nedeľa 22. decembra 2013

Night Mandess /4.časť /Matie/

4.časť príbehu 

"Takže, toto je Is, Is toto sú Zayn, Harry , Niall  a  Liam"- zoznámili sme sa.
"Dnes , spíš u mňa! Tvoja babka o tom vie, súhlasila !"- povedala El.
"Nie, ja pôjdem domov"- protestovala som, ale El ma potom presvedčila.  Začali sme spolu všetci piť.Išli sme tancovať. Liam prišiel ku mňe a začali sme spolu tancovať. Bolo to nádherné , ale zároveň také nadržané. Tancovali sme pri sebe, točili sme sa okolo seba, optierali sme sa o seba. Za iných podmienok by som s týmto nesúhlasila, ale keďže som už mala niečo vypité , tak mi to akosi nevadilo. Liam ma vzal za ruku a tiahol ma von. Zavolala taxík. V taxíku am začal bozkávať. Ten je tak nadržaný , keď je opitý. Neverila som. Taxík zastavil pred nejakým hotelom. Objednal izbu. Vyleteli sme hore. Liam otvoril dvere a hneď ako zavrel ma hodil o dvere.Začali sme sa bozkávať. Začal mi rozopínať gombíky na mojej košeli.
" Už na tom móle si sa mi zapáčila"- povedal a dal mi dole košelu. Išiel mi dať dolu podprsenku. Zastavila som ho.
" Liam, to nemôžeme , chodiš zo Sophiou"- povedala som.
" Ja s nou chodím iba preto, že musím. Ide tam čisto o prácu." -odpovedal, ale zazvonil mi mobil. Liam mi ho vybral a zdvihol.
" Neboj sa, dnes bude u mňa"- hovoril. "Ráno ju zaveziem k babke"- položil.
"Bola to El, nevedela že kde si a tak som jej povedal, že dnes budeš u mňa."- mobil položil na stolík pri dverách.  Dal si ma n ruky a ja som si ovinula nohy o jeho boky. Bozkávali sme sa. Liam mi dal dole podprsenku a hodil ju na lampu. Ja som mu dala dole tričko a kľakla som si. Nohavice m mu tiahla a vybrala som jeho kamaráta, ktorý rozhodne nebol malý. Celú dĺžku som si dala do úst. Ani vo sne sa mi nesnívalo , že budem fajčiť Liamovi Paynovi. ALe už to robím a musím povedať , že sa mu to páči.Keď už som vydela, že  čoskoro vyvrcholí, postavila som a začala som ho bozkávať.
" Počuj, koľkým chalanom si už fajčila?"- povedal a ja som zostala v šoku.
"Si úžasná"- povedal a začal ma bozkávať.
"Si môj prvý"- povedala som , ale Liam neveril. Neišlo mu do hlavy , ako môžem byť v tom taká dobrá , keď som to robila prvý raz?? Zobral ma a hodil ma o posteľ.  Neviem kde nabral putá, ale mal ich pri sebe. Zviazal ma.
" Počul som, že si bolá zlá"- povedal a zo svojím penisom mi prešiel cez pošvu, klitoris, bruško až po prsia. Týral ma.Vrazil mi jazyk d úst. Neskor svojho kamaráta zaparkoval do mojej garáže. O moj bože. Vyvrcholili sme.
"Toto mi baby neuveria "- povedala som.
 " Tak sa odfodme" . navrhol , a ja som stratil reč. Doslova. Spravili sme si fotku.
"Čo sa stalo?? - opýtal sa ma.
"Tebe jako vôbec nevadí, že to poviem babám??- opýtala som sa ho.
S Liamom som sa o  tom rozprávala . ALe zaspala som skôr, ako sme to stihli dokončiť. Ráno som sa zobudila, ale Liam nebol vedľa mňa. Išla som do sprchy  a niekto otvoril dvere. Bol to Liam a ten sa potom aj pridal.  Obliekla som sa a išla som z ním . Mal tam raňajky.Cestou som si zobrala sendvič do ruky  Liamovi som dala vášnivý bozk. Do uška som mu pošepkala :" Naber sil fešák, večer pokračujeme"- zmizl som s hotela.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára