piatok 28. februára 2014

I need your love/ 11.kapitola 1/2 "Tu ti prichádza dvojička."

Tak je tu nová kapitola :) Môžete si všimnúť je rozdelená na 2 časti, keďže trochu mi ubehla ruka a viac som sa rozpísala :) 
Dopredu sa chcem ospravedlniť za prípadné chyby, ale 1. v slovenčine nevynikám a 2. písala som to na novej klávesnici k tabletu (obal-nižšie fotka) a sú tam prehodené "y" a "z" čo som neni zvyknutá :)
Kapitola je venovaná Kate, ktorej komentáre ma tiež vždy potešia :) 
Komentujte a možno bude aj vám venovaná kapitola :)




Pokynul hlavou, aby som šla k nemu. Prevrátila som oči predtým ako som sa postavila a prešla k zábrane, čo bránila ísť na ihrisko. Oprela som si ruky o zábradlie, kým som čakala kým príde. Dlaňami zatlačil na zábradlie. I keď sa ihrisko nachádzalo o niečo nižšie ako vyvýšená tribúna, stále sa týčil nado mnou s jeho výškou. Udivuje ma jeho výška.
 "No čo, kráska. Tešíš sa na dnes?" na jeho tvári sa pohrával široký úsmev, ktorý odhaľoval jeho jamky na lícach.
 "Hej. Najlepšie je to , že si mi sľubil, že sa ma dnes nedotkneš, takže hej." Provokovala som ho s úsmevom a naklonila sa k nemu. Posledné slová som mu šepkala do ucha. Odťiahla som sa, no stále som ostala opretá o studené železo, ktoré mi spôsobovalo husiu kožu na rukách. Jeho oči ma skenovali, však nakoniec astali na mojej hrudi kde bl výstrich na korzete. Zasmiala som sa a otočila, keď som si bola istá, že pohľadu na môj hrudník bol dostatočne dlhý. moje nohy sa pohly, no zastavili keď počuli hlasné zakašlanie a následne chraplavý hlas.
 "Jamie?" zastala som a jemne sa otočila, no stále som mu nevenovala pohľad.
 "Áno?" usmiala som sa na vysmiateho Harryho, ktorý, týmto som si istá, pozeral na môj zadok kým som od neho kráčala preč.
 "Vyzeráš super... Ako vždy."Cúval dozadu s tým veľkým úsmevom na tvári. Nasadil si okuliare, otočil sa, predtým ako sa rozbehol za ostatnými členmi ich futbalového týmu.
"Veď si len ty počkaj na večer." povedala som si sama pre seba a stále na ňho pozerala ako sa precvičuje. Dnešný večer si ja užijem a on bude trpieť, keď na mňa bude pozerať. Ach, Harry. Ty len teraz budeš pozerať, čo dokážem.
"Ide po tebe. Ide! Ide! Ide!" smiala sa a ukazovala na mňa Mag.
 "Nie. Len ma chce do postele, čo sa mu nepodarí a ja mu to dnes ešte viac sťažím." zasmiala som sa kým som dvíhala svoju tašku z tribúnavých lavičiek. Mag ma hneď nasledovala. Obzrela som sa za dievčatami, čo sledovali Harryho, predtým ako sa so mnou dal do reči. Dostala som pár vražedných pohľadov. Zasmiala som sa nad tým a povrtela hlavou. Sú naivné.Určite si myslia, že s Haroldom niečo mám, čo pravda nie je. Prehodíme pár slov, však nie sú to tie sladké rečičky,ako si myslia. Je to podpichovanie, čo sa mi pri pomyslení na Harryho vybaví ako prvé, podpichovavie reči. Nechcem to priznávať, ale Harry je na mňa tak naviazaný, že nevníma ostatné. Najradšej by som bola ak by so mnou neprehodil ani slovo, ale už to tak bude. Stalo sa a už sa to nedá vziať späť. Vlastne to nie je ani moja vina, že sa s Harrym rozprávam. On sa na pláži prihovoril mne, nie ja jemu. Musím povedať, že na prvý pohľad vyzeral očarujúco, ale keď som zistila jeho povahu, nie. Neviem si predstaviť, že by som s ním niečo mala. Koniec-koncov, mám Jamesa, teraz je aj bol, aj bude pre mňa dôležitý on. James je pozorný, milý a naozaj pekný. Je to presný opak Harryho v niektorých veciach. Harry aj James sú pekný, ale Harry je sukničkár, James je chalan, ktorý vie ako sa správať k dievčatám. Harry má povahu využiť a nezaujímať sa. James má zas povahu byť milý nech sa deje čo sa deje.
 "Čo?! Ako?!" naťahovala sa za mojou odpoveďou.
 "uvidíš, o kolkej to začína?" zastavila som pred vstupom do školy. Moje oči spočinuli na zaskočenej Mag, čo netušila, čo chystám.
"O 8 u Harryho." Stále s nechápavým pohľadom hovorila, keď zastala predomnou.

 "Okey."

 "Vezmeme ťa s Joshom? Príde o 19:45." usmiala sa, keď si spomenula na Josha. Nechápem, čo na ňom vidí, Je to rovnaký sukničkýr ako Harry. Možno aj horší.
 "Netreba, prejdem sa." usmiala som sa, keď som zatlačila na vchodové dvere. Naskytol sa mi pohľad na preplnenú chdbu. Dnes mám prvú hodinu telesnú, som zvedavá čo nám dnes učiteľka vymyslela za aktivitu. Mag mala hodinu rovnako ako ja. Potiahla ma za ruku keď sa pokúšala nás dostať cez všetkých tých žiakov ktorý sa tam hemžili.Predierali sme sa, až nakoniec sme sa dostali ku vchodu do šatieň. Nechápem prečo si všetci všetko nechávajú na poslednú chvílu. Akoby si nemohli trochu privstať aby oni sami nemuseli predierať tú preplnenú chodbu. Sami sebe robia napriek
. ----
 "Tak dievčatá, dnes som sa rozhodla, že vám dám trochu ťažšiu úlohu. Najprv si zahráte proti chalanom futbal. Samozrejem chalani budu k vám jemnejší a neskôr sa dáte do dvojic, chlapec- dievča, a zahráte si menšiu súťaž, kde budete spolu dvojice spolupracovať proti iným. Dvojice vyberiem ja."
Úžas, super, teším sa. Ach, prečo?! Nemohli sme radšej ísť behať, skákať cez švihadlo, posilovať? Hocičo len nie hrať futbal. Nenávidím ho, ale ak mám hrať proti Harrymu a nakopať mu ten jeho malý sexy zadok tak s radosťou. Robila som klučky medzi protihráčmi. Harry bežal celý čas za mnou a snažil sa ma dobehnúť a zobrať mi loptu ale nedarilo sa mu. Bola som o trochu popredu, čo sa mu ťažšie dobiehalo ak musel prebehnúť celé ihrisko. Nakoniec som si po mojej pravici všimla Mag ako si žiada loptu. Prihrala som ju jej a začala som vyklusávať by som nabrala viac dychu. Pocítila som hrubé potiahnutie za moje rameno. Skríkla som so zavretými očami, keď som sa rútila k zemi. Čakala som na tvrdý dopad na zelenú rannú trávu. Namiesto toho som skončila na niečom tele. Otvorila som oči. Do mojich očí sa vpíjali zelené smaragdové, ktoré patrili len jednému človeku, čo ich mal takto výrazné a v takomto odtieni. Bez slova s nahnevaným výrazom v tvári som sa z neho postavila. Prečo ma stiahol dolu na neho? chcel aby to videli iné a tak mi ešte viac sťažil ten čas tu? Bude sa so mnou baviť len Mag a on ma tu bude neustále provokovať a probiť mi napriek, kým sa nedostaneme do jednej postele a potom ma bude ignorovať ako tie ostatné? To teda nie. Buď bude rešpektovať to že nikdy nebudeme my dvaja v jednej miestnosti sami, kde sa bude nachádzať posteľ, kde ma bude chcieť zbaviť nevinnosti. sama na seba , pri mojom vyčíňaní by som nepovedala, že som stále panna ale som. Učiteľka zapískala gol, ktorý strelila Mag. Hrali sme na jeden víťazný, čo sa podaril nám a chalanom sa to nepáčilo. Samozrejme začali hneď nadávať brankárovi ako nemohol takú ľahkú strelu chytiť atď. Harry ma skenoval pohľadom. Keď som si toho všimla, radšej som odišla k učiteľke nech rozdelí dvojice a čím skôr nech skončí hodina.
"Jamie ty budeš s s s.." učiteľka sa rozhliadala po vhodnom adeptovi ku mne na dvojicu.
 "Tu ti prichádza dvojička." ukázala za môj chrbát. Približoval sa ku môjmu chrbtu až stál tesne za mnou. Mohla som cítiť jeho spotené telo týčiť sa nado mnou v tej neprekonateľnej výške.




Ponúkam vám info :)Prvé z 2 je, že čítam jeden príbeh, ktorý ma vážne zaujal, takže ak sa mi podarí a autorka mi to povolí tak ho začnem prekladať :) /je s Harrym/
2 z 2 je, že tiež som sa ja pustila do vlastného príbehu ktorý som začala písať. Keď ho budem mať viac rozpísaný tak ho začnem pridávať :) /tiež s Harrym/ :) ^^
také nakuknutie do aktuálneho zákulisia môjho písania kapitol či už 'INYL', Warrior-u alebo nového príbehu, ku ktorému vám ponúknem len skratku a vy môžete rozmýšlať- TL ;)(môžete tiež vidieť obal, ktorý som dostala na narodeniny, za ktorý som vážne šťastná^^)


-Minime

5 komentárov:

  1. Je to dokonalé :3
    Strašne sa teším na novú časť :3
    Len na jej mieste by som sa moc nezahrávala s Harrym .., lebo ju tam este niekde opre ..:D
    Mohol by potom po ňu dobehnúť Jace aby vydelený Harry ,ze sú spolu :D
    Strašne .,.strasne moc sa teším na novúú :)
    Dufam,ze bude co najskôr ;)
    ....ADEL

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :33
      Ach tu bude ešte veľa zahrávania.. myslím :D
      Nechaj sa prekvapiť ;)
      Chcela by som dať čo najskôr, ale nemôžem.. mám istú zásadu, že pridávam pri určitom počte zhliadnutí príspevku.. Ale som sklamaná, že tak málo ludí pozeralo či už tento príspevok alebo novú kapitolu Warrior. :/ :'( Sklamaná som,no..
      -Minime

      Odstrániť
    2. Oni prichádzajú oveľa tým ,že si to nepočítajú ;)
      Ja som tvoja verná čitateľka dokonca ťa aj obdivujem :) je to úžasná poviedka už dlho som nečítala slovenskú story o Harrym ,ktorá by ma dokázala zaujať tak ako Shut up idiot ! :3
      PS : už sa nwm dočkať novej časti :3 :)
      ....ADEL

      Odstrániť
    3. Jesus :33 Tak tento komentár ma potesil úplne najviac, zajtra pridam ďalšiu kapitolu aj keď ttuto takmer nikto nevidel, kvôli tebe, 😍 úplne si ma potešila, hlavne teraz, keď nemám naladu písať žiadne pokračovania ani nič. Ale pokusim sa niečo napísať :) či už moje pribehy alebo napísať autorke na preklad :)
      - Mikama

      Odstrániť
    4. Všetko je to len čistá pravda :3
      Som poctená tým ,ze by si kǒli mne napísala časť :3 :)
      Samozrejme ti nič nevičitam určite máš toho veľa a nemáš čas len na písanie :)
      Budem len rada ak bude dnes nová časť :)
      ....ADEL

      Odstrániť