piatok 21. marca 2014

Night mandess /14.časť/Matie/

14.časť príbeh :)

"Mia, vstávaj " - započula som známy hlas pri mojej hlave. Jemne so mnou triasol  a ja som sa nechcela zobudiť.
"Mia, ja viem že chceš spať, ale musíme ísť na letisko"- povedal a ja som otvorila jedno očko.
" No poď v lietadle si pospíš "- povedal a ja som sa posadila.
" Kto ti dovolil ma zobudiť?"- hodila som na neho vražedný pohľad. Neveriacky sa na mňa pozrel  a ja som sa zasmiala.
"Vtip Liam, len vtip.Veď už som hore"- vstala som z postele, ale  Liam stále sedel a pozeral sa tým istým smerom. Neuhol  pohladom. Sadla som si vedľa neho.
"Čo sa stalo??"- opýtala som sa ho.
" Vieš, vôbec ako som sa zľakol , keď si to povedala?? Že nechceš  ísť?? "- povedal a pozeral sa mi do očí. Ten chlapec snaď žartuje . To myslí ako vážne ? Prečo to hovorí?
" Čo?  Liam to myslíš vážne ??"- opýtala som sa ho a jeu myklo kútikmi pier a hneď nato sa rozosmial.
"Mia, len vtip"- oplatil mi to . Ach bože, jako ja toho chlapa nenavidím a zároveň tak strašne milujem . Hodila som po nom vankúš a išla som sa pripraviť.


 Izba bola taká nádherná, priestranna ako pre kráľov. Liam dával poslíčkovi prepitné a ja som utekala na balkón. Zalapala som dych po tom vyhlade.Bol neskutočný. Presne o tom to som vždy snívala. Byť na tom najromantickejšom mieste na svete s osobou, ktorú milujem. Chcela som ab tá ooba milovala aj mňa, lenže... je to Liam. Preboha Liam Payne. To nie je len tak niekto. Preboha je to spevák skoro tej najslávnejšie terajšie skupiny vôbec. A ja som tu s ním. Obyčajná baba , navyše zo Slovenska, ktorá nikdy neverila, že by sa mohla s chalanmi len vidieť a teraz?? Som s Liamom Paynom v Paríži.Sadla som si a nohy som si vyložila na zábradlie. Prišiel Liama sadol si vedľa mňa. Bola to "železná" sedačka.
 "Prečo si ma sem zobral ? Prečo Paríž?"- opýtala som sa ho a on si ma položil do svojho náručia.
" Vieš, vtedy na tej pláži si mi hovorila o tom, že by si sem chcela ísť s chlapcom , ktorý ťa ma skutočne rád, taká aká si. taká šialená a úžasná.... " -odpovedal a ja som sa musela usmiať. Povedal, že ma má rád.To som od neho vážne nečakala .
"Stalo sa niečo?"- prerušil ticho Liam.
" Nie, len som asi unavená z toho letu" - odpovedala som a postavila som sa
" Spala si celý let a ty mi povieš ,že si uanveá z letu??"- zasmial sa Liam. Mal pravdu.
" Tak to teda nie, ideme na nákupy "- povedal a ja som si išla pre kabelku. Hádzala som si do nej mobil,peňaženku a ostatné potrebne veci.Dala som si ju na plece a vyšla som k dverám. Liam mi dal dolu kabelku a povedal :" To potrebovať nebudeš"- povedal a položil mi ju na stolík. Stihla som si z nej vytiahnuť aspoň mobil.  Vyšli sme z hotela a išli sme do prveho obchdu čo bol po ceste.  Kúpili sme si tam asi 3 tenisky - samozrejme dvoje a ja jedny a kúpil mi k tomu ešte dvoje nvé lodičky na max. veľkom opätku. Trval na nich.
" Dnes všetko platím ja"- povedal a aj som sa zasmiala .
" Dobre, takže dnešok si vychutnám " - povedala som a zatiahla som ho do ďaľšieho obchodu. Celý deň sme chodili po obchodoch.Prišli sme až večer. Tašky som hodila na gauč a ja som sa hodila na veľkú manželskú posteľ. Bola veľká, úžasná a veľká.
"Ako ti to vynahradím??"- opýtala som sa Liama a Liam sa len umial.
"Vedel by som ako"- povedal a pobozkal ma . Prehodil ma pod seba a začal zo mňa strhávať kúsky môjho oblečenia.
" Ale takto budeme chodiť na nákup potom každý deň "- odpovedala som , ale myslela som to len zo srandy. Nie som nejaká zlatokopka.
" S tým problém nemám, ja len či po tejto noci budem môcť vedieť chodiť"- povedal a pretočili sme sa. Bola som na nom a dávala som mu dole tričko.
" Buď si istý, že nie"- povedala som.... Dala so mu dole nohavice....


" Ja som ti povedal, že nebudem vedieeť chodiť"- povedal a pobozkal ma . Na verejnosti.
" Liam, sme na verejnosťi."-poedala som a hneď som sa odtiahla.
" Mne to je už ale jedno"- ihneď boli všade fotky, ale jeho to nezaujímalo.
Výstup na Eiffelovku nebol tažký. Pozerala som na nočný Paríž, ktorý bol neskutočne romanticky. Mala som ho ako na dlani. Liam ma zozadu objal.
" Mia, ja uím ti niečo povedať"- povedal koktavo. Iba som prikývla.
" Zajtra už ideme domov a ja som chcel ti povedať "- hovori Liam ale zvonil mo mobil v zadnom vrecku. Bol to otec. Musela som si dávať pozor, aby nezistil, že som tam neni. Hovorila som s ním asi polhodinu. Celú cestu dole z Eiffelovky. Liam ma ale držal celú cestu za ruky. Hotel sme mali nedaleko. Otec konečne skončil, keď sme prišli na izbu. Sadla som si von aj s Liamom.
" Niečo si chcel povedať"- opýtala som ho.
"No, hej...chalani, ťa ccú vidieť pred tým ako odletíš...vlastne ťa chcú ísť odprevadiť na letisko"- povedal a ja som dúfala, že povie niečo iné.
" Ou, no dobre...to problém asi nebude.  " -povedala som a išla som si lahnúť.



S Liamom som sa rozlúčila pred starkýním domom. Liam ma zaviezol domov a povedal, že príde s chalanmi na letisko. Prišla som s preblnením kufrom. Doslova. Začala som sa baliť a pri tom  som babke hovorila, ako bolo v Paríži. Povedala som jej všetko , až na tie noci, ktré sme s Liamom spolu spali.  Musela mi babka požičať daľší kufor, kam som dala všetký svoje topánky. Moje, tie čo mi kúpila babka aj tie čo mi Liam kúpil v Paríži. Išla som na letisko. Hodinu pred odletom prišli chalani.  Mala som len desať minút. Objala som starých rodičov.
"Môžeš prísť kedy budeš chcieť. Náš dom je vždy aj tvoj. Vždy má otvorené dvere pre teba"- povedali starý rodičia a ja som sa presunula k EL. Tuším jej vypadla slzy.
"El, neplač , lebo budem ja"-povedala som. El ma objala.
" Si tá najlepšia kamarátka na svete. Každý deň si budeme písať a volať. A ešte som ti zabudla niečo dať. "- povedala a podala mi menší kúfrík do ruky.
" To je kozmetický kufrík, ja viem, že ho asi nebudeš chcieť, lebo si povedala, že žiadne darčeky ale prosím nechaj si ho"- povedala s ja som prikývla.
"El, dávaj si pozor.  Lúbim ťa a hneď ako prídem ti napíšem"- povedala som a presunula som k Louisovi.
"Louis, dávaj pozor na El"- povedala som a už mi z oka vypadla prvý slza.
" S kým teraz budem robiť ostatným zle?? S kým budem robiť žarty?? "- opýtal sa ma Louis.
" Ty to vieš aj bezo mňa.  Louis, len si dávj pozor. Dávaj pozor na seba a na El. Ste stršne zlatí spolu... Lúbim ťa Louis"- povedala som a objala som ho.
" Niall, no ták neplač"- povedala som mu a ja som sa rozplakala ešte viacej.
" S kým budem o polnoci vyjedať dom?? S kým sa budem nahánať po celom dome?? Nechoď, ostan.. "-povedal.
"Niall, dobre vieš, že to nejde. "- povedala som a on ma silno objal.
" Lúbim ťa , ty moje srdiečko"- povedala som Niallovi a zobral ma na ruky. "Aj ja teba"- povedal a ja som išla za Zaynom.
" Zayn, ako úžasne bolo s tebou tancovať na terase"- povedala som.
" Kto mi bude teraz robiť vlasy?? Kto mi bude pomáhať vyberať oblečenie?? S kým v spoločnosti teray budem chodiť na longboarde??"- opýtal sa ma a ja som sa mu hodila okolo krku. Vzdychla som mu do krku. Už ma niekto od neho bral . Harry.
" Povedz mi, že si budeš dávať na seba pozor, áno?? Že sa ti nič nestane. Za tie 2 mesiace si mi neskutočne prirástla k srdcu. Bola si ako moja sestra, ktorú som nikdy nemal. Mám ťa neskutočne rád. Liam ťa miluje, viem to "- povedal a ja som len plakala. Niekto m zobral do náručia. Bol to Liam.
"Čas lúčenia, to je najhoršie"- povedala , ale prerušil ho hlas , ktrý oznámil aby som išla do lietadla.
" Nechoď, nechoď. Ja ťa tu potrebujem.Mia, ja ťa milujem . musíš tu zostať"- povedal Liam a plakal. Prečo mi to nepovedal skôr? Prečo mi to hovorí teraz??
"Liam, ja musím odísť"- povedala som.
"Už máš 18, bude to tvoje rozhodnutie... Prosím ostaň, milujem ťa"- povedal.
"Posledá výzva pre cestujúcich pre let 402"- povedal hlas a ja som sa odtiahla od Liama.
"Ja už musím ísť. Liam si neskutočný. Dobre si vedel, čo  tebe cítím a ty mi teraz vyznávaš city?"- povedala som a objala som ho. Pobozkala som ho.  S pocitom jeho pier na mojich som nastúpila do lietadla. Lietadlo s vznieslo do vzduchu , ale ja som stále cítila jeho pery na mojich. Stále mi tiekli slzy. Boli ako nezastaviteľný vodopád......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára