sobota 22. februára 2014

I need your love /10. kapitola "On na mňa vážne pozerá"

Och, konečne som sa dokopala napísať ďalšiu kapitolu tak tu je :) Prosím komentujte hodnoďte :)
-Minime
"O čom si potrebovala hovoriť?" spýtala som sa Mag hneď ako som jej nasadla do auta. Cítim sa trochu blbo, že som tam Jaca nechala kým spal a odyšla. Ale nechala som mu papierik. 
"Aj tebe ahoj." usmievala sa od ucha k uchu, až som sa divila, že to vôbec zvláda udržať.
"Niečo úžasné, hádaj kto ma pozval na Harryho párty, že by bol môj doprovod, kto ma dnes pobozkal, inak bozkáva užasne, a kto ma dnes takmer pr...." nenechala som ju dohovoriť.
"Hej, hej  brzdi! Sme kamarátky ale nepozrebujem vedieť podrobnosti." ruky som zdvihla na uroveň jej tváre, čím som naznačovala aby ďalej nehovorila. Znova sa doširoka usmiala, ako to to dievča robí. Z jej usmevu som sa slabo zasmiala a pokrútila hlavou. 
* * * * 
Ako každé ráno, aj dnes som pozerala na mobil s prižmúrenými očami. Práve v tejto chvíli mám chuť ho rozbiť, vlastne vždy keď mi zazvoní budík aby som vstala do školy. Na nešťastie mi vždy ukáže na budíku deň. A prečo na nešťastie?.. Je piatok. Koná sa party. U Harryho doma. Alkohol. Cigarety. Pomoc! Prečo som s tým súhlasila. Och viem. Pretože Magie. Mám ju rada ale toto mi bude splácať dlho. Preveľmi dlho.  Vytiahla som sa z mojej mäkkej postele a došuchtala ku kúpelke. Spravila som všetkú potrebnú hygienu a vrátila sa ku skrini. A teraz tu budem isto stáť pol hodinu len v spodnom prádle a pozerať do nej aby som niečo vybrala, a aj tak si iblečiem to čo vždy, nohavice, tričko, lahký sveter. Pozrela som von oknom, no hneď pri pohľade na hrejúce slnko, ktoré mi z časti svietilo do izby som vyškrtla zo zoznamu na oblečenie hocičo dlhé. Siahla som po kraťasoch s vysokým pásom, čiernom korzete a army bunde. Milujem nosiť túto konbináciu, i keď zväčša len von. Predsa, so svojim telom som spokojná, tak prečo sa neodhaliť trochu viac. Z ďalšej komody som vybrala topánky podobným štýlu ako nosia vojaci a obula ich. Poobzerala som sa v zrkadle, čím som bola spokojná čo som si vybrala. Naspäť som sa vrátila do kúelky. Natočila vlasy, nalíčila a mohla som ísť na raňajky. Môj nos zacítil známu vôňu palaciniek, ktoré mama zvykla robievať každé ráno. Čo najrýchlejšie ako sa dalo som zbehla dolu a vletela do kuchyne. Naskytol sa mi pohľad na mamu pri sporáku a otca sedieť s kávou pri stole, kým čakal na palacinky hladný rovnako ako ja. 
"Bré ránko!" zvískla som. mama sa na mňa srdečne usmiala a otec rovnako.
"Dobré.. Jamie, Zajtra k nám prídu spoločníci na večeru spolu s ich dieťaťom tak  by som žiadala aby si bola slušne oblečená, okey?" Dieťaťom?!! Preboha len nech to nie je nejaké umrnčané malé bábo. Nie že by som ich nemala rada ale.. Vystačím si život aj bez deckého plaču. 
"V akom veku je to dieťa?" vyletelo zo mňa bez rozmýšlania, čo som zakončila znechuteným výrazom.
"Och, neboj sa. Viem na čo myslíš. Nie je to malé dieťa. Môže mať asi toľko čo ty, možno o trošku starší." Mama pokračovala vo varení pri čom mi hovorila ako sa mám služne správať. Už som bola natoľko otrávená tými slovami, že som ani nevyčkala na raňajky, vzala jablko z misi a bežala ku dverám. Prehodila som tašku cez plece a posledný krát pozrela do zrkadla.
"Mimochodom, dnes idem na party, tak ma nečakajte." Samozrejme, mohla som počuť mamu ako nadáva a otca čo ju utišuje. Nedávala som tomu nejaký veľký dôraz a vybehla von.  Mag ma už čakala na chodníku s jej veĺkým úsmevom. Typujem, že aj keď spala sa tak usmievala. 
"Ahoj." objala som ju.
"Ahooj.Tešíš sa na dnešok?" Vyhŕklo z nej ako z vody.
"No, ja... Hej hej." povedala som radšej ako teraz počúvať, že by som sa mala tešíť a že to bude super.
Celý čas cestou do školy sme boli ticho. Na školskom dvore som na sebe mohla cítiť veľa pohľadov, hlavne chalanských.
"Jam? Máme ešte čas. Ideme sa pozrieť na tréning futbalistov? Vždy piatok ráno trénujú." Usmiala sa mag a ťahala ma preč.
Posadili sme sa na dribúnu. Jamie upjato sledovala chalanov kým ja som si lahla , privrela oči a nudila sa.
"Aha, 2 najväčšie hviezdy týmu sú tu." šepla Mag a ja som si sadla. No pozrime sa kto sú tie najväčšie hviezdy? Si robíš srandu Mag. Hodila som na ňu pohľad alla 'vážne? Harry a Josh?'
žmolila si ruky a sledovala Josha kým mne ostal pohľad na Harrym ktorý sa rozcvičoval. Zatienila som si rukou aby som lepšie videla. Na tribúnu sa dovalila kopa dievčať, ktoré s úsmevom sledovali Harryho a keď si mysleli, že na ňich pozerá, usmiali sa ešte viac, predvádzali sa a kývali mu.
"Och, to je trápne." hlavou som pokynula k nim. Mag sa tam otočila a usmiala sa.
"Pravda. Ako si myslia, že ich Harry sleduje.. a on... ma oči.. len a len.. pre Teba." Jej slová vychádzali z úst s malými prestávkami. Zasmiala som sa nad tým a pozrela sa znova na ihrisko. A vtedy som sa zháčila. On na mňa vážne pozerá.
Dnes znova jedna z takých kratších, no nevadí... Aj také musia byť. ;)
A túto časť chcem venovať ADEL keďže komentuje všetký časti a ja milujem jej komentáre:3 ^^
ďakujem :))
-Minime

4 komentáre:

  1. Ďakujéém :* za venovanie :3
    ja zas milujem tvoje písanie :3 tebáá :D
    ON sa na ňu pozeral !! :O :O
    aj tak si to ešte u mňa nevyžehlil :P takže som zvedavá čo sa stane na párty :)
    hlavne nech sa o nič nepokúša -_- lebo ho nakopem niekde ,a ptm si nebude už môcť užívať :D muhhahha :D :D
    nech mu pekne povie , keď ju bude Harrold zvádzať , že chodí s Jace-om :3 <3
    škoda , že je kratšia :/ ale máš pravdu aj také musia byť :3
    tak dúfam, že nabudúce bude dlhšia :3
    .. a , že nás nenecháš dlho čakať :)
    ešte ti chcem zagratulovať k narodeninám (áno , viem , že si ich mala na valentína ) ale nebola som tu dlho tak som ti nestihla gratulovať :)
    <3 !! Všetkóóó najlepšie !! <3
    teším sa na novú časť :) dúfam, že budú spolu dosť dlho chodiť :3 (Jace a Jamie- samozrejme ) :D
    som rada, že ťa moje komenty tešia :3
    .....ADEL

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potešenie čítať ^^ A idem teraz odpovedať jednotlivo :D
      Párty bude až niekde v 13-14 kapitole kedže 11. už mám napísané ale dooosť som sa tam rozpísala takže bude rozdelená na 2. časti ( vo Worde mi to vychádza na takmer 5 strán:D ) :3
      Pokúšať.. no to nebudem tak rozpisovať, len, že sa nechaj prekvapiť ;) :3
      Je kratšia ale nasledovná kapitola (rozdelená) by bola dokopi moc dlhá ale aj keď budú rozdelené bude to možno viac ako toto tak bude ešte niektorá z dlhších venovaná tebe ;) ^^
      ďakujééém :33
      Toto ti prezradím, mám naplánované, že spolu budú do takmer posledných častí tohto príbehu, ak sa nepokúsim nič zmeniť :D :) :3
      Tvoje komentu ma vždy potešia :) :33
      -Minime

      Odstrániť
    2. to som rada :3
      už sa neviem dočkať :D
      dúfam, že budú v najbližšej dobe :)
      :O Jamie a Jace hovoríme o tom istom páre? :D tak to je super , že budú spolu tak dlho :) :3 strašne ich zbožňujem :)
      dúfam, že sa rozídu v dobrom a ptm. budú priatelia :3 :)
      budem len rada :) :3
      a kedy sa chystáš pridať časť ? :33
      ...ADEL

      Odstrániť
    3. No, s pridaním novej kapitoli bude trochu problém, nakolko otec si potreboval požičať súrne monitor do práce a ja som vlastne teraz bez počítača. Mám len tablet, v ktorom síce mám novú kapitolu (pretože som to písala tu) ale neviem, či mi pojde zverejniť kapitola ako zvyčajne, ale pokúsim sa :)
      A áno hovoríme obe o páre Jamie a Jace ;) :D
      -Minime

      Odstrániť