sobota 5. apríla 2014

Night mandess/16.časť/Matie//

16.časť 

  Máš pravdu Liam, neskutočne si mi týmublížil . Často sa hovorí, že si neceníš to čo máš, pokial to nestratíš. Ja ťa neskutočne milujem,moje sny že raz budem  tebou si mi splnil. Ďakujem ti zato, ale mal to byť iba sex. Ale ja sprostá som do toho musela tahať city. Liam prepáč mi to, a ti neverím, že ma skutočne miluješ. Proste tou neverím. Chýbam ťi ja alebo moje telo?? 
P.S : všetkch pozdravujem :* 
-Mia xoxo

Riadiťeľka skončila s prednáškou a my sme mohli ísť domov. S babami sme sa vybrali do cukrárne.  Dali sme si zmrzlinu. Bol september, ale vonku boo ešte celkom teplo. Neskôr  prišli k nám chalani s našej partie.  Zapípal mi mobil.
Stratil som to najcennejšie. Teba. Keď som bol malý chcel som dokonalú ženu. Ty si mi to splnila a zato ti ja dakujem. Na naše zážitky nezabudnem. Milujem ťa. Neklamem ťa, vážne mi chýbaš. Neuvedomoval som si to, pokial mi to Zayn ten jeden večer nepovedal. Uvodomil som si to. A v Paríži som ti to chce povedať, ale nezmohol som sa zato. Som idiot , ja viem.  Prosím ťa, ver mi. milujem ťa. Chýbaš mi ti, nie tvoje telo.  
P.S: pozdravuju aj ony teba, chýbaš im :)
P.S 2 : Najviac chýbaš mňe :*
- Liam xoxoxoxo
Usmiala som sa. Oprela som sa o kreslo v ktorom som sedela.

 Ale ja nechápem, keď ma tak miluješ prečo si mi to nepovedal skorej. Hovoríš, že pre fanynky.Takže neveríš , žeby som to zvládla? Ja, Liam...chcem sa udobriť .Ja chcem byť s tebou v dobrom vztahu.....
-Mia xoxo
 Položila som mobil na stôl.
"No Mia, porozprávaj nám ako bolo v Anglicku?, Čo si tam robila??"- opýtal sa ma Tomáš.
" No šak , zistila som, že moja babka vlastní modelingovú angentúru, kde ma zamestnala. Naučila som sa chodiť na opätkoch, ako môžete vidieť"- povedal som a ukázala som na topánky. Všetci sme sa rozosmiali.
"  Bolo úžasne. Mám kopec nových vecí, ktoré som ledva napratala do skrine, topánky, ktore musím mať v izbe roztiahnut, lebo sa mi nikam nezmestia"- povedala som a zapípal mi mobil.
" s kým si furt píšeš??" opýtal sa ma Tomáš.
" Iba s úžasným angličanom, ktoreho spoznala. Nežiarli"- povedala Jessica. Zasmiala som sa a n na nu hodil vražedný pohlad.
Ja sa nedokážem na teba hnevať a chápem ťa. Keby som bol na tvojom mieste, tak robím to isté. Takže kamaráti?? Ale prosím, odpovedz mi na jednu otázku : Uvidím ťa ešte niekedy??? 
-Liam 
Pozrela som sa na baby. Ukázala som im tú smsku. Obe naraz zdvihli a ja som sa musela zasmiať.
" Romantické, on ťa teda vážne musí milovať " - povedala Marry
" Ja neviem"- povedala som.
Ak budeš silno veriť, možno sa jedneho dňa dočkáš. Ale je to iba na tebe Liam.Chceš ma ešte niekedy vidieť ? 
-Mia xo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára