utorok 11. februára 2014

Night mandess /12.časť/Matie/

12.časť


"Čo si spravila Liamovi??" -opýtal sa má Harry a ja som nechápala. Nič som nehovorila iba som sa oprela o zábradlie na balkóne,ktorý mimochodom mali spoločný všetci chalani.
"No vieš, Liam si sem žiadnu babu nepriniesol a keď hovorím žiadnu tak fakt žiadnu..."-povedal a ja som sa musela zasmiať. Hrá to na mňa Liam alebo všetci chalani?? Neviem.
"Nie,vážne... Nikdy žiadnu,ale odo mňa to nemáš"-povedal a ruky dal do vzduchu v obranom geste. Zasmiala som sa ešte viacej. 
"Nič som mu nespravila, to on spravil mně"-povedala som a v zápätí som to oľutovala. Vedela som, že už mu to musím povedať.
"Hovor"-povedal.
"Budeš si asi myslieť ,že som nejaká kurva,ale medzi nami mal byť čisto iba sex. Sex a nič viac ale... "
"Ale ty si sa zamilovala" -povedal a ja som prikyvla. Pocitila som niečo teplé na mojom líci. Bola to Harryho ruka ,ktorá mi  utrela slzu. Vôbec som si neuvedomila, ze plačem. 
"Neviem,či som si myslela ,že dokazem s Liamom iba spávať. Ale nedokážem. Proste viem, že z jeho strany to bude čistiť iba sex. Žiadne city. Nie teraz a urcite ani potom. Tak som mu povedala, že si ho budem musieť vymazať z hlavy. Zabudnúť na neho,ale on mi povedala,že ma potrebuje a v hĺbke duše som dúfala, že mi povie že má tiež miluje,ale nepovedal. Opýtala som sa ho prečo by som mu mala veriť ,ale jediné čo povedal bolo to, že mu mám veriť. A potom povedal, ze mám ísť sem s ním.. tak už končím s mojím monológom"-povedala som a Harry as usmial.
"Mozno Liam nechce aby si vedela, čo k tebe cíti. Možno ťa miluje,ale nevie ti to povedať"-povedal a mňa to zaskočilo. Harry vošiel veže balkon do svojej izby a mieril k dverám. 
"Harry, môžeme tu ešte chvíľku zostať?? Nechcem aby vedeli, že som plakala" Harry prikývol a sadol si vedľa mňa.  Keď som si už bola istá , že nie som uplakaná , rozhodli sme sa ísť dole za ostatnými. 

  *               *                   * 



Ráno, keď som sa zobudila Liam stále spal. Vyliezla som s jeho objatia. Obliekla som si svoje nahavičky a potichu som vyšla z izby. Zišla som dolu do kuchyne. Boli tam chalani. Niall , Zayn sedeli na gauči a pozerali nejaký film. Harry vybaloval nákup.Pozdravila som Zayna a Nialla a zamierila som k pultu v kuchyni. Pri stole sedel Louis,ktorý mal na kolenách El.

"Dobré ráno"- pozdravila som ich. Harry mi podal krabičku. Zubná kefka.

"Všimol som si , že si si včera nič nedoniesla"-povedal.

" Pozorný"- povedala som s zasmiali sme sa.Louis ukázal na pult na ktorom bolo jedlo.

"Kde je kúpelka?"- opýtala som sa a Harry ukázal na dvere vedľa schodov.Zašla som do kúpelky. Musím uznať, že po ráno vyzerám docela dobre. Lenže má to aj háčik. Ako som si sadla na záchod uvidela som krv na nohavičkách. Nebolo moc. Začala som prehrábavať po stolíkoch a našla som tampóny. Nie vložky ale tampóny. Čo už. Zaviedla som si ho a odišla som späť do kuchyne.

"Zobrala som si tampón, dúfam že nevadí"- pošepkala som El a Harry  s Louisom na nás pozreli. 
 Dala som si toast a sadla som si vedľa El a Louisa. Harry si sadol vedľa mňa.  Začala som jesť, ale nebolo mi nejako dobre od žalúdka ale potrebovala som sa niečoho najesť. 
"No Is, aká bola noc?"- opýtal sa ma nakoniec Harry.
Nestihla sommu ani odpovedať, kedže sa hlásil môj žalúdok v mojom hrdle. Dobehla som na záchod a darovala som hajzlu môj žalúdok. 
"Si v poriadku?"- prišla za mnou El.
" Jasné, ja len.... "
"Bolesti?"- opýtala sa ma EL.
Hej, neskutočné"- Išlo mi puknúť brucho. 
" Chúda malé.... ja neviem aké sú  silné tie bolesti..ja také nemám , ale kéď ťa vidím tak ani ich zažiť nechcem"- povedal a ja som sa usmiala. Ležala som uprostred kúpelky, bola som skrútená ako paragraf.
"Poď, dám ti tabletku"- povedala a ja som sa nejako postavila. Prišli sme do kuchyne a tam všetci chalani bli nastúpeni. Samozrejme okrem Liama, ktorý ešte spí. Sadla som si a El mi podala tabletku. Zapila som ju džúsom. Pozrela som sa na môj zvyšný kúsok toastu a odsunula som ho. 
" Čo sa deje? Mala by si ho dojesť, pozri sa na seba aká si tenká"- povedal Harry a zasmial sa.
"Ja vážne nemôžem... Už si mal nieked také bolesti, že si mohol byť v akéjkoľvek polohe a žiadna ti nemohla??  Mal si už obdobie v ktorom si nemohol nič jesť, lebo si sa bál , že to pôjde všetko von?? Celé dni nič kvôli tomu neješ.To obdobie máš raz za mesiac , ktoré trvá niekoľko desiatok rokov??"- odpovedala som mu a potom som sa uvedomila , že som kričala. 
" Prepáč " - povedala som a tvár som si dala do dlaní. Harry si predo mňa klakol a objal ma. 
" To je v pohode...už chápem"- povedal .
" Teda..... El drž sa odo mň čo najdalej , keď budeš mať krámy...Nechcem aby si po mňe tak kričala "- povedal Louis a ja som sa musela zasmiať. 
" Konečne sa usmievaš a nekričiš. Tak si krajšia ako keď kričiš"- poznamenal Niall.
"Louis, ja také bolesti nemám ako ona a ver mi, že by som ani nechcela"- povedala El.
" Čo sa tu deje"- opýtal sa Liam, ktorý vošiel do miestnosti. Divno sa mňa pozrel a až potom mi docvaklo, že Harry stále kľači predo mnou. 
"Veľa štastia Liam , keď sa v dvaja budete hádať..."- Povedal Louis a ja som ho prebodla očami.
 "Počul som"- povedal Liam jednoducho. Stále pozeral na Harry.
" Neboj kámo, neberem ti ju "- povedal Harry a sadol si vedľa mňa. Liam sa trocha uvolnil  sadol o vedľa mňa.Liam mi svoju ruku položil na moje stehno a ja som sa usmiala. Ruka mi klesla na  druhé stehno, ale Liamovej ruky sa nedotkla. Liam ju zobral do tej svojej. Jeho ruka bola ako stvorená pre tú moju. 
" No Liam, dni užívani ti skončili "- poznamenal Harry a ja som ho udrela do ramena.
"Au, to vážne bolelo "- povedal a šúchal si miesto , do ktorého som ho trafila. 
" Prečo?"- opýtal sa Liam a pozrel sa na mňa.
" Má krámy, tak preto tak kričala ."- povedal Louis.  
 Postavila som sa a zobrala som si krabičku. 
"Kam ideš?"- opýtal sa ma Liam.
 "Idem si umyť zúbky"- poedala som a vydala som sa smer kúpelka. Ako som prišla naspať Liam už spratával zo stola po chalanoch. 
"Odvezieš ma domov"- opýtala som sa a vyskočila som na kuchynskú linku.
"Iba ak večer znova prideš"- opýtal sa ma a schytil ma a boky a pobozkal ma. 
"Rada by som ale..."- odmlčala som sa.Liam sa na mňa pozrel .
"Ale neám sa sem ako dostať"- povedala som . Liam si vydýchol. 
"Liam , ale vieš že spať spolu nemôžeme, však??"-opýtala som sa a Liam prikývol.
"Viem, ale chcem ťa tu "- povedal.....

2 komentáre: