utorok 8. apríla 2014

Hromadné Info/oznámenie od všetkých adminiek ;)


Ahoj, po dnešnom premýšlaní, po škole, keď som zistila, že naozaj nebudem všetko stíhať. Blog, tréningy,škola, a iné aktivity. Rozhodla som sa, že Warrior /Niall/ úplne vynechávam a nebudem ho písať. Predsa len, pomaly mu klesala aktívnosť čítania, zrovna keď som už mala všetko naplánované a už sa to pomaly malo začínať zamotávať a všetko. Budem písať I need your love Už toto budem mať preplnené, ale posnažím sa vám vyhovieť a pridávať ako často to len pôjde :) Samozrejme nebude to hneď, že za týždeň tu budete mať časť I need your love, ale budem pridávať často. Sľubujem :)) Budem si písať dopredu, ak to pôjde, a potom to sem len nahodím :))
-Minime 

Teraz sa hlásim ja .. Veľmi ma potešíte, ak vždy keď si prečítate Memories never wipe alebo Night madness, budete komentovať a hodnotiť. Potešíte tým mňa a dodáte mi silu stabilne písať nové časti. Chystám nový príbeh, ale ešte neviem presne s kým bude a o čom bude, takže uvidím čo vymyslím. ;)
/Matie/ 

Ahoj. Ospravedlňujem sa, že na blog sa ozývam po tak dlhom čase (od toho čo som vymazala  svoj príbeh). Ale! Už pre vás píšem nový príbeh, avšak budem ho pridávať, až keď bude dopísaný. Takže vám neviem s istotou povedať kedy začnem pridávať ale dlhší čas si počkáte :)
#Kiley 

Ešte keď už je hromadné, tak prečo vám všetkým oznámiť od nás tiež spoločné info.  -Minime dala návrh, že by sme vám mohli natočiť nejaké to video, či už nejaký tag alebo informačné video o blogu (kto čo robí) ;) Takže, ak sa podarí, čakajte videjko^^
-Your team 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára