utorok 11. februára 2014

INFO

Ahoj, píšem vam tu, pretože vám chcem oznámiť, že príbeh pozastavujem aj keď má len 1. kapitolu. Je mi to lúto pre tých čo si prečítali INTRO a uložili si príbeh do záložiek avšak prvá kapitola nemá ani 10 prezretí. TIež sa pripravujem na monitor a prímačky -našťastie nemám ešte aj talentovku- takže ani času nemám nazvyš, ak sa ešte venujem aj iným aktivitám. No nevadí. Po nejakom čase začnem písať odznova :)
Pravdepodobne ak dokončím 'I need your love' alebo 'Warrior' ešte sa rozhodnem :) 
Ale tiež vám chcem prezradiť, že som si  našla jeden príbeh (samozrejme už som ich čítala veľa) , ktorý by som chcela prekladať. Tak možno namiesto  tohto bude to a až potom tento :)
Aby som vám vysvetlila prečo dám prednosť prekladaniu ako vlastnému príbehu.
1. Milujem tieto anglické príbehy. 
2. Pre mňa sú väčšinou tieto poviedky lepšie, viac sa mi páči ako píšu autorki a ako to vedia vymyslieť (ako napr. After:3 -dokonalá poviedka (s Harrym))
3. Milujem prekladať. Milujem angličtinu, takže je to pochopitelné :3 Radšej si prečítam poviedku v angličtine ako v slovenčine. Dôvod prečo som už spomínala.
Aby tento príspevok nebol moc dlhý tak už končím
Dúfam, že ma chápete  a ešte raz mrzí ma to :)
-Minime 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára