štvrtok 15. mája 2014

Night mandess/17.časť/Matie//

17.časť príbehu 


Samozrejme , že chcem.  Nechcem nič viac , iba teba :)  Už je to dva dni bez teba. Chápeš?? Dva dni bez teba. Chcem ťa tu. Chcem ťa cítiť ako prvý krát. Chcem znovu cítiť tvoju vôňu, tú dych vyrážajúcu vôňu. Chcem opať sa ťa dotýkať, pozerať sa to tých tvojích čokoládovo-hnedých očí. Stále mi chýbaš. Čím ďalej , tým viac.... 
-Liam

Po 7 mesiacoch :

Každé ráno ma zobudí Liam s smskou. Ani toto ráno nebolo výnimkou. 
 Dobré ránko krásavica. 213  dní bez teba.  Neskutočne nám tu všetkým chýbaš. Čím dlhšie som bez teba, tým viacej mi chýbaš.
-Liam
 Liamovi som odpísala a išla som do sprchy. Obliekla  som sa . Od Anglicka sa otec zmenil. Už nie je na mňa taký tvrdý. Čo je dobre. Ale čo je zle, je to , že som stále zamilovaná do Liama. Deň čo deň sa premáham, aby som neišla naspať do Anglicka. Nemôžem tam ísť. Musím dokončiť školu. Už len 3 mesiace a končím školu.  Na stolík som si položila mobil a namalovala som sa. Auto zatrúbilo , čo znamenalo, že Marry je tu. Marry dostala auto k 18 narodeninám. Štastné to dievča. Každé ráno nás chodí brávať. Rýchlo som vyšla pred dom a sadla si na miesto  polujazdca. Prišli sme do školy. Prvá hodina bola suplovaná. Vytiahla som si sluchátka. Rukou som prešla do vrecka. Nič. Do druhého. Nič. Prehladala som všetký vrecká , kabelku , ale mobil nikde. Do riti. Kozmetický stolík. Mobil som nechala doma. Super. No nič. Celý deň prešiel v pokoji. S partiou sme sa dohodli, že pojdeme von. Bol piatok, čo bolo super. Chalani doniesli alkohol. Každý sme si dali za pohárik. Ja som nechcela. Chalani, Jessica, Marry fajčili. Dala som si aj ja jednu. Ale iba jednu. Domov som prišla o 8 večer. Prišla som do obývačky.
"Aha , kdo prišiel. Naša malá dospelá."- povedal otec tým svojím ironickým hlasom. Mama doma nebola. Bola na služobke. Takže to bolo úžasne.
" Čo sa zase stalo?"- opýtala som sa a otec vybuchol.
"Prídeš domov o 8 večer. Si cítiť samým alkoholom, cigaretami. Určite bol aj taký rýchly nezávisli sex, však Mia?"- vrieskal.
Čože?? 
" Ja ťa nechápem otec. Čo sa zase stalo??"- opýtala som sa ho a on zo zadneho vrecka vytiahol moj mobil.
 "Chcem sa ťa opäť dotýkať. Cítiť ťa. Cíťit tvoj vônu. Pozerať sa do tvojích oči. Neskutočne ťa milujem"- citoval Liamove sms-ky. Ja som  peknej riti.
"Aké si ma právo hrabať sa v mojom mobile??"- vrieskala som už aj ja.
 "Som tvoj otec, mal som právo. Ako som mohol z teba vychovať takú kurvu , čo dá prvému angličanovi? Na čo si vtedy myslela?"- opýtal sa ma.
" kurva otec, vážne?? Takto so mnou hovoriť nebudeš. Nič vobec nevieš, čo sa tam stalo. Netušíš. Ja ho milujem.  Ale aj tak je to tvoja vina. Stále ma považuješ za malé dievčatko, ale keď už konečne pochopíš, že už nie som malá ?? " -povedala som a pocítila som jeho ruku na mojom líci. Zaštípali ma slzy. Vytrhla som mu mobil.
"Zober si svoje veci a vypadni s tohto domu"- zvreskol  a vybehla som hore schodmi. Treskla som dverami.Vytiahla som kufre. Napchala som tam topánky, veci. Fotky od El som si schovala do kufrík , ktorý mi dala pred 7 mesiacmi. Do kabelky som si dala peňaženku, doklady, kreditku na ktorej som mala všetký ušetrené peniaze. Zavolala som si taxík. Bude tu tak o 5 minút. O 5 minut taxík zatrúbil a ja som zišla  dole. Otec bol stále v obývačke. 
"Teraz si ma stratil nadobro "- povedala som  a treskla som dverami. Taxikár mi pomohol dať veci do taxíka. Nadiktovala som mu adresu Marry. Zaviezol ma tam. povedala som mu,necha počká,že sa iba rozlúčim.
"  Čo tu robíš Mia?- opýtala sa ma. Všetko som jej povedala, Išla so mnou. Išla som ešte k Jessice. Tá ma tiež išla vyprevadiť na letisko. Bola som rozhdnutá. Idem do Anglicka.
"Mia, čo škola?"- opýtala sa ma Marry.
" To mi je jedno, len všetkým povedzte , že ich mám rada, že sa ešte určite uvidíme"- povedala som. Plakala som .
" Zostaň, zostaň u nás"- povedala mi Jessica. 
" Nie, ja nie. Potrebujem babku a dedka"- povedala som a peniaze som utretila za letenku. Zo štastím som stihla nočný let. O 1 budem v Anglicku. Vytočila som babku.
" Áno?"- ozvala sa.
" Ahoj, babka. Prosím ťa , príď pre mňa na letisko o 1."- povedala som , ale plakala som .
" Čo sa stalo?"- bola ustarostená.
"Sadám do lietadla do Anglicka. Potom ti to všetko vysvetlím. Len prosím, pošlite niekoho pre mňa" - povedala som .Položila som . O pár hodín som vystupovala v Anglicku. Čakali ma tam. Babka, dedko.
Cestou domov som im všetko povedala. Boli zhrozený.
"JA viem, že si teraz myslíte, že som ze vychovaná. Že dám každemu.."- prerušil ma dedko.
"Nie, to nie. Bola si pobláznená. Zamilovaná. Vlastne ešte si zamilovaná. Tvoj otec bol rovnaký. Boli sme na neho ako on na teba. Až neskôr sme pochopily, že to bolo zlé. Naše zlé chovanie. "- povedal. Prišli sme domov. Moja izba bola taká akú som ju nechala. Babám som poslala sms-ku, že už som tu. Ráno som sa zobudila na pípanie mobilu.
Dobré ránko. 214 dní bez teba. Chýbaš..
-Liam

Čo budeš dnes robiť?
-Mia

Ja som u rodičou. Aspoň na chvílku :)
-Liam
Takže idem pozrieť iba chalanou. Nechem aby Liam vedel, že som naspäť v Anglicku. Nechcem, aby to vedel.Aspoň nie zatial. Obliekla som sa. Išla som dole. Za stolom bol dedko. Raňajkoval.
" Dobré ránko a dobrú chuť. Dedko ja musím ísť za chalanmi. Môžem si požičať auto?"- opýtala som sa.
"  V garáži je zaparkovaný mercedes"- povedal dedko.
" Ďakujem,  idem"- pribehla som k nemu a dala som mu pusu na líčko. Vyštartovala som k chalanom. Pri ich bráne majú sbs-károv.  Otvorila som okno .
"Ahoj Mia, si naspať v Anglicku?? Ohlásim ťa chalanom"- povedal jeden z SBS-károv. Johnny.
" Nie , Johnny. Ja ich chcem prekvapiť." - povedala som sa on prikývol. Otvoril bránu.
"Ale Liam tu nie je"- povedal.
"JA viem Johnny, Nechcem aby vedel, že som tu"- povedala som a on prikývol.Autom som zašla pred dom. Zaklopala som . Čakala som asi 5 minút, keď sa otvorili dvere.  Niall.
" Ahoj- povedala som , ale Niall prišiel ku mňe a začal ma obímať.
"Ty si tu, nie si výplodok mojej fantázie. Preboha. Neverím"- povedal.
"Ja zavolám Liamovi , že si tu. Bude tu tak za 5 minút"- povedal.
" Nie, nechcem aby vedel, že som tu, aspoň zatial"- povedala som a Niall prikývol. Vošla som do domu.
"Chalani, pozrite kto nás prišiel pozrieť"- zakričal Niall. Chalani sa otočili.Usmiala som sa....
" Ahoj,"- povedala som . Všetci sa na mňa vrhli , akoby bli hladní supi..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára