sobota 24. mája 2014

Night mandess/19.časť/MAtie//

19.časť príbehu 

Niekto mi volal. Keďže som šoferovala, tak som to zdvihla, bez toho aby som sa pozrela.
"Predtým ako zložiš, nechaj ma to vysvetliť "- povedal mňe známi hlas.
""Máš 5 minút"- povedala som.
"Ďakujem, so Sophiou už nič nemám. Prisahám. Boli sme iba vonku, lebo manažment chce, aby sme boli po rozchode priatelia. Mali sme ísť na priateľský obed."- povedal.
"Takže preto si mi klamal, že si u rodičov?"- opýtala som saho. Há, Mia. 1:0 pre teba.
"Keby že ti poviem, že idem na obed zo Sophiou , tak  mi už zrejme nebudeš odpovedať na volania a sms-ky. Na toľko ťa už poznám"- povedal.  Dobre 1:1.
"No ták, po všetkých tých sms-kách mi stále neveríš, že ťa milujem ??-opýtal sa ma.
" Ja neviem, neviem čo si mám myslieť"- povedala som.
"Príď k nám. Dones si korčule. Všetko mi porozprávaš. Prosím"- povedal.
"Ja neviem Liam"- povedala som  a zaparkovala  som auto.
"Zavolám aj El, spravíme uvítacú párty"- povedal.
"Ale iba my"- povedala som a z kufra som vybrala veci.
"dobre"- povedal a ja som sa zasmiala.
" Prídem tak do hodiny"- povedala som a položila som.
Prišla som do domu. Išla som do obývačky.
"Auto je v poriadku, ale môžem si ho ešte požičať? Chalani, dobre Liam chce spraviť malú uvítacú párty. Budeme tam iba my"- povedala som babke a dedkovi. Dedko sa zasmial.
"Prečo si nezoberieš svoje auto??"- opýtal sa ma.
"Lebo nemám?"- opýtala som sa.
"Si si istá?-opýtala sa ma babka.Zaviedli ma von. Pred domom bolo krásne auto.
" To nemôžem, preboha veď je to Maserati"- povedala som .
"Ja viem, Gran Turismo, ale chceme aby si si ho zobrala. Dajme tomu, že to narodeninový darček za všetkých 18 rokov"- povedala babka.
" Navyše, už sa nedá vrátiť"- povedal dedko.
" Proste, si ho uži. Prosím"- povedal babka.
" Chceme na teba minúť aj posledne peniaze. Chceme ti vynahradiť tie roky, čo si tu nebola. "- povedala dedko.
" To sme mi už vanyhradili, tým, ž tu teraz môžem byť"- povedala som. Nakoniec som si to auto nechala. Maserati. Preboha. Išla som hore. Obliekla som sa , namalovala som .Do tašky som  si nahádzala všetký veci. Musela som si tam dať už aj papiere od mojho noveho auta. Zobrala klúčiky. Vysla som s domu. Odomkla som auto , nasadla som a vyrazila som k chalanom. Pri bráne som zastala.
" Dobrý deň slečna, máte dohodnutú schôdzku?"- opýtal sa ma.
" No ja som ich kamarátka"- povedala som.
" To by mohlo povedať každé dievča"- povedal. Zrejme je nový.
" Tak sa presvedčte. Som Mia. Opýtajte sa ich"- povedala som a oprela som sa o sedadlo mojho noveho auta. Jazdilo sa s ním vynikajúco.Bolo také tiché,taká úžasne a nove. Navyše bolo moje.
" Nech sa páči.Ospravedľnujem sa"- povedal.
" To nevadi. Každý raz začínal. Stáva sa. Inak som Mia"- podala som mu ruku.
" Nick"- povedal. usmiala som sa a vyrazila som k domu. Chalani ma čakali pred domom. Vystúpila som z auta.
"To ma podržte. Ona má Maserati"- povedal Louis a išiel ku me. Objal ma a sadol si na miesto spolujazdca.
"Na čo čakáš kočka?? Chcem sa previezť"- povedal Louis a ja som sa zasmiala.  Chalani prišli ku mne. Objali sme sa. Prišiel Liam.
"No ták Mia, ja čakám"- povedal Louis. Hodila som mu klúčiky.
"Nech je celé"- povedala som. Chalani v tom momente obsadili všetký miesta. Louis prešiel na miesto vodiča.
" Prepáč Liam, nezmestíš sa"- povedal Niall.
" To nevadi , my sa ideme porozrávať"- povedal Liam a chytil ma z ruku. Kráčali sme k domu.
" Do pol hodiny nech je naspať a celé"- povedala som Louisovi.  Odišiel. S Liamom sme si sadli na terasu.
" Takže..." - povedala som. Liam nečakal a spojil naše pery...Tak strašne mi chýbali...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára