pondelok 18. augusta 2014

Dangerous guns -12.časť /Matie/

12.časť


„Nejdeme už ?“- opýtala som ho ako som dojedla.
„Asi by sme už mali ísť“-povedal a ja som sa postavila. Prešla som do svojej izby a do ruksaka som si zbalila potrebné veci. Zbehla som dolu a prehodila som si kožennú bundu cez seba. Sadla som si za Liama. Ruky som si preložila cez neho a hlavu som si oprela o jeho chrbát. Cítila som tak voľná , keď som mohla ísť s ním na motorke. Mala som vietor vo vlasoch a užívala som si to. Pred halou som zosadla z motorky , dala som si dolu prilbu a podala som ju Liamovi. Liam si so mnou preplietol ruky a vošli sem do haly. Dnes tam bolo viacej chlapov a ja som sa musela pritisnúť viacej k Liamovi. Liam sa uškrnul a pokračoval v ceste. Prešli sme cez halu plných zvedavých očí.  Keď som zabuchla dvere odľahlo mi to.
„To bolo príšerne“- povedala som a prešla som k lavičke , kde som si položila ruksak a vyberala som si svoje veci. Pocítila som dych na mojom ramene a usmiala som sa. Liam. Najprv mi pobozkal plece a pokračoval po celom krku.  Zimomriavky mi naskakovali po celom tele. Bolo úžasné ako moje telo reagovalo na jeho dotyky a jeho prítomnosť.
„Nazdarky“- počuli sem hlasy z dvier.  Počula som Liama ako zavrčal a odtiahol sa odo mňa .Vo dverách stáli chalani a vošli dnu.  Prešla som k nim a po jednom som ich objímala. S Harrym som sa dlhšie objímala a až potom mi došlo, že sa musím Liam na nás pozerať. Odtiahla som sa a prešla som k Liamovi.
„Prepáč“- povedala som mu potichu, len aby to počul len on. Zavrtel hlavou.
„Tak, čo idete dnes robiť?“- opýtal sa nás Niall a ja som sa zapozerala Liama.
„Neviem,podľa toho čo ma napadne“- povedal Liam a položil si ľavú ruku na môj pás a tú pravú dal na moje líce a pobozkal ma. Zaskočil ma ,ale spolupracovala som.
„Ou, nezatajili ste nám niečo?“- opýtal sa nás Louis a ja som sa usmiala.
„Iba malinkú nepotrebnú vec pre vás“- povedal Liam a ja som sa zamračila.
„Harry, ty nie si nejaký prekvapený“- oznámil Zayn.
„No ja som ich videl už ráno“- povedal Harry a Louis sa zamračila a povedal u, že nech to vysvetlí.
„No , ja a Arriana chodíme spolu do školy a ráno ju Liam odviezol do školy a tak som ich videl“- povedal Liam a ja som sa zapozerala na Harryho. 
„Ideme cvičiť?“- opýtala som sa Liama a ten sa zapozeral na chalanov.
„Dobre, chápeme, chlapy ideme“- povedal Louis a odišli z miestnosti. Prešla som znova k ruksaku a vyzliekla som si tričko. Natiahla som si športovú podprsenku značky Nike, dala som si legíny a poriadne som si zašnúrovala conversy. Liam mi natiahol rukavice a ja so prešla k vrecu.
„Nie, tam nie“- povedal Liam a ťahal ma do ringu. Natiahol si divné rukavice a ja som sa zasmiala.
„Udri“- povedal a ja som zapozerala na neho .
„No ták,udri“- povedal a ja som  z celou silou udrela do jeho ruky.
„Au, dobre. Udieraj“- povedal a ja som tentokrát neváhala a udrela viacej a znova , znova a znova. Udierala som z celej sily .Pocítila som kvapky potu na mojom čele.
„Dobre tygrica, asi pôjdeš na mech“- povedal Liam a ja som sa usmiala. „Nie, žeby som to nezvládal, ale bolí to“- povedal mi a ja som sa nahlas zasmiala. Prešla som k boxovaciemu mechu a začala som boxovať.
*******
„Bola si dobrá“- povedal mi Liam po cvičení, keď som si sadla do ringu. Stále som cítila kvapky vody ako mi stekajú po čele. Liam mi priniesol vodu a uterák.
„Ďakujem“- povedala som a Liam si ku mňe prisadol. Usmiala som sa.
„Čo budeme dnes robiť?“- opýtala som sa ho.
„Ja by som aj vedel“- ozval sa hlas od dvier. Pozreli sem sa tam a tam stál Niall. „Dnes ideme do klubu s chalanmi , nejdete s nami?“- opýtal sa nás.
„No ja neviem, ja mám zajtra školu“    „Aj Harry“- povedal Liam a usmial sa na mňa.
„Začína sa už o 7, takže stačí ak tam budeš nejaký 3 hodinky a potom môžeš ísť spať“- povedal Niall a usmial sa na mňa.   „Ja fakt neviem „- povedala som a do miestnosti prišli aj ostatný chalani.
„No ták Arriana, s tebou sme ešte nepili „- povedal Zayn a ja som sa zasmiala.
„Do akého klubu?“
„Samozrejme do Funky Budha, je to podnik môjho otca“-povedal Harry.
„Takže chlast zadarmo??“ – povedala som a Harry s úsmevom na perách prikývol. Usmiala som sa aj ja a pozrela som sa na Liama.
„Môžeme ísť skôr, kedže máš školu“- povedal Liam.
„Liam, je tam chlast zadarmo, myslíš, že keď budem piť, budem môcť zajtra rozmýšľať?“- opýtala som sa ho a ony nechápali.
„Ulejem sa zajtra zo školy, aspoň budeme môcť byť celú noc v klube a budem môcť piť bez výčitiek, že zajtra mám školu“- povedala som a chalani sa zasmiala. Prešla som k ruksaku a pozrela som sa na mobil. Bolo pol 6.
„Mali by sme ísť, lebo kým sa prichystám“- povedala som a Liam sa postavil. Obliekla som si na veci v ktorých som cvičila bundu a veci v ktorých som prišla som si schovala do ruksaku.
„Prechladneš“- povedal Liam a ja som prevrátila očami a prešla som k dverám. Liam prišiel ku mňe, pozdravili sme chalanov a odišli sme.  Hneď ako sme prišli som išla do sprchy. Pustila som si vodu a bolo to úžasné cítiť ako mi voda steká po tele. Na bokoch som pocítila dve silné ruky a usmiala som sa.
„Treba šetriť vodou“- povedal mi Liam a ja som sa nahlas zasmiala. Po sprche som nahá prešla do skrine a natiahla som si na seba spodné prádlo. Našla som si čierne šaty bez ramienok, ktoré boli vzadu dlhšie a vpredu kratšie. Potom som prešla k botníku a zapozerala som sa do topánok.
„Ktoré si dávaš?“
„Ja fakt neviem, vyber nejaké“- povedala som Liamovi a sadla som si na menší schodík pri dverách. Po niekoľkých sekundách mi Liam podal čierne topánky na podpätku s remienkom.  Boli od Christian Louboutin.
„Dobrý výber“
„Som profesionál“- povedal Liam , ja som sa len usmiala a obula som si topánky. Prešla som k vešiakom , na ktorých som mala bundu, svetríky. Vybrala som si obyčajné čierne sako a zobrala som si čieru kabelku od Raplha Laurena a išla som ku kozmetickému stolíku. Namalovala som sa veľmi jemnúčko a zišla som dole.
„Si nádherná“- povedal Liam a prisal sa na moje pery. Usmiala som s bo bozku.
„Ale nepôjdeme na motorke, však?“- opýtala som sa ho a on sa zasmial.
„Nie, požičiame si nejaké auto, ale šoférujem“- usmiala som sa a viedla som ho do garáže. Pri vchode som si zobrala klúče od auta. Liam čakal pri lamborghinim , ale ja som si na dnes večer vyhliadla nejkaé iné auto.
„Dnes pôjdeme v Maserati“- povedala som a sadla som si na miesto spolujzdca. Liam si sadol na miesto šoféra a ja som mu podala klúče.
„Dávaj pozor, je to moje najoblúbenejšie auto z oblúbených“- povedala som.
„Viem šoférovať“- povedal mi a ja som sa pohodlne usadila na svojom sedadle. Liam naštartoval a vyrazili sme. Liam mi po ceste dal ruku  na koleno a rozprávali sme sa o obyčajných veciach.
„Liam!! Ale veď to nebudeš môcť piť, kedže šoféruješ“- povedala som  mu hneď ako ma to napadlo. Prečo a to nenapadlo skôr?? Ach bože.
„Ja ani piť nebudem“
„Prečo?“
„Nerobilo by mi to dobre na obličku a ja ani moc nepijem“- povedal mi Liam .
„Obličku??“- opýtala som sa ho a zapozerala som sa na neho. Usmial sa .
„Niekedy ti to vysvetlím“- povedal a my s autom sme prišli do mesta.Prešli sme okolo klubu.
„Kam ideme?“- opýtala som sa Liama.
„Ideme k Harryho otcovi, on býva za klubom. Ideme tam schovať auto a stretnúť sa s chalanmi“- povedal Liam a ja som sa narovnala. Liam zabočil a ocitli sme sa pred nejakou bránou. Dvere bráni sa začali otvárať a ja som v nich spoznala kučeravú hlavu. Harry. Usmial sa na nás a pustil nás dnu. Liam vypol motor a vyšli sme z auta.
„Vypadáš nádherne Arriana“- povedal mi Louis a ja som sa usmiala. Išla som hneď objať každého z chalanou.
„No ideme piť“- ozvala som sa s usmevom na perách. Chalani sa zasmiali a Zayn si obmotal ruky okolo môjho krku.
„To dievča sa mi páči“- povedal a ja som sa usmiala a vykročili sme. Niekto Zayna trochu sotil.
„Ona je moja“- povedal Liam a preplietol si so mnou prsty.Usmiala som sa nad jeho činom a išli sme za Harrym. Otvoril jedny dvere a vošli sme do klubu. Boli sme na balkone, kde bol vstup zakázaný.Teda až na nás.

„Vitaj v klube“- povedal Harry...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára