sobota 5. apríla 2014

Memories never wipe /18.časť/Matie//

18.časť príbehu 

Ako som prišla k autu a chcela som h otvoriť, tak som zistila, že neám klúče. Super. Oprela som sa o auto a čakala som na Liama.  Liam prišiel ttak o 5 minút. odomkol a ja som si bez slova sadla na sedadlo spolujazdca. Naštartoval a vyrazili sme.Celá cesta prebehla potichu.Prišli mse domov, Liam zastavil auto a ja som vybehla a vrútila sa do domu. Išla som do mojej izby.  Vybehla som na balkon a sadla si na sedačku , ktorú som tam mala. Sadla som si a hlavu si sklonila a položila som ju na nohy. Z očí mi padali slzy, kotré boli horúce. Padali na mojej tričko, sedačku... Niekto ma chytil za plece. Obzrela som sa a videa som Liama . Prisadol si a pritulil si ma k sebe.
" Prepáč, prepáč..ja len " - hovoril, ale ja som ho prerušila.
" Ja ťa necháem Liam. Som tehotná, ty si otcom , ale stále sa bojíš, že by som ťa podviedla?? Liam si neskutočný. Pokial mi nebudeš veriť, tak potom náš vzťah nemá cennu. Načo je taký vzťah?? Namiesto toho , by si mi pomohol, sa bojíš , že ťa nechám pre nejakeho doktora.  Si sebec, Liam"- povedala som a hlavu som naspať sklonila.
" JA viem , že som. Ale keď, ja sa strašne bojím, že si nájdeš niekoho lepieh ako som sa. Niekoho lepšieho pre tvoje-naše dieťa. Lepšieho otca,muža, ktorý ma nahradí ." - povedal a ja som sa na neho pozrela. Plakal. Plakal ako malý chlapec.
"Neskutočne ťa milujem a pocit, že niekto by bol pre teba lepší ma ničí. Čo keď, nie som taký dobrý ako si myslíš, ako si ja myslím. Chcem byť dobrým otcom, ale čo keď je to iba domienka a ja som taký není. Bojím sa , že ti nejako ublížim, tebe alebo tomu maličkemu. Ten pocit, je silnejší"- povedal. Plakali sme obaja.
"Keď si mi povedala, že si asi tehotná sm bol strašne šťastný ale aj tak nahnevaný. Chcel som to vedieť ako prvý, ale nepovedala si mi to. A keď mi to ten doktor povedal, potvrdil, že si tehotná zaplavil ma pociť štastie. Neopisatelný pociť sťastia. Ale na druhej strany ma oblial pocit starostí,zodpovednosti"-povedal.
" Liam, budeš skvelý otec"- povedala som a pobozkala som ho.
" Neskutočne ťa milujem"- povedala som a usmiala som sa. Videla som na Liamovej tvári úsmev, čo bolo dobré.
" Už nemôžem povedať, že si moja jediná láska , pretože už mám dve. Jedno si ty a to druhé, nosiš pod srdiečkom"- povedal a pobozkal ma. Milujem toho chlapa. Tak strašne moc.  Ľahli sme si do mojej postele.
"Ako a kedy to povieme ostatným ?"- opýtala som sa asi po pol hodine. Bola som si istá, že už nie som červená. Pozrela som sa na Liama. Usmial sa. Postavil sa a potiahol ma za ruku.
" Teraz"- povedal.
"Liam, ale nechaj ma to povedať Simonovi po mojom"- povedala som a on len prikývol. Prišli sme dole a všetci boli v obývačke a niečo pozerali. Až bližšie som zistila, že je to Iron ma.
"V ste takí idioty. Čo ste mi nepovedali , že je Iron ma? Milujem ten film"- povedala som sa a hodila som sa na gauč. Liam na mňa pozeral a až potom som si to uvedomila. So taká sprostá. Postavila om sa naspať a prešla som k Liamovi.
"Prepáč"- povedala som mu  on ma chytil za ruku.
"Chalani musíme vám niečo povedať"- povedala som a chalani sa na nás pozreli.
" Amanda, je tehotná"- povedal Liam a chalani zapískali.Prišli šetci k nám a začali nám gratulovať...
" Čo tak všetci v dobrej  nálade?"- opýtal sa nás Simon a všetci sme stíchli. Všetcí sa pozreli na mňa.
" Simon, môžem s tebou hovriť?"- opýtala som ho. Kývol hlavou a ja som išla s ním k nemu do pracovne.Posadili sme sa.
" Simon, musím ti niečo  povedať. Simon ja som......"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára