streda 26. marca 2014

Night mandess /15.časť /MAtie//

15.časť príbehu :)

Prišla som domov a musela som otcovi povedať, čo všetko som zažila. Samozrejme, že niektoré nepodstatné veci som vynachávala ako napríklad : noci s Liamom, dni s 1D , večerné párty  s chalanmi a El, výlet do Paríža....
" JA sa musím ísťešte vybliť a  vyspať, zajtra je  škola ..."- povedala som a stratila som sa v izbe. Zapala som hudbu a začala som sa vybalovať. Asi si budem musieť kúpit botník. Topánok som nabrala naozaj veľa.Takisto budem potrebovať asi aj novú vačšiu skrinu. Zaklopal mi nietko na dvere , tak som sa neochotne postavila a otvorila dvere. Pred dverami stáli baby.
" Mia, my sa ti chceme ospravedlniť.."- povedala a  ja som ich vtiahla do útrob mojej izby.Sadli si na postel.
"Mia, my sme si mysleli , že iba žartuješ.. ale potom , ked sme ho videli pri tebe, tak sme uverili. Prosím ťa, odpusť nám to"- ospravedlnovali sa. Udobrili sme sa a ja som bola rada, že konečne niekomu môžem povedať o svojom pravom zážitku v Anglicku.
"Aký sú chalani naozaj?"- opýtala sa ma Jessica.
" Ešte lepší ako v skutočnnosti"- povedala som im.
" Aký je tvo najlepší zážitok s Anglicka?"- opýtali sa ma.
 " Mám ich viacej"- povedal som ale opýtali sa , že im mám povedať zážitky s chalanmi jednotlivo.
" Tak s Niallom sme sa v noci stretávali s kuchyni  a vyjedali sme chladničku a ráno chalani nadávali, že nemáju nič jesť, že ako to mohlo zmiznúť a my sme s Niallom sme sa len smiali. Zo Zaynom som chodievala  von  na korčuliach a on vedľa mňa na Longboarde.  Ale sme si spoločne robili vlasy. Ten je vážne háklivy na vlasy.  S Louisom sme vždy blbli. Harrymu sme nakreslili fúziky , alebo sme mu šlahačkou namalavali tvár. Proste sme s  ním robili ako malé deti. S Harry som bola ako sestra. Neskutočne mi chalani prirástli k srdcu , ale najviac asi Harry.  S nm si rozummien asi najviac. Je ako môj strarší brat, korého som nikdy nemala ale moc som ho chcela. Proste sú všetci úžasní... no a Liam. S ním to bolo dokonalé. Posledný týždeň som bola s ním v Paríži. Sami . Len my dvaja. Chodili sme po obchodoch a úžívali sme si. Hajzel. Celý čas mi nepovedal, čo ku mňe cíti. Povedal mi to až minutu pred odletom. "- povedala som a takto sme sa s babami rozprávali asi dalsiu hodinu a to bolo už 8 hodín a baby museli ísť, kedže zajtra  bola škola. Išla som do sprchy.  Vyčistila som si zuby, tvár a pod mojím kozmetickým stolíkom som narazila na kozmetický kufrík od El. Otvorila som ho a uvidela som tam obálku. Otvorila som ju a vybrala som jej obsah. Boli to fotky. Naše spoločné fotky. Vlastne všetký fotky.  Mňa na móle, El na móle. Naše spoločné fotky s chalanmi. Boli to naše spomienky. El to všetko fotila a ja som sa rozplakala ako som uvidela našu spoločnú fotku. El sa bozkávala s Louisom. Ja som bola na Liamovom chrbte a dávala som mu pusu na líčko , usmieval sa.Harry, Zayn a Niall dávali šialené pozý.Boli sme všetci štastný. Dala som si ju do pc a hned stiahla som mobilu. Dala som si ju ako pozadie.  Ráno som sa zobudila nazvonenie telefónu. Zdvihla som to: "Do školy"- povedali zborovo a až potom som zpoznala hlasy. Chalani a El.
"Tu je ešte len 6 hodín, ešte som mala mať pol hodinu"- povedala som sa a ony sa zasmiali.Tú pol hodinu sme si volali, ale musela som sa ísť potom prichystať do školy.  Posledný ročník. Sme najstarší na škole.  Ako úžasne. Obliekla som si rifle s vysokým pásom,polovične tričko crazy mofos,čierne vysoké topánky s ramienkom okolo členku,kožennu bundu. Mobil, kľuče a iné potrebné veci som si nahádzala do čiernej kabelky.   Namalovala som sa šminkami od El a vybehla som z domu.
" Si krajšia ako pred prázdninami. To Anglicko ti pomohlo ešte k dokonalejšej kráse."- povedal mi môj spolužiak Tomáš ako som prišla do školy.  Po triedach sme si natúpili na dvor a počúvali sme rozhovor riaditelky.Pípla mi sms-ka. Pozrela som sa na nu .
Od : Liam <3
Nevieš si predstaviť ako veľmi mi chýbaš. Neuvedomoval som si to , keď si bola.  Prepáč, som ti to nepovedal, keď si bola tu , a teraz je to hovoriť asi zbytočné ale milujem ťa. Milujem ťa najic na svete. Bol som blbec, chcel som ťa ochrániť pre fanynkami , ale sám som ti pri tom ubližoval. Moc ma to mrzí, prosím odpusť mi. Vráť sa mi. Neskutočne všetkým chýbaš a najviac mne. Neuvedomoval som si čo mám , až pokým si mi neodletela preč. Na miesto vzdialené niekolko tisíc kilometrov odo mňa. Chcem ťa tu... 
P.S : Milujem ťa  - Liam 
 Prečo teraz je taký dokonalý? Prečo mi to nepovedal vtedy??.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára