieskal po mňe. Nebudeš ty po mňe takto vrieskať. Čo si myslíš , že kdo si . Som konečne dospelá a môžem si robiť čo chcem."- povedala som pokojne. Chalani na mňa pozerali.
" Takže, už si zase zo svojím chlapom??  Takže, kedže už dávaš  angličanom, nemyslíš, že by som mohol tiež dostať?? Po takom dlhom čase čakania?- opýtal sa ma. Vyletela som  na nohy. Harry sa postavila a ukludnil ma.
" Ty si jeden podlý hajzel. To ti po celý čas našeho priateľstva išlo iba o sex?? Ja som ti verila, ty hajzel. Vedel si všetko, všetko som ti povedala"- povedala som mu. Do očí sa mi hrnuli slzy.
"Mia si strašne sprostá. Tvojmu otcovi som to povedal ja, dávnejšie. ALe keď si si nechala doma mobil, iba si to overil.  Nechcel som na teba čakať, už som proste nemohol. Musel som mu to povedať. Časom by so aj  tak dozvedel. "-smial sa mi do mobilu.
" Potom mi pošli tvoje fotky, ktoré nafotiš pre časopisy. Možno , sa s teba aspoň urobím"- povedal a jeho smiech musel počuť aj Zayn , ktorý sedel oproti mňe.  Položila som mobil.
" Ja musím ísť"- povedala som  a postavila som sa.
"V takomto stave nemôžeš šoferovať"- povedal Harry.
"Ja vážne musím"- povedala som. Postavila sa Liam.
"Ja ju zaveziem"- povedal.
"Nie, mne nič nie je. Idem sama"- povedala som , ale Liam hneď prišiel ku mňe. Zobral moje tašky s vecami. Išiel na parkovisko. Ukázala som mu auto.
"Už môzeš ísť"- povedala som .
" Prečo si mi nepovedala , že si v Anglicku?"- opýtal sa ma. Tašky som dala do kufra. Sadla som si za volant.
" Ja sa s tebou rozprávam.  Nevidel som ťa 214 dní , milujem ťa. Hovoriš , že ma miluješ, ale nestojím ti ato , aby si mi aspoň napísala, že si opäť v Londýne?"- opýtal sa ma a zvýšil hlas. Zavrela som dvere a naštartovala som.
" Miluješ ma, ale nestojím ti zato, aby si mi povedal, že dnes ideš  zo svojou priateľkou von?"- povedala som a odišla som . Nechala som ho tam . Jeden deň ma zklamal Liam aj Tomáš. Osobám, ktorým so verila....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára