utorok 10. decembra 2013

Memories never wipe /12.časť / Matie

12.časť príbehu

 Ako som prišla do  Harryho hotelovej izby, vyzliekla som sa a išla som do sprchy. Zavrela som sa v sprchovom kúte. Tiekla na mňa vrelá voda a jediné nad čím som dokázala rozmýšľať bol Liam. Klesla som dole, voda na mňa stále tiekla a slzy sa mi kotútali po tvári.Vyliezla som a na seba som si natiahla iba nohavičky a dala som si svetrík.  Zastavila som sa pri okne a pozerala na výhlad. Bolo s neho vidieť na Madison Square Garden.  Na obrazovke sa tam premietali tváre chalanov. Bola som plná emocií. Štastia, hrdosti ale aj veľkého zklamania. " Ten deň sme si mli užiť spolu" - pomyslela som si  pri tom som myslela na Liama. Prečo ma musel akurát dnes podviesť??  Teraz , keď som sa dozvedela že Harry je môj brat. Teraz to bude ešte horšie. Harry ma chce " obraňovať" kedže som jeho " malá " sestra. Takže akákoľvek hádka môže znamenať rozpad. Rozpad ONE DIRECTION. A to ja určite nechcem.  Nechcem byť tá, pre ktorú sa pohádajú. Bola by sm potom nenávidená Directionerkami z celého sveta. Vedela som, že dať sa s Liamom dokopy bola chyba. Áno, milujem ho, ale pokaziť náš priateľský vzťah, to som nikdy nechcela. A teraz je úplne rozbití na márne kúsky.  Klesla som na zem a začala som nad tým uvažovať. Čo ak to vážne nie je Liamová chyba?? Čo ak hovoril pravdu? Niekto ma z úvah , ale vyrušil. Buchli dvere a ja som sa otočila.
"Nechaj mi o prosím vysvetliť"- bol to Liam. Zamkol a išiel ku mne.Otočila som sa. Zobral mi hlavu do svojich dlani.
"Prosím ťa počúvaj ma"- povedal a ja som zavrel oči.
"Nie, Liam ty počúvaj mňa. Ako je možné že som ti naletela?? Hovoril si mi ako sa ti páčiš, ako ma máš rád , ako ma miluješ. Ako si sa zamiloval do mňa na prvý pohľad, ako si chcel byť so mnou, byť mi nablízku.Ako si ma strašne chcel pobozkať pri tých skrinkách. Vieš, myslela som si , že ma naozaj miluješ, lebo ja som ti v tomto neklamala. Vážne ťa milujem"- povedala som a viacej mi stekali slzy po tvári.
"Simon, mi raz povedal, že ani tí najlepší herci nevedia skrývať to, že sú zamilovaní. No ja som jedného takého herca našla. Teba . Vieš, Liam ja som vážne neskrývala to, že ťa milujem.  Ja keď sa zamilujem, tak milujem s celej duše a vždy  som sa dočkala sklamania. Myslela som že, si iný... " prešla som k dverám. Otvorila som  dvere :" Ale zmýlila som sa, si ako ostatní a teraz prosím ťa už odíď" - povedala som. Liam prešiel okolo mňa a po tvári mu stekali slzy. Pobozkal ma.
 " Choď, nechcem sa už trápiť"- povedala som. Liam odišiel a ja som sa hodila na posteľ. Prišiel Harry.
" Čo tu chcel?" povedal nasraným tónom.
 " Harry, prosím ťa. Nechcem, aby si to nejako riešíl.  Je to medzi mnou a Liamom. Nechcem, aby ste sa pohádali tak, že bude s toho rozpad 1D. Prosím ťa , v tejto veci ma neber ako tvoju sestru"- povedala som a lahla som  si do jeho Objatia.
" ALe ja ti chcem pômocť?"
 " Tak mi choď zobrať čokoládu "-  usmiala som sa  Harry išiel po ňu.
Ták, po dlho čase som konečne napísala časť :)) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára