utorok 19. novembra 2013

Memories never wipe/11.časť/

11.časť príbehu

Čo teraz??-povedal som si.....Budem teda pokračovať v pláne.Pôjdem na nákupy.Zavítala som do nákupného centra. Po nákupoch som prišla a zrazu bol ten dom tak veľký a tak prázdny.Chýbali mi tam chalani. Niall, ktorý stal niečo jedol  smial sa. Louis , ktorý vždy vedel nás rozosmiať. Zayn s ktorým som si neuveriteľne rozumela. Harry, brače, pri ktorom sme sa nidky nenudili a Liam, pri ktorom som sa cítila v bezpečí. Teraz boli preč. Bola som štastná , že su preč. Skôr som  štastná, že sú na turné, ale i smutná že nemôžem byť s nimi.  Zajtra škola. Išla som sa prichystať. Musela som všetko povedať Nicol.  Čakala som pred školou. Jasné. Priviezol ju Johny. AKo inak. Liam skončil zo školou. Prišla Nicol a za minutku ma niekto objal zo zadu.Andy. Pozdravili sme sa.
"No čo, Liamko ti idišiel?"- opýtal sa Andy.
"Odišiel mi aj niekto iný ko len Liam"- povedala som.Videla som, že Andy to nechápe. Jasné, oni s Nicol  o to ešte nevedia.
"Joj ludia, vy ste pozadu"- povedala som a  usmiala som sa.
"Tak hovor"- povzbudil ma Andy.
"No tento výkend, som si našla aj brata"- povedala som a išla som ku skrinke. Nicol aj Andy za mnou utekali.
"Tak to vysvetli"- povedala.
" No, to bolo tak, že Harry zistil, že je adoptovaný a tak ma poprosil , že či by som mu nepohla nájsť nejaký rodinu. No a tak som zistila, že jeho matka sa volala Stephanie Anna Maria Bolton. Tak isto sa volala aj moja mama"-odpovedala som.
"Lenže to že sa volajú tak isto, tak to nemusí znamenať že ste brat a setra"- povedal Andy.
"Ja viem, ale Simon sa nám priznal. Všeko nám to povedal, tak sme brat a sestra"- odpovedala som.  Neišlo im to do hlavy. Zazvonilo a my s Nicol sme  išli do triedy.  V polovici hodiny mi prišla sms-ka. Bola od Liama. Poslal mi nikoľko fotiek.  Fotku hotela, fotku spred hotela- ako tam čakali fanynky  a  na poslednej fotke boli chalani. Cez prestávku som to ukázala Andymu a Nicol.
Asi po mesiaci: 
Počas mesiaca sa Andy snažil ma baliť.  Niekto povedal mediam, že som Harryho sestra a všetci to začínajú riešiť.  Liam mi strašne chýba. Áno, voláme si píšeme si spolu, ale nie je to ono.  Povedala som si , že si ich pôjdem pozrieť v piatok po škole a potom v nedelu pojdem domov. Mrhanie penazí , ale musím to spraviť.
Prišla som tam a chalani, mali už aj vystupovať. Strašne sa potešili.
"Čo tu robíš??"- opýtal sa Zayn.
"Chýbate mi"- všetkých chalanov som poobímala.
"Kde je Liam?"- opýtala som sa , lebo Liam tam s nimi nebol.
"V šatni"- povedal Niall.
"Idem za ním"- povedala som a utekala som do šatne.
Otvorila som dvere  v tej chvíli sm začala všetko ľutovať.  Liam stál uprostred  miestností a pozkával sa tam s nejakou babou.  Mala som slzy v očiach. Prečo sa to stalo?? Prečo mňe?? Otočila som sa a Liam si ma vtedy všimol.
" Amanda , počkaj"- utekal za mnou a ja pred ním. Hodila som sa Harrymu do narúčia. Hneď ma zovrel.
"Čo sa stalo??"- opýtal sa. Plakala som a vtedy tam prišiel Liam.
"Amanda, ja ti to vyvsetlím"- povedal .
" Čo sa stalo??"- znova sa opýtal Harry , ale s jeho hlasu som počul hnev. Pozrel sa smerom do šatne .  Zo šatne vychádzala tá baba. Harry ma znovu zovrel.
"Liam, ty si taký..."- začal Harry.. .. " Nie nehádajte sa vy, vy nie"- skočila som Harrymu do rečí.
"Ako sa nemám starať,keď si moja sestra"- opýtal sa.
"Nechcem , aby si  riešil"- odpovedala som Harrymu.
"Idem, idem.... domov. Nebudem tu"- Hovorila som s roztraseným hlasom.
" Určite, ťa teraz nepustím domov"- hovoril Harry.
"Nie, ja tu nechcem byť"- odporovala som.
"No ták, Amanda , daj mi minútku aby som ti to vysvetľil"- žiadal ma Liam.
"Nie , Liam stála som tam asi tri minuty,  a stále ste sa pozkávali"- hovorila som. " Nie, idem domov"- dokončila som.
"Nikam nejdeš, nie teraz, nepustím ťa. Tak ma počkaj  aspoň v hotelovej izbe"- navrhola a ja som súhlasila.
 Bola som už na odchode, keď som si spomenula.Dnes vystovali v Madison Square Garden.
" Liam?"- opýtala  som sa on sa otočil.
" Až keď budem vystopovať v Madison Square  Garden , tak potom si poviem, že sme slávni"- povedala som. " Pamätaš si a ten deň, keď si to povedal??"- opýtala som sa  a išla som preč....

2 komentáre: