piatok 15. novembra 2013

Memories never wipe \10.čast\

10.časť príbehu

S Harrym sme  si sadli na  gauč. Zaspaala som. Ráno som sa zobudila  posteli. Prišla som do obývačky. Harry tam nebol.  Sadla som si a zapla som si tv. Harry sa objavil za mnou.  Držal tanier a na nom mal raňajky. Zobrala som mu ich.
"To sú moje ranajky"- oznamil a sadil si vedľa mna.
"Tera by si mal myslieť na niečo iné, ako na raňajky"- povedala som a pozrela som sa na neho.Nechápal.
" No vieš, Lia si myslí že my niečo máme spolu, takže mi pomôž vymyslieť výhovorku"- povedala  som  odkusla som si s chlebíka.
"On si ako vážne  myslí,že ja niečo s tebou mám??"-opýtal sa.
"A nechcel by si ??"
"Nie že by som nechcel , ale chodiť zo sestrou??"- opýtal sa a spolu sme sa zasmiali.
"  Tá vyhovorka ??
" Poviem im pravdu"- povedal a ja som začala  na neho zízať.
"Nepozeraj tak na mňa, mali by to vedieť, a to čo najskôr"-povedal a postavil sa.
"IDeš?" opýtal sa.
 Na sebe som mala to čo včera. Postavila som sa a isli sme. Trochu som sa bála Simona , ale prešlo ma to keď som sa hodila do Liamovho objatia.  Simonovi som sa ospravedlnila a on mu odspustil. Povedal, že som mala nato pravo. 
"Už mi to vysvetlíš??"- opýtal sa ma Liam.
Predo mňa sa postavil  Harry.
"Mal by som vám niečo povedať, posadťe sa "- povedal Harry a Liam sa posadil. 
"Ja som zistil, že som adoptovaný, povedal som to Amande a ona sa ponúkla že mi pomôže najsť nejakú moju pravú rodinu, ale zistila že jej mama bola vlastne aj moja mama. Takže sme brat a sestra , tak preto Liam sme v posledných dnoch bli viacej spolu"- povedal a potom padla tá otázka, že prečo to nepovedal.
Harry im povedal, že nechcel aby to vedel, lebo sa pred nimi ako keby hambil, alebo bál sa.Sadla som si k Liamovi.
"Už sa nehneváš??"- opýtala som sa ho.
"Nie, už nie, prepáč že som si myslel, že ty a Harry ..."
"No to je v pohode, apsoň viem , že som ti není lahostajná"- povedala som. 
"Nejdeme na nákupy??"- opýtala som sa.
Začali mudrovať.
"Platím"- povedala som a potom už aj všetci chceli isť. 
"Dobre, ale idem do sprchy a prezliecť sa"- povedala som a išla som hore schodmi. Vošla som do sprchy. Prezliekla som sa . Všetko som to spravila rýchlo. Vošl som do obývačky. BOl tam rozruch.
" Vas happenin?"- opýtala som sa. 
"To je moja fráza"- povedal Zayn.
"Zajtra, zajtra máme prvý koncert"- povedal Louis.
Chalani boli už na odchode. Všetko sa to zomlelo tak rýchlo. Vyprevadila som ich. Harryho som chmatla.
"Počuj, nie že sa ti niečo stane. Len teraz som si našla brata a nechem o neho prísť"- povedala som. Zasmiali sme sa. Objal ma.
"Niečo ti donesiem"- povedal.
"To dúfam"- odpovedala som mu.
S Liamom som sa poriadne rozlúčila. Odišli.
Čo teraz??-povedal som si.......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára