streda 6. novembra 2013

Memories never wipe /Matie/


"Hej, ale to sme len na začiatku"- odpovedal mi.
"Harry, možnobudeš mať štastie a nájdeš to hneď "-povedala som. "Tak to otvor"- povzbudila som ho.
"Ale keď ja sa bojím "- povedal smutne.
"Harry no ták, som tu s tebou"- povedala som. Harry to otvoril začal čítať. Prestal a pozrel sa na mňa.
"Hovor"-bola som celá nedočkavá.
"Nie je tam nič o nej napísané, je utajená...."-Harry zvesil hlavu.
"A mama ti o nej nič nepovedala??"- opýtala som sa ho.
"Povedala iba toľko , že boli kamarátky a ona nemala prostriedky na vychovávanie dietaťa . Mama potom so mnou odišla daleko od nej. Že vraj, chceli pre mňa len to najlepšie. Za rok sa dozvedela , že zomrela. Urobila znova tú istu chybu. Znova sa namotala a oklamala. Zomrela pri pôrode, pri pôrode diaťata ktoré sa rozhodla už nechať. A to mala len 16."- Harry sa odmčal.
"Ja ti slubujem, že najdeme  nejakých pribuznych"- povzbudila som ho.
Zazvonil mi mobil. Bol to krstný. Museli sme okamžite ísť domov, lebo potreboval Harryho na skúšky , keďže im začína turné. Ich prvé turné. Ešte nevedeli presne kedy, ale bude to onedlho. Prišli sme domov a Liam nás už čakal. Hneď ma pobozkal. Zombral ma za ruku a tiahol ma na terasu.Oprel sa o zabradlie a mňa si k sebe pritiahol.
"Kde ste boli??"- opýtal sa Liam. Pravdu povediac čakala som že sa ma to opýta.
"Veď som ti už povedala , že som musela ísť do nemocnice po nejaké papiere" - odpovedala som mu. Boli sme v objati.
"Prečo si nezobudila mňa??"
"Liam, Harry bol už hore a tak sa ponúkol že sa pôjde so mnou prejsť"-vymanila som sa z jeho objatie a pozrela som sa mu do očí- "Ty žiarliš??"-opýtala som sa ho a trocha som sa pousmiala.
"Nie , nie to rozhodne nie"- skrýval to ,ale dobre som to vedela. Určite žiarli.
"Liam, nemáš dôvod žiarliš"- povedala som mu a dala som mu pusu. Hned sa pridal .
"Nemal by si isť na skúšku??"  opýtala som sa.
Ach, ty vieš vždy pokaziť dobrý bozk"- zasmial sa.
Ja som sa zamračila. Chalani odišli a ja som šla to svojej izby. Nedalo mi to a tak som začala na nete hladať niečo o Harryho pravej  matke.Nevedela som ako začať, ale nejako som predsa len začala.Po niekoľkých hodinách som predsa len niečo našla. 1.02.1993 sa narodilo len pár detí. Medzi nimi bol aj Harry. Lenže nebola to tá nemocnica v ktorej sme dnes boli. Bola to iná, na opačnej strane mesta. Vytlačila som si to. Zobrala som si veci, peniaze a vybrala som sa tam. Išla som na buse, vlaku aj metre. Bolo to daleko. Na imformáciach som sa k tomu opýtala bližšie. Samozrejme ma poslali na novoredenecké. Opísala som im situaciu. Boli tam také milé sestričky . Povedala som im Harryho meno a boli také ochotné že mi to ešte aj prekopírovali.  Natlačila som si to do kabelky. Chvaľabohu, že som si nedala lodičky. Nedaleko bola kaviareň.  Sadla som si tam a objednala som si čokoládu. Ja som doslova závislá na tej čokoláde.  Vytiahla som si papiere. Nevedela som či mám počkať na Harryho a nechať ho nech si to otvorí , alebo to otvoriť a potom mu to povedať. Z myšlienok ma vytrhla čašníčka , ktorá mi doniesla čokoládu. Nakoniec som sa rozhodla. Urobím to tu a teraz. Začala som číťať.  Bola tam napísaná aj matka. Nebola utajená, bola tam. Pozrela som sa bližšie a stálo tam :  Otec-neznámy
                                                       MAtka: Stephanie Anna Maria Bolton.
To nie je rpavda, okamžite som musela ísť domov, lebo by som to asi nezvládla . Dúfala som, že tam budu už aj chalani. Vletela som do obývačky. Boli tam všetci. Schmatla som Harryho za ruku a vliekla som ho do mojej izby.
"Potom ti to vysvetlím"-pošepkala som do ucha Liamovi.
 Harryho som posadila na moju posteľ.
"Hej, keby som ťa nepoznal a nechodila by si s Liamom tak by som si pomyslel, že niečo chceš"- zasmial sa.
"To nie je vtipné, ide o vážnu vec"- pozrela som sa na Harryho. " Viem, kto je tvoja mama"-povedala som mu to a Harry na mňa vyplaštil oči.
"Ako si to zistila??"- opýtal sa ma neveriacky.
"Nedalo mi to a tak som začala hladať na nete. Niečo som našla, nejaké záznamy. Ale to bolo v druhej nemocnici na druhej strane mesta. Išla som tam. Dali mi papiere. "- podala som mu ich. " Čítaj"- povedela som.
Harry čítal.Prebehol to len očami a narazil na mená. Samozrejme otec je neznámy.
"To je úžasné, milujem ťa!"- odpovedal. " Takže musíme nájsť jej príbuzných.
 " To nebude treba"- povedala som a klesla som na zem. Harry zliezol z postele a sadol si vedľa mňa.
"ako to myslíš"
" Prečítaj si meno"- povedala som mu.
"Stephanie Anna Maria Bolton"-povedal nahlas.
" Harry, Stephanie Anna Maria Bolton ..... Bola moja matka"


Fb skupina : https://www.facebook.com/groups/1376670232562897/  prosím pridajte sa   :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára