nedeľa 22. decembra 2013

Memories never wipe /13.časť/Matie/

13.časť príbehu

 " Tak mi choď zobrať čokoládu "-  usmiala som sa  Harry išiel po ňu.

Stále som plakala.  Na druhý deň to už vedel každý.Každý vedel, že sa Liam rozišiel so mnou. Nie ja s ním,ale on so mnou.  Ale je mi  to jedno. Už nechcem o nom nič počuť, o bude tažké, kedže je teraz slávny a sú v každých druhých novinách.Ako som prišla do školy Andy sa začal o mňa , čo viacej zaujímať. Viacej bol so mnou, viacej flirtoval.  Čoraz viacej som sa začala namotávať. Už zase. Nemôžem spravit znova tú istú chybu.Nepodarí sa mu to. Jeden večer  som sa mala stretnúť s Harrym, samozrejme , že aj s chalanmi a aj s Liamom.  Andy išiel so mnou. Liam nás nerád vyšiel spolu.  Ale Andy je jediný, ktorému teraz môžem veriť. Jemu a samozrejme Harrymu a Nikol. Návšteva docela dopadla dobre. Bývam sama v Simonovej vile, lebo teraz je Simon v Amerike na natáčaní X-factoru a chalani sú na turné. Dnes večer mám ísť s Andym k nemu domov, pozerať nejaký film a chce aby som mu vysvetlila niečo  s biologie. Prišla som k nemu. Spravil popcorn. Vysvetlila som mu biologiu a navrhol , aby sme išli do klubu. Súhlasila som. Do klubu sme išli cez pláž, kde som sa dala dokopy s Liamom. Sadol si a ja k  nemu.
"Stále myslíš na Liama?"- opýtal sa ma.
" Áno, ale musím si ho už konečne vymazať zo svojej hlavy"- odpovedala som.
" Neboj sa"- Andy si položil ruku na moje stehno. " Ja ti s tým pomôžem"- Andy ma položil a začal ma bozkávať. Nebránila som sa. Môžem si Liama vymazať zo svojej hlavy, ale zo svojho srdca nie. Som krava, že mi to došlo až teraz. Preboha. Andyho ruka sa posunula bližšie k môjmu rozkroku a ja som dobre vedela, kam to smeruje. Strhla som sa a rýchlo som sa postavila.
"Čo sa stalo?"- Andy sa postavil a stále pokračoval.
 Andy, nie nechaj ma.... prepáč, ale..... ja ho milujem"- povedala som.
"Čakal som dosť dlho nato, aby som ťa dostal do postele a teraz to nevzdám"- povedal a ja som začala utekať. Dobehol ma a sotil ma. Padla som . Andy si kľakol, dal si dolu opasok a rozopol si zips. Bála som ho. Bála som sa, že mi niečo spraví.  Začala som kričať nech ma nechá na pokoji. Ale on stále neprestával. Chcel to. Išiel po to ako hladný žralok, ktorý ide po krvi.   Kričala som, ale nikto ma nepočul.Alebo? Niekto pribehol, odsotil Andyho preč. Ja som sa postavila. Dala som sa nabok. Preboha. To je Liam. čo tu robí?? Začali sa byť. Videla som , že Andy je o trochu silnejši. Bála som sa o neho. O Liama.  Išla som tam. Liam Andyho  zrazil na zem a začal ho kopať. Čo to do neho vošlo?? Vzala som jeho ruku a tahala som ho preč. Nechcel ísť.
" Liam, prosím ťa. Prosím ťa, poď preč.... Prosím"-  hovorila som. Plakala som.
" Prosím ťa, nechaj ho tak. Prosím, poďme preč.  "- Liam prestal.  Zobral moju ruku do svojej  a tahal ma teraz on preč. Prestal utekať , až keď si bol istý že sme daleko od Andyho. Zastavil. Objal ma.
" Čo to do teba vošlo?"- to bolo jediné, čo zo mna vošlo. Mali byť ešte na turné a nie tu v Londýne.
" Vieš, išiel som sa pozrieť na miesto, kde sa dali dokopy. Kiežby som nespravil to, čo som spravil.  Myslel som si, že keď ma nechceš vidieť, počuť, cítiť , tak ťa nechám na pokoji, i keď viem, že to nedokážem.Ja ťa milujem.."-povedal a videla som , že mu z oka vypadal slza.
 " Chcela som na teba zabudnúť. Vymazať si ťa s hlavy..."- odmlčala som sa a Liam sa mi otočil chrbtom.  Otočila som si ho naspať.
" Ale potom mi došlo, že ty si není v mojej hlave, ty si pevne uložený v mojom srdci a odtial ťa, tak lahko nedostanem"- povedala som a objala so ho. Stlačil ma tak silno, bola som taká štastná, že som opäť pri nom. Že opäť môžem cítiť jehu vôňu, počuť jeho hlas, vidieť jeho nádherné oči, i keď teraz boli plné slz.
" Liam, ja ťa..."- nedopovedala som to a Liam ma pobozkal.
" Nevieš si ani predstaviť, koľko hnevu som mal v sebe keď som ťa videl v náručí jeho. Videl som, ako sa bozkávate. Vtedy som sa otočil  išiel preč. Naštastie som započul tvoj krik a ihned som sa otočil. Potom som ho uvidel a... Vtedy som vybuchol. Myslel som si, že ho zabijem. Ešte raz ti bude chcieť niekto ublížiť a ja prisahám, že ja...."- hovoril.
" Liam, nechaj to tak. Už som  tebou....  Už nikdy nechcem byť bez teba"- povedala som a Liam ma opäť silno stlačil.  Pobozkali sme sa. Prišli sme do vily a tam boli všetci chalani.Pred dvermi som Liama zastavila.
"Ďakujem, ďakujem , že si tam bol"- povedala som a stúpili sme dovnútra. Išli sme do obývačky. Chalani na nás pozerali s otvorenými ústami.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára